KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht
- Karakter
-
Topic Author
- Platinum Member
-
KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht
27 Aug 2016 22:59De 32 wedstrijden zullen plaatsvinden van dinsdag 20 tot en met donderdag 22 september
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Re: Re:KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht
27 Aug 2016 23:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
27 Aug 2016 23:48Anna D. wrote: Hopelijk dan weer eens zonder combi. Teleurstellende loting wat mij betreft.
Helemaal mee eens. Wel beter als tegen een amateurclub onderuit gaan.
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
Re: KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht
28 Aug 2016 09:53
- Sjappie
-
- Platinum Member
-
30 Aug 2016 17:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
17 Sep 2016 10:12 - 17 Sep 2016 10:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Us Clubke
-
- Platinum Member
-
- Speel vol Trots, met de ster voorop
17 Sep 2016 14:08 - 17 Sep 2016 14:12Maar dat hangt natuurlijk weer af van het verloop van de wedstrijd. We moeten wel doorgaan.....is toch een gemakkelijke manier om extra geld te verdienen of een leukere tegenstander te treffen.
Volendam blijft een moeilijke, onvoorspelbare en een goede tegenstander, maar vooral voor dit MVV een te pakken tegenstander.
ik zeg winst voor MVV.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
17 Sep 2016 14:28Volendam uit kan en mag je verliezen. Ik heb altijd begrepen dat bekervoetbal pas echt financieel interessant wordt vanaf laatste 16 of zelfs kwartfinales. Dus wat mij betreft: of nu er meteen uit, of minimaal kwartfinale halen. Alles er tussen in is maar extra afleiding en roept vermoeidheid op, en dat terwijl we een goede competitiestart hebben. MVV laat traditioneel veel punten liggen de wedstrijd na een bekerwedstrijd...
- Belgske
-
- Platinum Member
-
17 Sep 2016 14:47Lijkt me inderdaad een mooie gelegenheid om een aantal van deze jongens aan het werk te zien. Ik hoop dat hij de twee huurlingen zeker laat begonnen. Ik vond Nwakali gisteren vrij nerveus invallen, zo'n jongen heeft even nodig om te wennen aan de nieuwe omgeving en zo'n bekerwedstrijd is ideaal.Sandro wrote: Ik neem aan dat een aantal basisspelers bij deze bekerwedstrijd wat rust krijgen en de huidige bankzitters (Smylek, Labylle, Moustafa, O'Connor, Nwakali, Gijzen en de Martina's) hun kans krijgen.
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
17 Sep 2016 19:14Please Log in or Create an account to join the conversation.
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
17 Sep 2016 20:34 - 17 Sep 2016 20:35Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Heugem
-
- Senior Member
-
17 Sep 2016 21:23Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Nietzsche
-
- Premium Member
-
17 Sep 2016 22:10Sandro wrote: Ik neem aan dat een aantal basisspelers bij deze bekerwedstrijd wat rust krijgen en de huidige bankzitters (Smylek, Labylle, Moustafa, O'Connor, Nwakali, Gijzen en de Martina's) hun kans krijgen.
Hij moet ze de kans geven. We hebben inmiddels een sterke selectie met een hoop gelijkwaardige spelers op de bank. Die moet elsen ook tevreden stellen. Ik hoop dat elsen de rust in de selectie kan bewaren. Ik ben bang dat er onvrede in de selectie ontstaat als bankzitters niet genoeg speelminuten krijgen. Elsen heeft nog geen ervaring in het managen van een 15 tal spelers dat gelijkwaardig aan elkaar is. Ik hoop dat hij iedereen tevreden kan houden. Maar ik denk niet dat elsen daarvoor de kwaliteiten bezit. Grootste achilleshiel dit seizoen zal naar ik voorspel daarom ook de onvrede in de spelersgroep worden. Hoop dat ik het mis heb.
Achterin vind ik dat O'Connor de kans moet krijgen boven Kuipers. Verdedigend stond hij zijn mannetje, maar heeft m.i. opbouwend niets te zoeken in dit elftal
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
17 Sep 2016 22:45Zou zo beginnen:
Geens
Moustafa--O'Connor--Pereira--Schroijen
Ippel
Nwakali--Loshaj
Pedro
Gijzen
Kuipers
* Geens: eventueel vervangen maar zou hem laten staan heeft al zo weinig te doen

* Rust voor Ciranni, Güvenc, Nys, Verheydt. Kuipers laat dit seizoen zien rond de vijandelijke 16 zijn vroegere positie als spits nog goed aan te kleden.
* Eventueel al beginnen met Labylle, maar liever om de wedstrijd open te breken of te kantelen
Heugem wrote: Rijdt er vanuit de supportersclub een bus? Aangezien ik deze niet kan terugvinden op festivalride?
Heeft er wel op gestaan om je op te geven, maar moest nog wat nagekeken worden of het een grote bus werd of een kleine.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
18 Sep 2016 12:46 - 18 Sep 2016 12:46Please Log in or Create an account to join the conversation.