KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht
- jamo
-
- New Member
-
Re: KNVB Beker 1e ronde: FC Volendam - MVV Maastricht
20 Sep 2016 22:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Tuor
-
- Platinum Member
-
20 Sep 2016 23:07 - 20 Sep 2016 23:11Wel frappant overigens dat de scheidsrechter de eerste strafschop liet overnemen. Heb het niet gezien, misschien was het volkomen terecht, maar dit heeft voor mijn gevoel althans toch weer een hoog 'dit hebben wij weer' gehalte. Ik bedoel, volgens mij beweegt letterlijk elke keeper bij een strafschop. Geen enkele grensrechter of scheidsrechter reageert daar normaal op. Alleen wij hebben dan weer net iemand die pietje precies wil spelen. Tja.
Om met een positieve noot te eindigen: Jack Tuyp wordt volgend jaar 34. Van die kwelgeest zijn we dus als het goed is over niet al te lange tijd af.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
21 Sep 2016 00:00Met een beetje pecht Blijft Verheijdt nog over.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
21 Sep 2016 08:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
21 Sep 2016 09:08Jammer, onnodig verlies maar niet onoverkomelijk (ik zie het eerder als een gelijkspel tegen een ploeg die bovenin meedraait, dan een verlies). Had graag gewonnen, omdat je per ronde een mooi bedrag krijgt bijgeschreven. Aan de andere kant, een nederlaag tegen een amateurclub word je nu weer bespaard.
Op naar vrijdag, volle focus op de competitie. Wij winnen, NAC-De Graafschap en Dordrecht-Volendam, beide wedstrijden waar de concurrent punten kan laten liggen. Weer erna ook geen makkelijk programma, voor ons ook niet.
Zoals Vreigeleer altijd zegt : I WANNA GO HOME
- jeoff
-
- Administrator
-
21 Sep 2016 09:27 - 21 Sep 2016 09:27Lijnsje@tappunt wrote: (ik zie het eerder als een gelijkspel tegen een ploeg die bovenin meedraait, dan een verlies).
Dat is het toch ook.. Eigenlijk is 3-3 uit tegen Volendam een prima uitslag, alleen is het wel erg zuur dat MVV een 2 goal voorprong zo weg geeft.
Ik snap dus ook niks van de zware kritiek op oa. Elsen die er ineens niks meer van kan (oa. op Facebook zag ik dit langskomen). Of op de verdediging die het tot nu toe meer dan prima heeft gedaan maar na 3 tegengoals zo wordt afgeserveerd. Maar goed het Maastrichtse publiek moet haast wel een van de zuurste van het land zijn.
Natuurlijk moeten er lessen geleerd worden uit deze wedstrijd, maar daar vertrouw ik Elsen volledig in.
- Sandro
-
- Platinum Member
-
- Veur de Ier en de Glorie
21 Sep 2016 09:41Nu weer focussen op de competitie.
- Audiowaste
-
- Platinum Member
-
21 Sep 2016 09:50Ik kan er wel mee leven, gewoon alles op de competitie zetten.
- dreekemvvke
-
- Banned
-
21 Sep 2016 10:17Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
21 Sep 2016 10:39dreekemvvke wrote: Nou nou lijntje ik verwijdt elzen niets en breekt ook niets af ikconcludeer alleen maar feiten en die zijn er dus als een spits 3 keer scoort dan staat er iets niet goed achterin en dat mag gezegd worden ,nu kan er nog aangewerkt worden dat i wat ik wilde aangeven .Een voorsprong van twee doelpunten weggeven heeft ook niks met bekervoetbal te maken.We moeten er wel van leren,o en nog warde zeikbakken stonden aan het bad een lekker taal gebruik maar als ik de foto zie weet ik al genoeg .
Wel grappig dat je je persoonlijk aangevallen voelt, blijkt dat je je zelf ziet als een negatief persoon als het een keer minder gaat met MVV. Maar ik wil je niet persoonlijk aanvallen, maar gewoon af zijn van het eeuwige gezeik van alles en iedereen als we een tegenslag krijgen na een uitstekende reeks.
Taalgebruik? Nou, ik vind het zeikers ja. Wat heeft dat met mijn foto van Verheijdt te maken?
Als bij ons iemand drie keer scoort wordt er alleen maar vol lof gesproken, krijgen we het tegen dan is er meteen iets niet goed. Dat stoort me enorm. Je kunt toch ook zeggen dat deze man gewoon kwaliteit heeft die hij uitstekend gebruikt? Bij de derde goal kun je er 5 mensen bij zetten, een stift zoals deze valt niet te verdedigen. De eerste is knullig en de tweede is inderdaad een dekkingsfout. Nou en? Gaan we dan ook zeggen dat de goal van Thomas slecht gekeept was en slecht verdedigd. want hij mocht de bal makkelijk aannemen en de keeper stond te ver voor zijn doel? Nee, het negatieve belichten bij MVV is stukken makkelijker dan een ander een compliment geven.
Nog 1 ding over mijn taalgebruik: ik kan volledig zelfstandig zinnen schrijven met zo weinig mogelijk spelfouten, dreekemvvke

- dreekemvvke
-
- Banned
-
21 Sep 2016 10:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
21 Sep 2016 13:25Thomas Verheijdt stond er alleen voor(toen hij gewisseld werd onstond een discussie tussen hem en en de technische staf.
Thomas was het volgens Maarten Olvree niet eens met zijn wissel.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
21 Sep 2016 13:47Hij zou toch ook last van de hamstrings hebben las ik hier ergens? Dan snap ik dat je geen risico wilt nemen met je enige spits! Competitie gaat voor Beker!
- stef
-
- Senior Member
-
21 Sep 2016 13:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
21 Sep 2016 14:15Boe is dat feeske? wrote: Als N'koyi niet geblesseerd was zou Bies nog wel vaker gewisseld worden.
Hij zou toch ook last van de hamstrings hebben las ik hier ergens? Dan snap ik dat je geen risico wilt nemen met je enige spits! Competitie gaat voor Beker!
Wat ik heb gehoord had Pedro last van de hamstring ?