>
Ontvangen bedankjes 845
Hill28 schreef : Verheijdt heeft heel hard gewerkt en volgens mij werkt hij ook aan zijn snelheid en conditie. Ik vind het vrij respectloos om zo te praten over onze spits als hij 2 wedstrijden achter elkaar beslissend is. Ook al is er nog ruimte voor verbetering.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Het gaat me eigenlijk erom dat ik een speler zie die steeds meer wedstrijdritme opdoet na een zware blessure. Ik zie Verheijdt juist met de week beter presteren. Daarnaast werkt hij keihard. En zeer zeker gister. Ook zijn goal vond ik opmerkelijk. Toch wel een echte spitsengoal waar je wat snelheid voor nodig hebt(waarvan gezegd wordt dat hij die niet heeft). Het was een prestatie van het hele team. En een goed draaiend MVV zal ook ervoor zorgen dat Verheijdt doelpunten maakt. Precies zoals gister gebeurde. Als Verheijdt iedere wedstrijd zo hard werkt als die gister deed, zeg ik zelfs dat het een doelpuntenmachine kan worden.tuutsje schreef :
Schapendonk schreef : Ik ben eindelijk zeer tevreden over Verheijdt deze wedstrijd. Mooie goal, vol met het hele lichaam. Hard gewerkt en het licht uit zijn ogen gerent. Verheijdt ga zo door. Dit is de juiste instelling. Chapeau!
Meen je dit nou serieus? Verheijdt is de slechtste man van MVV!
Hill28 schreef : Verheijdt heeft heel hard gewerkt en volgens mij werkt hij ook aan zijn snelheid en conditie. Ik vind het vrij respectloos om zo te praten over onze spits als hij 2 wedstrijden achter elkaar beslissend is. Ook al is er nog ruimte voor verbetering.
Ik denk dat dit het probleem is.tuutsje schreef :
Ik dacht dat we in het begin van het seizoen de nieuwe Thibaut in huis hadden gehaald.
en niet te vergeten onze eigen Kemal Güvenc Atatürcwsly schreef : De dubbele regenboog heeft toch geluk gebracht gisteren!