Mvv jong ajax
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
Re: Mvv jong ajax
16 Sep 2016 16:58Jacques wrote: Het mag (Europa league heeft niets met Jupiler league te maken) maar het is maar de vraag of Ajax denkt dat het goed is voor die jongens om ze rechtstreeks uit Griekenland in de bus hierheen te sturen.
Laat onverlet dat spelers als Nouri, Cerny, De Jong en Van Beek toppers zijn op dit niveau en er gewoon bij zullen zijn.
Laat onverlet dat spelers als de Jong het niet elders hebben gered en uzze Kuuper er gewoon bij zal zijn !

Diech hubs tog geleeze wat 't Bies euver de Kuuper zag...

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- seppo
-
- Platinum Member
-
16 Sep 2016 17:04 - 16 Sep 2016 17:05Bij de bookies is MVV best wel favoriet (vanmiddag 1.85 voor MVV en bijna 4.00 voor J Ajax)
- mvvke4life
-
- Platinum Member
-
16 Sep 2016 17:44Ik hoop veel passie en strijd te zien vanavond.
We hebben een leuk voetballend elftal. Enige minpunt vind ik ons scorend vermogen.
Maar toch blijf ik positief.
3 punt veur die roeie.
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
16 Sep 2016 22:05Haw pin....
Haw pin...
Die Hollenders goon drin...
I rest my case... :thumbsup:
Fein wiekend allemaol !!!
- les rouges blancs
-
- Platinum Member
-
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
16 Sep 2016 22:30Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ASR
-
- Platinum Member
-
16 Sep 2016 22:36Sjonnie wrote: Je zag MVV gewoon 25% beter worden toen Labylle inviel . We staan nu 4e op de ranglijst 3 punten achter PSV en op doelsaldo 2 achter Volendam en 1 achter NAC . Volgens mij is volgende week de laatste wedstrijd van de 1e periode ?? Volendam moet uit naar Dortdrecht , Nac thuis tegen de Graafschap . Een periode titel bij Almere zou zo maar mogelijk kunnen zijn .
Nee, nog twee wedstrijden. In de laatste wedstrijd spelen Volendam en NAC tegen elkaar en wij thuis tegen Cambuur, dat vanavond kansloos onderuit ging bij onze buurtjes.
Wat Labylle betreft heb je 100 procent gelijk. Leroy mag nu al niet meer uit de basis, helaas voor Guvenc...
Een ding is zeker, we hebben een leuke selectie met mogelijkheden. Benieuwd waar dit gaat eindigen dit seizoen.
- Belgske
-
- Platinum Member
-
16 Sep 2016 22:40
- Lummel
-
- Platinum Member
-
16 Sep 2016 22:40Helaas zal Guvenç dan uit de basis moeten. Maar, dit geeft alleen maar aan dat de concurrentie in de ploeg toeneemt. De bank is dit seizoen goed bezet.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
16 Sep 2016 22:42ASR wrote:Sjonnie wrote: Je zag MVV gewoon 25% beter worden toen Labylle inviel . We staan nu 4e op de ranglijst 3 punten achter PSV en op doelsaldo 2 achter Volendam en 1 achter NAC . Volgens mij is volgende week de laatste wedstrijd van de 1e periode ?? Volendam moet uit naar Dortdrecht , Nac thuis tegen de Graafschap . Een periode titel bij Almere zou zo maar mogelijk kunnen zijn .
Nee, nog twee wedstrijden. In de laatste wedstrijd spelen Volendam en NAC tegen elkaar en wij thuis tegen Cambuur, dat vanavond kansloos onderuit ging bij onze buurtjes.
Wat Labylle betreft heb je 100 procent gelijk. Leroy mag nu al niet meer uit de basis, helaas voor Guvenc...
Een ding is zeker, we hebben een leuke selectie met mogelijkheden. Benieuwd waar dit gaat eindigen dit seizoen.
2 wedstrijden nog dus ?? Ik hink op 2 gedachten . Van 1 kant hoop ik op een periode titel . Van de andere kant ben ik bang dat een periode titel zo vroeg MVV als ploeg kwa inzet een stapje terug zal doen .
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Mvv jong ajax
16 Sep 2016 22:45Nog 2 potten voor de periode. Gelijk met NAC en Volendam voor die plek. Die spelen over twee weken ook nog eens tegen elkaar, dus we staan er gunstig voor. Twee lastige, belangrijke potten dus komende twee weken en dinsdag natuurlijk nog Volendam in de beker. Gelukkig kunnen we nu rouleren met toch een redelijk luxe bank (behalve aanval).
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
16 Sep 2016 22:49En inderdaad, MVV ging beter spelen toen Labylle inviel. Maar dat lag niet alleen aan Leroy, want ook het gegeven dat Guvenc eruit werd gehaald (al had hij ook Nijs kunnen wisselen, want die speelt dit hele seizoen onder zijn kunnen) was van invloed. Schroijen brengt diepte in het spel en Labylle en hij voelden elkaar blindelings aan. De druk naar voren werd groter en gevaarlijker. Guvenc heeft weinig dreiging naar voren.
Al met al een dikverdiende overwinning. De verdediging heeft geen enkele kans weggegeven en dat is knap tegen dit technische Jong Ajax, al is uitverdedigen ook een kunst. Die is Kuperke nog niet echt machtig; hij grossierde in foute passes. Pereira speelde solide en Ciranni had weer een paar goede vrije trappen en hoekschoppen.
MVV speelde positioneel sterk, maar het middenveld vond ik tamelijk zwak. Nijs onder zijn niveau, Loshaj wat wisselvallig. Alleen Ippel buffelde als vanouds. De creativiteit liet te wensen over, tot de wissel.
Voor mij was Pedro de beste man. En kijk eens naar de bank; ik denk dat menig eerstedivsieclub daar jaloers op zal zijn. In de breedte is dit de sterkste selectie sinds Jaren. De sombere bespiegelingen van sommige forumleden aan het begin van het seizoen (blij als we tiende worden) komen tot nu toe gelukkig niet uit. En als de nieuwkomelingen zich gaan doen gelden, dan wordt het mogelijk nog beter. Dit was genieten. Het weekend begint fijn zo!
- Driver
-
- Platinum Member
-
16 Sep 2016 22:56 - 16 Sep 2016 22:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjonnie
-
- Away
- Platinum Member
-
16 Sep 2016 22:59
- Kay
-
- Elite Member
-
Re: Re:Mvv jong ajax
16 Sep 2016 23:00Bij die bal die hij over de zijlijn liet lopen, had ik toch even het idee dat dat kwam doordat hij nog niet voluit kon gaan. Neemt natuurlijk niet weg dat hij met zijn aanvallende impulsen van achteruit meteen weer veel toevoegde.Peter Pan wrote: Fantastische pot. Labylle is gewoon op het veld nog de oude, hopen dat het fysiek goed is bevallen weer.
Al met al weer een prima teamprestatie. het is wellicht erg voorbarig, maar het begint nu echt te kriebelen voor de 30e.