FC Oss - MVV

• jeoff
  • jeoff's Avatar Topic Author
  • Administrator
  • Administrator

FC Oss - MVV

05 Feb 2017 23:10 - 05 Feb 2017 23:20
MVV wil zich tegen FC Oss revancheren

MVV liet in de wedstrijd tegen Achilles '29 dure punten liggen. De ploeg maakte het spel, maar kwam niet tot scoren. De Sterrendragers zijn uit op revanche.
Van een vormdipje is volgens Joeri Schroyen geen sprake, al vindt hij het jammer dat zijn ploeg drie wedstrijden achter elkaar niet heeft kunnen winnen.
FC Oss
Maandag gaat MVV op bezoek bij FC Oss, geen hoogvlieger, maar wel een ploeg die veel scoort.
Eigen kracht
De Maastrichtenaren hebben zich op dezelfde wijze als altijd voorbereid en gaan van hun eigen kracht uit. "Wij hebben deze competitie al vaak genoeg bewezen wat we kunnen. We moeten in Oss winnen en er geen punten laten liggen", vertelt Joeri Schroyen. "Oss is een outsider die we niet moeten onderschatten. De ploeg beschikt over een spits die al 24 keer gescoord heeft."
Met uitzondering van de geschorste Steven Pereira kan MVV over een fitte ploeg beschikken.

Elsen kennende zal Martina dan wel de plek innemen van Pereira.
Last edit: 05 Feb 2017 23:20 by jeoff.
The following user(s) said Thank You: houtengerard, Josef1982

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

Re: FC Oss - MVV

06 Feb 2017 08:33 - 06 Feb 2017 08:34
O Connor woo-hoo O Connor woohoo..

Martina is te onrustig centraal achterin.
Last edit: 06 Feb 2017 08:34 by Hill28.

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

06 Feb 2017 10:35 - 06 Feb 2017 10:58
Hill28 wrote: O Connor woo-hoo O Connor woohoo..

Als je met twee lange bomen centraal achterin gaat spelen, dan glipt de dagvangst tussen je benen door. Ik denk dat het Martina wordt, omdat hij dezelfde type verdediger is als Pereira. Hij moet stofzuigen waar Kuipers met zijn beperkte draaicirkel geen antwoord op heeft. Anders kom je bij ieder 1-2tje te laat.

Hopelijk drie punten voor het zelfvertrouwen. Maar ik ben bang dat we weer 1 op 10 gaan lopen voorin.

Hopelijk spelen we zo:

***********Geens
Ciranni***Kuipers***Martina***Labylle

********Ippel******Loshaj
*************Guvenc***Schroyen
Pedro************N'Koyi
Last edit: 06 Feb 2017 10:58 by houtengerard.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Feb 2017 11:03
Lijkt me ook dat Martina speelt. O'Connor krijgt al het hele seizoen nauwelijks een kans en daar heeft Elsen waarschijnlijk zijn redenen voor.

Houten, het is niets voor Elsen om zijn opstelling zo drastisch om te gooien. Ook kan ik me niet voorstellen dat hij Nwakali op de bank zal zetten. Ik verwacht ergens dezelfde basis (op Pereira na dan) als tegen Achilles. Van mij mag NKoyi het proberen ipv Verheijdt, en Loshaj ipv Nys, maar normaal gezien doet Elsen dat niet opeens allebei tegelijkertijd. Dus ik snap je opstelling (op Nwakali na dan) maar ik denk dat je er niet te veel op moet hopen :P
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

06 Feb 2017 11:23 - 06 Feb 2017 11:23
Loshaj voor Nys lijkt me goed.

Nwakali zou ik laten staan. Of - doe eens gek - in de spits zetten. Minder dan Verheydt kan hij er niet maken.
Guvenc zal nog geen 90 minuten meekunnen na zo'n blessure denk ik.

Labylle doorschuiven (als Perreira terug is) daar ben ik ook wel voorstander van. Ik ben geen fan van die nooit-mee-terugverdedigende Schroyen.
Last edit: 06 Feb 2017 11:23 by Hill28.

• Badjakker
  • Badjakker's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member
  • Red White Dynamite

06 Feb 2017 11:55
houtengerard wrote:
Hill28 wrote: O Connor woo-hoo O Connor woohoo..

Als je met twee lange bomen centraal achterin gaat spelen, dan glipt de dagvangst tussen je benen door. Ik denk dat het Martina wordt, omdat hij dezelfde type verdediger is als Pereira. Hij moet stofzuigen waar Kuipers met zijn beperkte draaicirkel geen antwoord op heeft. Anders kom je bij ieder 1-2tje te laat.

Hopelijk drie punten voor het zelfvertrouwen. Maar ik ben bang dat we weer 1 op 10 gaan lopen voorin.

Hopelijk spelen we zo:

***********Geens
Ciranni***Kuipers***Martina***Labylle

********Ippel******Loshaj
*************Guvenc***Schroyen
Pedro************N'Koyi

Beste Houtengerard,

Ik mag toch hopen dat je nog in de weekendflow zat op maandagochtend.
Nwakali is met zéér grote afstand de beste voetballer die MVV momenteel in zijn gelederen heeft.
Deze jongen moet altijd spelen.

Goed idee imo trouwens van Hill28, Nwakali in de spits proberen en dan Loshaj op het middenveld erbij.
Thomas kon helaas de afgelopen weken geen potten breken.
Overigens moet Nwakali ook gaan trainen op schieten op goal.
Guvenc ten koste van Nys.

Allèh, unne gekke slaag:
- Bo Geens -
- Ciranni - Kuipers - Martina - Labylle
- Ippel -
- Loshaj - Schroijen -
- Guvenc-
- Nwakali - N'Koyi -

Nys en Verheydt worden zo terecht naar de bank verwezen vind ik. Als deze 2 spelers scherper waren geweest, hadden we tegen VVV, NAC en Achilles'29 niet zoveel puntverlies geleden.

Uitslag vanavond: 0-2, de selectie snakt naar een overwinning.

Supporters die mee gaan laot uuch hure!
Komop die Roeie!
The following user(s) said Thank You: houtengerard

• houtengerard
  • houtengerard's Avatar
  • Administrator
  • Administrator
  • Positivo (met ervaring)

06 Feb 2017 12:06
Badjakker wrote:

Beste Houtengerard,

Ik mag toch hopen dat je nog in de weekendflow zat op maandagochtend.
Nwakali is met zéér grote afstand de beste voetballer die MVV momenteel in zijn gelederen heeft.
Deze jongen moet altijd spelen.

Sorry, Jullie hebben gelijk. ik zit hier rechtop te slapen. Hoe kan ik hem vergeten.. :blush:
The following user(s) said Thank You: Jacques

• Robin
  • Robin's Avatar
  • Elite Member
  • Elite Member

06 Feb 2017 19:06
Kan ik ergens een livestream kopen? Voorheen vaker via Fox een losse wedstrijd besteld, maar ik vind dit niet meer nu... Wil graag kijken naar de wedstrijd
MVV, Door Dik En Door Dun

• Napoleon
  • Napoleon's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Feb 2017 20:39
Weer geen Nkoyi in de basis !!

• bokkesprongen
  • bokkesprongen's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Feb 2017 21:18
0-1 Verheydt .......

• Frank Salemans
  • Frank Salemans's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Feb 2017 21:42 - 06 Feb 2017 21:45
0-2 Schroijen. En meteen na rust mist (bij 0-0) topscorer Boere een penalty!
Ach en nu we toch bezig zijn: 0-3 door Verheijdt.
Last edit: 06 Feb 2017 21:45 by Frank Salemans.

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Feb 2017 21:52
Napoleon wrote: Weer geen Nkoyi in de basis !!

Tsja, zul je altijd zien, Verheijdt scoort gewoon twee keer. Als je zelf gesport hebt (wellicht heb je dat) en het loopt niet lekker een bepaalde periode dan is het ook ff fijn dat je trainer vertrouwen in je houdt ;) ;) Nkoyi (die wel mocht invallen) miste bovendien een levensgrote kans.

Grapje hoor dat ik je keuze aanval, want kijk hierboven maar: ik had Nkoyi ook laten starten ipv Verheijdt. Maar achteraf is altijd makkelijk praten, vandaag heeft Elsen prima gekozen met Verheijdt. Laten we hopen dat dit bevrijdend voor t Bies werkt.

Die scheidsrechter vandaag was trouwens een regelrechte aanfluiting. Waar halen ze dit soort figuren toch vandaan?
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
The following user(s) said Thank You: jeoff, Lassie80

• Jacques
  • Jacques's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Feb 2017 22:01
Doen trouwens uitstekende zaken. Eindhoven verliest bij Achilles, Cambuur bij De Graafschap, Helmond Sport thuis van Telstar, drie concurrenten voor overslaan eerste ronde play-offs verliezen van laagvliegers. Emmen en RKC verliezen ook, we moeten wel echt dramatisch presteren willen we de play-offs nog ontlopen. Nog een puntje of tien en die zijn helemaal zeker.

Het enige is natuurlijk: wat als... de tweede helft in Venlo je de kansen afmaakt, Labylle de bal de tribune inrost tegen NAC en je "gewoon" met 4-0 van Achilles wint. Dan stond je nu bovenaan, want VVV verliest vanavond. Nou was dat niet helemaal terecht geweest, denk dat neutrale fans tegen NAC en VVV een gelijkspel eerlijk hadden gevonden. Dan had je toch drie punten meer gehad en Venlo twee minder, had je drie punten achter de eerste plaats gestaan. Maar goed, dat heeft allemaal geen zin om zo te denken.

Drie zware wedstrijden voor de carnaval, maar alle drie niet onmogelijk. Daarna op papier een hoop relatief gemakkelijke wedstrijden tot het einde van het jaar. Nu zegt dat weinig bij MVV, maar toch. Als er niets in het hoofd van de spelers gaat zitten moeten we echt in de top-5 eindigen, misschien wel top-3.
The following user(s) said Thank You: opadiehard

• Tuor
  • Tuor's Avatar
  • Platinum Member
  • Platinum Member

06 Feb 2017 22:02
Niks gezien natuurlijk, maar een zeer welkome overwinning dit! Op basis van het verslag van Bannier en de wedstrijdverslagen lijkt de overwinning terecht. En heeft het op de beslissende momenten net even mee gezeten, de strafschop die gemist werd (was het er een überhaupt?) en een bal op de paal. Maar goed, mag ook wel, vrijdag viel het dubbeltje net niet onze kant op.

Hoe dan ook, zeer belangrijke overwinning. De afgelopen drie wedstrijden hadden we meer verdiend en deden onszelf de das om met gemiste kansen, zoiets kan dan al snel in de koppies gaan zitten. Dat is hiermee voorkomen. Belangrijk ook voor Verheydt, die eindelijk weer eens scoort. En last but not least, de concurrentie verspeelt punten. Van de ploegen in het linkerrijtje die ertoe doen winnen alleen Volendam, NAC en Almere. Gat met de nummer acht is inmiddels zes punten, met de nummer twaalf, wat in deze stand de laatste plek is die recht geeft op nacompetitie is het 13 punten.

Met andere woorden, keurige overwinning vanavond!

• Hill28
  • Hill28's Avatar
  • Visitor
  • Visitor

06 Feb 2017 22:06 - 06 Feb 2017 22:08
Het was absoluut geen penalty. Geens pakte m echt goed.

T Bies, respect! De criticasters, waaronder ikzelf, weer even het zwijgen opgelegd :thumbsup:
Last edit: 06 Feb 2017 22:08 by Hill28.

Time to create page: 0.324 seconds