ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT
- De Zwarte Vogel
-
Topic Author
- Platinum Member
-
- nao väöre
ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT
21 Aug 2016 12:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
Topic Author
- Platinum Member
-
- nao väöre
Re: ACHILLES '29 - MVV MAASTRICHT
22 Aug 2016 12:25 - 22 Aug 2016 12:26Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
22 Aug 2016 16:41Misschien een nette mail sturen naar Achilles? Of MVV?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
Topic Author
- Platinum Member
-
- nao väöre
22 Aug 2016 17:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
23 Aug 2016 15:12Net zoals tegen Oss is onderschatting en gemakzucht het grootste risico. Achilles is echt te doen, maar ook weer niet zo gemakkelijk als je zou verwachten. Ik voorspel een zure 2-1 nederlaag...
- Gianni Bruno
-
- Junior Member
-
- Allons les rouges
23 Aug 2016 17:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- elneik
-
- Senior Member
-
24 Aug 2016 08:28De aanvaller en aanvoerder van Achilles '29 kwam maandag in de eerste helft hard in botsing met een tegenstander en moest uiteindelijk met de brancard van het veld af.
Bult
Thoone hield aan het voorval een lichte hersenschudding en een flinke bult boven zijn oog over. De goaltjesdief uit Leunen moet een paar dagen rust houden, maar zou normaal gesproken vrijdag weer inzetbaar moeten zijn. "Het gaat alweer goed met hem. Ik verwacht dat hij de wedstrijd tegen MVV gaat halen", aldus trainer Eric Meijers tegen De Gelderlander.
- Schapendonk
-
- Banned
-
24 Aug 2016 10:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
24 Aug 2016 10:31Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jesfen
-
- Away
- Elite Member
-
24 Aug 2016 11:24ploegen als NAC die proberen het spel te maken door te voetballen en krijgen onze aanvallers wat meer ruimte dan dat ze zich ingraven
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2016 11:39jesfen wrote: het probleem is altijd geweest dat tegen dit soort clubjes (met al het respect) we het spel zelf moeten maken en kansen creëren
ploegen als NAC die proberen het spel te maken door te voetballen en krijgen onze aanvallers wat meer ruimte dan dat ze zich ingraven
Ik weet niet of je naar de wedstrijd tegen top oss bent geweest maar kon nou niet zeggen dat die probeerden het spel te maken...integendeel daar kwam niks fatsoenlijk uit. Ik weet dus niet of je de spel opbouw van MVV gezien hebt?? Kan me herinneren dat MVV toch wel een kansje wist te creëren.......... Ik denk dat MVV een van de meest spelbepalende clubs is hoor...tot nu toe elke wedstrijd meeste balbezit en kansen.
- Sjotelsplak
-
- Platinum Member
-
24 Aug 2016 19:39Jesfen heeft gewoon gelijk. Over 15 jaar Eerste Divisie gekeken is het vaker voorgekomen dat MVV goed voetbal speelde tegen de ''top-ploegen'' en het juist liet afweten tegen de ''mindere-ploegen''. Dat we nu winnen van Top-Oss doet daar niks aan af.gaston satijn wrote:jesfen wrote: het probleem is altijd geweest dat tegen dit soort clubjes (met al het respect) we het spel zelf moeten maken en kansen creëren
ploegen als NAC die proberen het spel te maken door te voetballen en krijgen onze aanvallers wat meer ruimte dan dat ze zich ingraven
Ik weet niet of je naar de wedstrijd tegen top oss bent geweest maar kon nou niet zeggen dat die probeerden het spel te maken...integendeel daar kwam niks fatsoenlijk uit. Ik weet dus niet of je de spel opbouw van MVV gezien hebt?? Kan me herinneren dat MVV toch wel een kansje wist te creëren.......... Ik denk dat MVV een van de meest spelbepalende clubs is hoor...tot nu toe elke wedstrijd meeste balbezit en kansen.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
- Gianni Bruno
-
- Junior Member
-
- Allons les rouges
24 Aug 2016 22:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
25 Aug 2016 08:14 - 25 Aug 2016 08:15Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
25 Aug 2016 09:43 - 25 Aug 2016 09:47Schapendonk wrote: Nou vaak is het zo dat als je alle 11 van MVV eruit neemt en er 11 nieuwe neerzet, ze precies hetzelfde doen als die vorige 11. Dat is echt jaren zo gegaan. Ook in de 93e minuut goal tegen etc...En nu ook weer tegen VVV. Maar ergens moet dat natuurlijk eens ophouden.
Ook in de 94e minuut goal vóór (Güvenc) etc... En nu ook weer tegen Helmond Sport.
Het kan tegenzitten. Het kan meezitten.!!!!!