>
Ontvangen bedankjes 5008
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boschpoort schreef :
Dat heb ik me ook afgevraagd maar ik hoorde gisteren geruchten dat ons talent uit Nigeria er nogal vedette neigingen op na houdt. Boos worden als je op een training getackeld wordt bijvoorbeeld. Tja, als je jezelf daarmee buiten de groep plaatst valt het voor de trainer niet mee om een basisspeler eruit te halen voor een huurling. Maar jammer is het wel.Puime schreef : Goed die drie punten. Maar maak me ook zorgen over die jongens van Arsenal. Dat je winnend team niet verandert ok. Maar na een nederlaag en een slechte eerste helft? Zo is het moeilijk om gemotiveerd te blijven. Laat staan een lang durende samenwerking met Arsenal te krijgen .....
hindriks schreef : Ik denk dat Elsen Nwakali pas minuten gaat geven als hij zich heeft aangepast aan MVV. Als je deze jongen zag warmlopen gisteren had ik hem ook niet ingebracht. Heb erop gelet en hij had er gewoon totaal geen zin in. Martina gaf hem zelfs een zetje zo van kom op jongen het komt goed. Ben van mening dat hij gedacht heeft hier wel meteen in de basis te staan. Als ik dan lees dat het op trainingen ook nog niet helemaal lekker loopt, dan denk ik dat hij nog een positieve prikkel nodig heeft waardoor de knop in zijn hoofd omgaat. Hij moet uitstralen er vol voor te willen gaan. Denk dat dat zijn grootste probleem is.