>
Ontvangen bedankjes 228
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
omnisciens schreef : Informatie verkoop combi-tickets Fortuna - Mvv Maastricht 11-04-2016
Dit jaar werkt de Supportersclub samen met Festivalride voor hun tickets, zij stellen belangeloos het ticketplatform voor ons beschikbaar.
Hieronder alle informatie omtrent de verkoop van de combinatie tickets.
Er zijn in totaal 13 bussen voor de Supportersclub beschikbaar, ze staan steeds per 3 open. Is er een bus vol, dan gaat er automatisch een nieuwe open:)
1. Je selecteert een bus die beschikbaar is, opstaplocatie natuurlijk Maastricht.
2. kies je aantal kaarten.
3. Klik op winkelmand bekijken.
4. Doorgaan naar afrekenen.
5. Koop je meerdere kaarten tegelijkertijd.. Vermeld bij het veld extra informatie, de namen van deze personen!! Dit veld zie je bij het invullen van je eigen naam en gegevens!! Vergeet dit niet te doen!!!!!!!
6. Reken af met Ideal. De transactieFee is speciaal voor MVV uitgezet:)
7. Je krijgt een mail (dit kan ook in Postvak ongewenst zijn)
8. Deze mail is TEVENS je instapbewijs. Dus je krijgt maar 1 mail. Ook al koop je 27 kaarten, vandaar vergeet niet de namen in te vullen van je amigo's bij het veld Extra informatie bij stap 5!
9. Neem je bestelling en je ID mee, veel energie en stevige stembanden! En ga bij de juiste bus staan, deze worden genummerd. kan niet mis!
10. De vertrektijden worden tijdig kenbaar gemaakt! Opstappen aan de zijkant bij de parkeerplaats
11. Helaas geen alcohol toegestaan in de bus.
12. 3 punten en een play-off plaats mee terugnemen
www.festivalride.nl/mvv
mvv supporter schreef : present in Bus 1.
Wat ik dan wel weer flauw vind en niet snap, dat na al die jaren aan kaart verkoop en in het begin aangegeven werd dat er maar 1 kaart PP gekocht kon worden.
Maar dat dit uit eindelijk toch veranderd aangezien mensen anders niet bij elkaar in de bus konden zitten.
Wat heel logisch is en al jaren gehanteerd word bij fortuna uit.
mvv supporter schreef : natuurlijk ben ik daar blij mee,
Maar ik redeneer het volgende, De regels zijn gewijzigd voor dat de kaart verkoop gestart is.
in mijn ogen betekent dat dat er niet al te moeilijk gedaan werd door de instanties.
Ik geef / ventileer alleen mijn mening.
Net zoals ik het jammer / slecht vind dat je op facebook aangeeft dat de kaart verkoop begint ( op vrijdag ofzo ) en pas zondag avond je website update.
meningen verschillen, en dit is de mijne