>
Ontvangen bedankjes 13
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Gamin schreef : is dit een stream waarop de wedstrijd dan volledig te volgen is, of alleen doelpunten?
mvv925 schreef :
Gamin schreef : is dit een stream waarop de wedstrijd dan volledig te volgen is, of alleen doelpunten?
Tegen Achilles en nac op deze site de volledige wedstrijd kunnen volgen, helaas wel zonder commentaar en herhaling
mvv925 schreef : laatste tijd vind ik het steeds lastiger worden om streams te vinden... kan ook aan mij liggen of zou fox toch maatregelen hebben getroffen?
middenstip schreef : Wie de wedstrijd gisteren heeft gezien, moet erkennen zonder Cerami te kort te doen
dat Mustafa, in de basis moet.
Verder vraag ik me af, wat is met Ippel en Nijst aan de hand? (vorm verlies?)
Jacques schreef :
middenstip schreef : Wie de wedstrijd gisteren heeft gezien, moet erkennen zonder Cerami te kort te doen
dat Mustafa, in de basis moet.
Verder vraag ik me af, wat is met Ippel en Nijst aan de hand? (vorm verlies?)
Je doet Ciranni (zo schrijf je dat) te kort. Elsen zou volslagen gestoord zijn om hem er uit te halen, is nu al één van onze beste spelers en de enige die gevaar sticht uit dode spelmomenten met zijn goede trap. Wat wél mogelijk is, is Hawbir linksachter en Schroyen doorschuiven naar voren.
Het middenveld klopt gewoon nog niet, ik denk dat met onze knuffelNigeriaan er bij ook Nys en Ippel beter gaan spelen.