Mvv jong ajax
- dreekemvvke
-
Topic Author
- Banned
-
Mvv jong ajax
13 Sep 2016 11:28Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Brokamp
-
- Senior Member
-
Re: Mvv jong ajax
13 Sep 2016 12:06Nu maar hopen dat we geen penalty krijgen

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
13 Sep 2016 17:13Mensen, kom vrijdag masaal naar de Geusselt. Laat die boycot los, want Croux en Peeters verdienen een mooi afscheid.
- Nao Väöre
-
- Platinum Member
-
13 Sep 2016 17:32De echte waterdragers zullen vrijdag zeker niet meedoen, die hebben ze te hard nodig in de match tegen Heracles-Almelo.
Vroeg storen en Nouri, de Jong en vooral Cerny geen meter ruimte geven, dan komt het wel goed
Ik heb vertrouwen in een goede afloop. 2 - 1 voor ons.
- thomas043
-
- Senior Member
-
13 Sep 2016 20:12Misschien vliegen Nouri en consorten wel mee naar Griekenland donderdag? Wellicht kunnen die dan ook niet spelen vrijdag. Zou mooi zijn.
- mvv4ever
-
- Platinum Member
-
13 Sep 2016 21:03Het ligt eraan wie speelt... Krul keept? Dan denk ik dat we hoogstens 1x maar zullen scoren dus hoop ik maar op de enigste goal van de wedstrijd.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
13 Sep 2016 21:52 - 13 Sep 2016 21:59mvv4ever wrote: Donderdag na de wedstrijd 5 blessures bij Ajax. :thumbsup:
Het ligt eraan wie speelt... Krul keept? Dan denk ik dat we hoogstens 1x maar zullen scoren dus hoop ik maar op de enigste goal van de wedstrijd.
Volgens mij speelt Krul met Newcastle al jaren degradatie voetbal . Een keeper is zo goed als zijn verdediging is . en dan heb ik het nog niet eens over wedstrijd ritme . Krul heeft al meer dan 1 seizoen amper wedstrijden gespeelt .
ps
Een bal op doel is een bal op doel , ook bij MVV lopen spelers rond met een goede trap techniek .
ps ps
Die opmerking van Brokamp ( nu maar hopen dat we geen penalty krijgen slaat alles ) Krul is alles behalve een penalty killer .
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
13 Sep 2016 22:50 - 13 Sep 2016 22:56toen us MVV-ke te weinig inzet toonde bij het begin van een wedstrijd :
"Frenske...diech höbs knijnskes op 't veld stoon en geen liewe die draon goon....!"
Als ik bovenstaande commentaren lees, moet ik dan denken ...
"dao zitte toch gein knijns bij us oppe tribuun..."???
Mie wawwele euver e aofwasmiddel daan euver us Matadoore ...?
LRB kin zoe gifteg weure wie ’ne wèlle knien euver te wienig fiducie...
Sjeis egal wee kump en wee bij die Hollenders op 't veld steit; die vaan us höbbe dit sezoen laote zien tot ze dao stoon ,
dus boerum neet die Hollenders kepot sjeete !
Now jeh....
1:0 maag aoch wel ..daomet is dees jong aoch kontent !
- seppo
-
- Platinum Member
-
13 Sep 2016 23:07Tuurlijk is het als MVV fan kut, maar als liefhebber is het mooi! Enige kans om toekomstige toppers in actie te zien in de Geusselt. Zolang die 3 punten hier blijven :thinking:
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
13 Sep 2016 23:23Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Anna D.
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Mvv jong ajax
13 Sep 2016 23:24Please Log in or Create an account to join the conversation.
- seppo
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Mvv jong ajax
13 Sep 2016 23:34 - 13 Sep 2016 23:38Tja, je herkent klasse of je herkent het niet. Verder had ik het over de voetbal liefhebber (neem aan dat een deel van de supporters ook algemene liefhebber van het voetbal zijn). Waarom dan zo zuur reageren?Anna D. wrote: En wat ik me herinner speelde hij toen een ongelukkige pot en miste hij grote kansen.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
13 Sep 2016 23:47Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
14 Sep 2016 00:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
14 Sep 2016 05:57 - 14 Sep 2016 05:58Als je toch zit te kijken naar Utrecht-Fortuna gaan je haren toch recht opstaan!
Een punt hadden de rood witte uit utereg,en nu met bijna 7 eerste elftal spelers twee vingers in de neus een 3 -0 overwinning.
Nu voor het eerst begrijp ik de ultra's ,en meerderen die niet naar mvv kwamen als er weer een veredeld eerste/tweede team op bezoek kwam in de geusselt.
Maar wat zit ik hier eigenlijk te typen,dat zooitje ongeregeld in Zeist doet nu al niks anders als weglopen uit hun functie,dus zullen ze echt zich niet bezig houden met bij zaken.
Ik vind het misselijk makend en zelfs,,zielig,,dat Fortuna een kansloze missie te gemoed ging daar.
En ik zit niet te wachten op toppers van een Eredivisie club om mijn cluppie te laten besodemieteren.
Gelukkig hebben wij een gunstig affiche met een thuis wedstrijd komende vrijdag,daar Ajax1donderdag en zondag moet voetballen....Gr. Opa