M.V.V.-SPARTA
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
Re: M.V.V.-SPARTA
22 Apr 2016 12:16Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
22 Apr 2016 22:05 - 22 Apr 2016 22:06Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
22 Apr 2016 22:28ik denk ook dat bij die tweede goal van sparta hij te ver voor zijn doel staat!
We moeten ook niet meer gaan hopen op meer, eerste ronde misschien maar daarna over en uit.
Ben voor het eerst tien minuten voor tijd bij de tweede goal van rot je knor naar huis gegaan pure fustratie na bijna 16 jaar(juup) was ik het spuugzat ...is er hoop?...als er bij ons een belangrijke speler wegvalt heb je er niks voor in de plaats.
Ik ben super ja super teleurgesteld,klinkt banaal...maar heb het even helemaal gehad...ga nu stoppen...gr opa :schamen:
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Meeser
-
- Premium Member
-
22 Apr 2016 22:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Tuor
-
- Platinum Member
-
22 Apr 2016 22:34Achja, al met al, het is jammer, een nederlaag is altijd balen. Maar laten we eerlijk zijn, het is belangrijker dat we er 2 mei staan. Hopen dat Croux niet al te flink geblesseerd is!
- Schapendonk
-
- Banned
-
22 Apr 2016 22:37 - 22 Apr 2016 22:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
22 Apr 2016 22:41Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
22 Apr 2016 22:49 - 22 Apr 2016 22:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Tuor
-
- Platinum Member
-
23 Apr 2016 00:22Schapendonk wrote: ach ja dat Sparta 3 keer scoort in de 2e helft en in Rotterdam 5 keer in de 2e helft zegt me genoeg. Ik geloof dat Fortuna daar won met 1-2. Jongens wat een farce. Ik ga er geen woorden meer aan vuil maken.
Fortuna speelde met zeer veel mazzel 1-1 bij Sparta. Ik geloof dat Fortuna tijdens die wedstrijd 1x op doel heeft geschoten tegenover meer dan 30 pogingen van Sparta.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
23 Apr 2016 01:13Deze wedstrijd was er voor beide ploegen geen druk, soort oefeninterland, waarbij je het net als tegen VVV aflegt tegen een spits die er 25 in schiet op een seizoen... Die kwaliteit heeft MVV niet en daar moet je je bij neerleggen.
Focus op de nacompetitie, en voor opa en de rest. STOP LIMITING BELIEF! (google dat maar eens)
- Hill28
-
- Visitor
-
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
23 Apr 2016 10:01 - 23 Apr 2016 10:02opadiehard wrote: .........maar heb het even helemaal gehad...ga nu stoppen...gr opa :schamen:
Kop op Opadiehard, in al die jaren heb je toch wel zwaardere dagen meegemaakt in de Geusselt!
- mvvcasbrul
-
- Senior Member
-
23 Apr 2016 10:16Madame Knops speelde weer vandaag als een half eitje! In de 1e helft presteerde hij het om binnen 2 minuten een vrij bal 2x achter mekaar op dezelfde manier in de voeten van de tegenstander te schuiven ! In de 2e helft overal te laat speelde 4 meter van Verhaar af die ook mede daardoor alle ruimte had bij zijn 2 goals. Zijn medemaatje Perreira waar je iedere keer je hart vast houdt wat die nu weer gaat doen was ook al niet veel beter. Dan een dikke chapeau voor Werker en Mustafa, zij doen tenminste wat ze moeten doen, en winnen tenminste ook hun duels. Een grote tip aan MVV doe er alles aan om Danyl Werker voor MVV te behouden. !! Samen met hopelijk weer de Kuuper achterin het centrale duo achterin volgend seizoen. Knops mag voor mij en vele anderen hopelijk andere oorden gaan opzoeken !! Ook nog een compliment voor de Super Turk als hij de bal heeft gebeurd er altijd wel wat verrassends alleen jammer dat hij gisteren zeker de 2e helft zo weinig bruikbare ballen kreeg. Ik neem aan dat de gele kaarten van Knops, Ippel en Croux bewust waren zodat ze kaartenvrij aan de nacompetitie kunnen beginnen ?? Hopelijk dan voor sommige spelers met een betere instelling als gisteren de 2e helft het geval was !!!
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
23 Apr 2016 10:27 - 23 Apr 2016 10:28Wel voor de 1e competitiewedstrijd bij MVV of een andere club. Dus vandaar dat ze liever tegen RKC er niet bij zijn en die kaart hebben gepakt.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
23 Apr 2016 10:48Please Log in or Create an account to join the conversation.