>
Ontvangen bedankjes 2147
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Huib schreef : Ik ging met goede zin naar huis en heb een bijzondere avond beleefd. In de eerste plaats een bijzonder eerbetoon aan Vin. Het spandoek van Sparta was hartstikke sjiek. Goede verhalen gehoord met het oog op volgende seizoen. Ik neem aan dat tijdens de Ledenavond op 3 mei hier mededelingen over komen. Toen de schitterende MVV-vlag gekocht. Een prima eerste helft gezien. Een zeer geslaagd Eindeseizoenfeest, lekker kinne awhore. Een glunderende Jo Coppens toen hij zag dat zijn idee voor dit feest is aangeslagen.
VVV Venlo is dit keer helaas geen kneuzen team. Dat is de club die op MVV wacht als MVV alles overleeft. Zo zijn de zaken op dit moment omdat Almere voorbij is. Eerst had ik nog een beetje hoop in de NC. Nu zie ik het niet meer zo positief in. Tegen VVV was MVV 2 keer kansloos.Hill28 schreef : Ze waren best goed. Jammer van de in mijn ogen 2 keepersfouten. Derde goal was onhoudbaar.
Als ze in de tweede helft vast kunnen houden, wat ze in de eerste laten zien; dan behoort MVV tot de besten in de JP-league. En daarom zijn we ook niet kansloos in de nacompetitie. Hopen 2 kneuzenteams tegen te komen en dan een eredivisieteam uit vorm. Het kan zomaar..