Eindhoven - MVV Maastricht 09-09
- omnisciens
-
Topic Author
- Elite Member
-
Eindhoven - MVV Maastricht 09-09
31 Aug 2016 17:17Verwachting is dat MVV na het verlies van Croux toch aan zal treden met een sterke 11. Leroy zal hopelijk zijn terug keer op de velden maken. Zijn herstel verloopt voorspoedig.
MVV dat op maar 2 punten van de koploper VVV staat, kan bij winst goede zaken doen. Venlo krijgt Volendam op de koffie, altijd een lastige outsider.
De wedstrijd is wederom helaas een verplichte bus-combi.
Vertrek om 18:00. Wij rekenen met de steun van de Boschpoortbus en de vroegere ultra bussen op een vol uitvak.
Bestel je kaarten daarom snel en steun onze matadoren op deze vrijdag avond in Eindhoven.
www.festivalride.nl/mvv
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Ster_Drager
-
- Elite Member
-
Re: Re:Eindhoven - MVV Maastricht 09-09
31 Aug 2016 17:48Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
01 Sep 2016 10:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- gaston satijn
-
- Platinum Member
-
Re: Eindhoven - MVV Maastricht 09-09
01 Sep 2016 10:08Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
01 Sep 2016 10:28Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jovkle
-
- Platinum Member
-
01 Sep 2016 10:57Schapendonk wrote: Ik denk verlies dit keer, want hier wordt bijna nooit gewonnen. Zelfs niet als je met 0-3 voor staat in de rust....
Dat hoor ik wel vaker van jou....... "Optimist" (bahbah)
- Schapendonk
-
- Banned
-
01 Sep 2016 11:53Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jovkle
-
- Platinum Member
-
03 Sep 2016 08:32Schapendonk wrote: Tja wat moet ik dan zeggen. 1-4 voor MVV? Dat zou een beetje onlogisch zijn na al die voorgaande jaren...Helmond-MVV zei ik 1-1 MVV-Venlo-2-1 Nac-MVV-0-2 en Achilles-MVV- 0-1. Ja inderdaad dat is niet zo optimistisch...maar wat Eindhoven-MVV betreft: eerst zien en dan geloven dit keer.
Keep the faith, Schapendonk!!! We hebben een leuk ploegje!!!
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
03 Sep 2016 11:24 - 03 Sep 2016 11:25Boe is dat feeske? wrote: FC Eindhoven is dit jaar volgens mij ook niet wat het geweest is.
Ben ik met je eens, maar er staat nu toch een andere ploeg na de transferwindow. Caenepeel zal gewoon weer meedoen en daarnaast zijn Leonardo en Vloet erbij gekomen, toch wel een aardige verbetering van wat er stond
- pinobel
-
- Platinum Member
-
03 Sep 2016 11:33Leonardo is waarschijnlijk pas in oktober speelgerechtigd, dus daar hebben we iig geen last van.Lijnsje@tappunt wrote:Boe is dat feeske? wrote: FC Eindhoven is dit jaar volgens mij ook niet wat het geweest is.
Ben ik met je eens, maar er staat nu toch een andere ploeg na de transferwindow. Caenepeel zal gewoon weer meedoen en daarnaast zijn Leonardo en Vloet erbij gekomen, toch wel een aardige verbetering van wat er stond
- ouwe rot
-
- Away
- Platinum Member
-
03 Sep 2016 11:52pinobel wrote:Leonardo is waarschijnlijk pas in oktober speelgerechtigd, dus daar hebben we iig geen last van.Lijnsje@tappunt wrote:Boe is dat feeske? wrote: FC Eindhoven is dit jaar volgens mij ook niet wat het geweest is.
Zijn wij er sterker op geworden naar het weg vallen van Croux?
Ik zie Nwakali nog niet speelgerechtigd zijn ?
- Jacques
-
- Platinum Member
-
03 Sep 2016 12:39Lijnsje@tappunt wrote:
Kan alle kanten op hè. Zoals hieronder al staat, Leonardo mag nog lang niet spelen. Vloet is net nieuw en tot nog toe erg wisselvallig. Canepeel is ook maar zéér de vraag hoe die er mentaal in staat, zou me niets verbazen als die de eerste wedstrijden geen knikker raakt. Als hij al opgesteld wordt.
Van de andere kant kan het net zo goed dat Canepeel en Vloet tegen ons zich willen laten zien en de pannen van het dak spelen.
Hetzelfde geldt voor ons: speelt Nwakali al en hoe goed is die in zijn eerste wedstrijd? Hoe draait het team zonder Croux? Veel van onze aanvallen waren toch een kwestie van Croux lanceren. Hebben we dat in de eerste wedstrijd zonder hem al opgelost? Gaan we Pedro nog voor vrijdag een contract geven en kan die dan meteen meedoen?
Weinig zal me verbazen deze wedstrijd. Een ruime nederlaag, grote overwinning en alles er tussen in is eigenlijk gewoon allemaal mogelijk.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
03 Sep 2016 13:52Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Mienclub1902
-
- Platinum Member
-
03 Sep 2016 15:22Als dat wel zo is zou het kunnen zijn dat die uitkering hoger is dan een amateurcontract.
- Schapendonk
-
- Banned
-
03 Sep 2016 16:21Ik heb ieder jaar een seizoenskaart en ook als ze onderaan komen te staan. Dus aan mij zal het niet gaan liggen. Een leuke ploeg heeft MVV met de verrassende aanvullingen zeer zeker. Eens kijken of ze Eindhoven nu wel kunnen knakken. Ik ben benieuwd.jovkle wrote:Schapendonk wrote: Tja wat moet ik dan zeggen. 1-4 voor MVV? Dat zou een beetje onlogisch zijn na al die voorgaande jaren...Helmond-MVV zei ik 1-1 MVV-Venlo-2-1 Nac-MVV-0-2 en Achilles-MVV- 0-1. Ja inderdaad dat is niet zo optimistisch...maar wat Eindhoven-MVV betreft: eerst zien en dan geloven dit keer.
Keep the faith, Schapendonk!!! We hebben een leuk ploegje!!!