ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
Re: ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT
29 Aug 2016 15:02 - 29 Aug 2016 15:05Nog beter zou 2 schermen/scoreborden zijn (b.v. op de Noord- en Angelside-tribune), zodat óók de mensen op de Angelside-tribune de mededelingen/reklame's/tussenstanden goed kunnen volgen.Sjarelke wrote: Vraag: waarom hebben wij niet zo'n modern mooi scorebord in De Geusselt en een veredelde amateurclub in een weiland wel???
Zo gigantisch duur kunnen die dingen toch niet meer zijn en denk eens aan de reclamemogelijkheden....ook dat zijn dingen waar ik me best aan stoor als ik dat bij andere (vooral kleinere clubs dan MVV) zie. Maar goed, het zal vast weer een geldkwestie zijn maar ook dit zorgt weer voor wat professionele uitstraling. Zeker als je die investering met reclamebulletins kunt terugverdienen.
Last edit: 29 Aug 2016 15:05 by Sandro.
The following user(s) said Thank You: SJENG@BOSCHPOORT
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Roei baank
-
- Platinum Member
-
29 Aug 2016 16:46
Vraag: waarom hebben wij niet zo'n modern mooi scorebord in De Geusselt en een veredelde amateurclub in een weiland wel???
Dit is al vaker onderzocht. Schijnbaar voornamelijk een bouwtechnisch probleem. Daken zouden niet geschikt zijn. Kantoorhoeken mag niet i.v.m. verhuur aan derden. Gracht niet i.v.m. veiligheid. Tevens moet iedere supporter vrij zicht behouden op het veld.
Dit is al vaker onderzocht. Schijnbaar voornamelijk een bouwtechnisch probleem. Daken zouden niet geschikt zijn. Kantoorhoeken mag niet i.v.m. verhuur aan derden. Gracht niet i.v.m. veiligheid. Tevens moet iedere supporter vrij zicht behouden op het veld.
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
- Sjarelke
-
- Elite Member
-
29 Aug 2016 16:50
Nog even over die scoreborden, ff gekeken op een website van een producent (
www.scoreborden.nl
). Daar staat een simpel rekenvoorbeeld voor een full-color LED-scherm waar je ook videoboodschappen mee kunt laten zien:
- aantal thuiswedstrijden per jaar: 25 (ik ga uit van hun voorbeeld, wellicht is het aantal wat lager: 19 competitieduels, 3
bekerwedstrijden en 3 oefenduels)
- aantal adverteerders per wedstrijd: 5 (kan natuurlijk veel meer zijn)
- tarief per wedstrijd per advertentie: € 50
- opbrengsten: 50*5*25 = € 6.250
Er staat dan: binnen drie jaar terugverdiend.....dat zou dus ongeveer € 19.000 euro zijn per scorebord.
Toch best interessant? Voor € 50 laat ik ook wel een reclame van mijn bedrijf zien...
- aantal thuiswedstrijden per jaar: 25 (ik ga uit van hun voorbeeld, wellicht is het aantal wat lager: 19 competitieduels, 3
bekerwedstrijden en 3 oefenduels)
- aantal adverteerders per wedstrijd: 5 (kan natuurlijk veel meer zijn)
- tarief per wedstrijd per advertentie: € 50
- opbrengsten: 50*5*25 = € 6.250
Er staat dan: binnen drie jaar terugverdiend.....dat zou dus ongeveer € 19.000 euro zijn per scorebord.
Toch best interessant? Voor € 50 laat ik ook wel een reclame van mijn bedrijf zien...
- vette sajs
-
- Premium Member
-
29 Aug 2016 19:36
Zo net terug van twee weken Gardameer, met een kut gevoel vrijdagnacht na VVV vertrokken, nu 9 punten later weer thuis. Heeft me ongeveer een seizoenskaart aan kosten voor roaming gekost voor de wedstrijden te volgen.Maar deze punten pakt ons niemand meer af.( Moet ik misschien vaker doen
.) Volgende week vrijdag in ieder geval weer present in de veredelde kantine van Eindhoven.
Jonges gaank zoe door!!!!

Jonges gaank zoe door!!!!
- De Zwarte Vogel
-
Topic Author
- Platinum Member
-
- nao väöre
01 Sep 2016 08:53
Nu maar hopen dat Achilles '29 niet failliet gaat en deze 3 punten behouden blijven. Op de voorpagina van De Gelderlander staat dat de club in zeer grote financiële problemen verkeert. Wie er zondag bij is geweest, zal hebben gezien dat deze club niet in het betaald voetbal past.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
01 Sep 2016 10:27
Nee Zwarte Vogel: de voorzitter zegt dat de club kerngezond is. Alles is afgedekt door gerantstellingen! Prima joh.
:thinking:
:thinking:
Boe is dat feeske?
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
01 Sep 2016 15:45 - 01 Sep 2016 15:48
3 miljoen euro schuld.
Maar betaald voetbal komt niet in gevaar volgens het bestuur.
Edit: Staat al in ander topic.
Maar betaald voetbal komt niet in gevaar volgens het bestuur.
Edit: Staat al in ander topic.
Last edit: 01 Sep 2016 15:48 by mvv4ever.
Time to create page: 0.316 seconds