MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur
- Pino67
-
- Junior Member
-
Re: MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur
23 Aug 2016 08:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
23 Aug 2016 08:54Behalve dat dit MVV meer publiek verdiend.
Ze spelen leuk voetbal
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
23 Aug 2016 09:00Wat is deze ploeg gretig zeg!
Overigens, wat was het muisje stil op angel-side F-G? Boycot ofzo? Zelfs de spelers die uitgebreid vierden met trepke B liepen na 3x klappen bij F door naar binnen...
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Re: Re:MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur
23 Aug 2016 09:01Dan laat je ze bijna terugkomen, is dat FC Oss niet capabel genoeg is een bal tussen de palen te schieten. Anders krijg je de deksel op de neus en wordt het zelfs 1-1. Daarna MVV gelukkig wakker geschud en na een mooie voorzet wederom van Croux debutant Gijzen die het goed afmaakt. Leuk voor hem in z'n eerste minuten scoren zal vertrouwen geven. Daarna Croux zelf die het nu na enkele gemiste kansen het wel afmaakt en einde wedstrijd. Zoals die actie in de 1e minuut iedereen uitgespeeld en dan zo over mikken.
Vol vertrouwen naar Achilles!
Sfeer pas om en nabij de 2-0 en daarna weer minder. Mensen geen zin om mee te doen met degenen die het wel willen. Dat is het nieuwe MVV helaas.
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
23 Aug 2016 09:10Dyon Gijzen maakte natuurlijk een geweldig debuut met een goal en een assist. Zeker die goal werd resoluut gemaakt; in een keer lekker op de slof na een prima assist van Croux (als ik het goed gezien heb). Zo moet het dus: welkom Dyon!
Het was leuk dat Moustafa een staande ovatie kreeg bij zijn entree.
En ook keeper Geens oogt goed: hij voetbalt in elk geval prima mee en blijft niet op de doellijn geplakt staan.
Wil MVV in de top 5 meedraaien dan zullen ze wel de hele wedstrijd moeten voetballen want dat kwartiertje in de tweede helft was niet om aan te zien zo zwak; Oss gaat drukken en dan ontstaat er meer ruimte voor een snelle spits als Croux. Blijf rustig, ram niet elke bal wilde weg, maar pass met overleg en benut de vrije ruimte.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
23 Aug 2016 09:29Waar we verleden jaar de gay-parade hadden met Coppens en Perrara ( die het nu geweldig doet) en vooral dat wijf uit het Oosten die Knops , hebben we nu een echte verdediger Nick K. hij speelt zeker niet altijd super goed maar gaat voorop in de strijd en geeft daarmee Parrera ook een boost , die 2 doen het goed tot nu toe.
Tja en dan toch weer Verheijdt een goal die hij helemaal alleen voorbereidt en maakt, zag je hoe rustig hij bleef bij de afronding , een echte spitsen goal, top Thomas !!!
Voor de rest is het meeste al geschreven hier, nog een kleine opmerking over Croux en dan over zijn kwaliteiten dat is vooral van rechts naar binnen komen en vandaar uit ook de voorzetten geven , dat doet hij prima , hij mist als spits zeker de rust die Verheijdt wel in zich heeft , ook vind ik dat Croux te vaak de gaten dicht loopt voor zijn medespelers waardoor voorin afspeel mogelijkheden vervallen , voor MVV een prima speler die gister een goal en een assist maakt , maar laat hem meer op die positie spelen en niet te veel wisselen en schuiven want bij een 1 op 1 met de keeper is Croux niet de man, daar moet Verheijdt staan
Goede zaken voor MVV gister , verdiende overwinning
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
23 Aug 2016 09:30Frank Salemans wrote: Dyon Gijzen maakte natuurlijk een geweldig debuut met een goal en een assist. Zeker die goal werd resoluut gemaakt; in een keer lekker op de slof na een prima assist van Croux (als ik het goed gezien heb). Zo moet het dus: welkom Dyon!
Geen makkelijke goal om te maken, denk dat we nog veel plezier kunnen beleven aan die Gijzen.
Overigens, het mooiste van die hele aanval was misschien nog wel de pass van Loshaj op Croux!
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 Aug 2016 10:23
En ik val in herhaling maar Loshaj en Ciranni zijn echt topaanwinsten. Wat een fijne spelers. Geef die een zo lang mogelijk contract, daar kunnen we een leuke cent aan verdienen.
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
23 Aug 2016 10:36Jacques wrote: Alles is al gezegd, nog één dingetje over Croux: transfers mogen nog ruim een week... ik houd mijn hart vast want Jordy is heel belangrijk voor dit team. Dus laat hem maar af en toe een grote kans missen, in ieder geval tot de transfermarkt dicht is
En ik val in herhaling maar Loshaj en Ciranni zijn echt topaanwinsten. Wat een fijne spelers. Geef die een zo lang mogelijk contract, daar kunnen we een leuke cent aan verdienen.
Als we centen kunnen krijgen voor Croux, verkopen !! na dit jaar loopt hij voor niks naar buiten
dan kunnen we Labylle een contract aanbieden en wellicht nog een vleugelspits aantrekken
- Kay
-
- Elite Member
-
23 Aug 2016 10:43
Ik was na rust toch even bang voor het scenario van tegen Almere vorig seizoen, een tegenstander die de hele wedstrijd niets in te brengen heeft en dan door even aan te zetten de moraal knakt, maar we hadden even geluk dat Oss dramatisch slecht was. Daarna gelukkig wel weer het heft in handen genomen en het uiteindelijk goed afgemaakt. Qua veldspel zag het er goed uit, al hadden vooral Nys en Ippel niet hun beste dag. Als N'Koyi erbij komt en goed op dreef blijkt te komen, denk ik dat we het dit seizoen best ver kunnen schoppen.
- Hill28
-
- Visitor
-
23 Aug 2016 11:18Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Karakter
-
- Platinum Member
-
23 Aug 2016 12:12Je wordt als MVV zijnde niet beter van welke situatie dan ook. Of Croux zou je naar de Eredivisie moeten schoppen. Laten we daar dan maar op hopen :applaus:
- Dominic
-
- New Member
-
23 Aug 2016 12:57Ut Bies is toch gegroeid in zijn spel. Die goal van hem was erg mooi! hij speelde de verdediging mooi uit en behield zijn rust om het helemaal af te maken! wel merk je dat hij vaak gewoon de snelheid tekort heeft en dat hij regelmatig op de verkeerde plek staat maar goed hij gaat snel en sterk vooruit wie weet waar hij over een paar weken staat!
Gijzen had een geweldig debuut! Croux ook een verdiende goal! Hopelijk blijft hij bij MVV!
Nu moeten we het wel volhouden! ik hoop dat deze overwinning een boost is voor het zelfvertrouwen van de spelers en dat we dit de komende wedstrijden nog meer gaan zien!
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2016 14:45Eerste helft speelde ze super tweede helft het eerste kwartier iets minder en in die periode had ik zoiets van ''het zal toch niet'' daarna herpakte ze zich weer.
Wat je ze als enigste kan verwijten is dat ze niet meer goals maakte en vooral in de eerste helft.
En ik had Kuijpers toch echt al eerder gewisseld je hebt een goede vervanger in huis O' Connor.
Elsen heeft het toch maar weer goed staan. (Ondanks alle kritiek de laatste tijd op de smalle selectie)
De basis elf laat zien dat ze stuk voor stuk goed kunnen voetballen en dat als iemand zijn dagje niet heeft dit ook opgevangen kan worden door andere.
En dat de wissels ook kwaliteiten genoeg hebben om te kunnen voetballen. Het is kort wat Gijzen heeft gespeeld maar laat met zijn goal ook zijn kwaliteiten zien is mooie en toch ook lastige doelpunt geen andere MVVer had het hem nagedaan. Ook bij 'jong MVV' scoort hij ook elke wedstrijd.
- Ster_Drager
-
- Elite Member
-
Re: Re:MVV-TOP. Oss Maandag 22-8-2016 20.00 uur
24 Aug 2016 18:52Hier kan gestemd worden op doelpunt van de week. MVV staat er tussen met de goal van Dyon Gijzen. Ff allemaal stemmen op zijn goal hij staat best flink achter op het doelpunt van jong psv