>
Ontvangen bedankjes 2877
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Ik snap nog steeds niet dat hij gijzen in de basis gegint....gr opa
mvvcasbrul schreef :
opadiehard schreef : Ik snap nog steeds niet dat hij gijzen in de basis gegint....gr opa
Opadiehard ik snap wel meer dingen niet....... zo'n slechte en gezapige 1e helft heb ik al in jaren niet meer gezien.... nee zelfs
bij de amateurs niet, het was dat Cambuur gelukkig ook hevig teleurstelde maar wat doet het dode vogeltje langs
de kant....niks....af en toe eens opstaan met zijn handen in zijn zakken. Totaal geen beleving, nee Ron zelfs onvoldoende
inzet en steeds de 2e of 3e bal kwijt 0,0 aan kansen en wat doet Ron zoals zo vaak aan de rust geen wissels niks, Pedro
die meer tegen zijn eigen liep te voetballen dan wat anders en na zijn geel ook nog door bleef mekkeren en stomme fouten bleef maken en werkelijk niks goed deed gewoon laten staan, het heeft ons tegen Almere al drie punten gekost..... Waarom niet Dyon
Ghijzen er in de rust in brengen.....echt het grenst aan het ongelofelijke, we hebben echt stront en stront geluk gehad maar
met zulk voetbal, de 2e helft was iets minder slecht maar ook niet meer en minder, gaan we vrees ik nog veel wedstrijden verliezen.
Wat me nog meer zorgen baart is waar was die winnaarsmentaliteit, die was vandaag ver te zoeken, de meesten geloofden het
wel alleen Schroyen en Ciranni haalden hun niveau en in minder mate de 2e helft Perreira en Ippel, de rest was kommer en kwel,
was er dan nika positiefs, jawel de 3 punten maar ik vraag me steeds meer af waarom Ron bijna nooit durft te wisselen, ik denk
dat Andries Jonker beide spelers in de winterstop mooi terug naar Londen haalt, nee het was ondanks de gestolen overwinning
geen fijne avond en het waren er velen die dezelfde mening toebedeeld waren. Iedereen kan slecht zijn maar enige inzet
mag dan toch wel getoond worden, ze hebben nu 2 weken de tijd om daarover te beraden ondanks de 2-1 overwinning wat
wel het belangrijkste is uiteraard maar de manier waarop is het spijt me MVV onwaardig !!
houtengerard schreef :
Mer neet es veer us laote poppe!les rouges blancs schreef : Die vaan Cambuur zegke Frieslan boppe...
Ach zeet LRB ...in de Geuselt zien die aoch gewoen te kloppe!
1.
Dat heb ik me ook afgevraagd maar ik hoorde gisteren geruchten dat ons talent uit Nigeria er nogal vedette neigingen op na houdt. Boos worden als je op een training getackeld wordt bijvoorbeeld. Tja, als je jezelf daarmee buiten de groep plaatst valt het voor de trainer niet mee om een basisspeler eruit te halen voor een huurling. Maar jammer is het wel.Puime schreef : Goed die drie punten. Maar maak me ook zorgen over die jongens van Arsenal. Dat je winnend team niet verandert ok. Maar na een nederlaag en een slechte eerste helft? Zo is het moeilijk om gemotiveerd te blijven. Laat staan een lang durende samenwerking met Arsenal te krijgen .....
Puime schreef : Goed die drie punten. Maar maak me ook zorgen over die jongens van Arsenal. Dat je winnend team niet verandert ok. Maar na een nederlaag en een slechte eerste helft? Zo is het moeilijk om gemotiveerd te blijven. Laat staan een lang durende samenwerking met Arsenal te krijgen .....