>
Ontvangen bedankjes 39
Sjonnie schreef :
Boer458 schreef : MOTM : Dhr. R.Elsen.....
Ben je nu serieus Boer458??
Sorry maar ik begin me steeds meer te ergeren aan de wissels van Elsen . Begrijp me niet verkeerd de wissels waren geweldig . Maar in mijn ogen VEEL te laat . Ik had Verheijdt na 20 minuten al gewisseld .
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
krampioen schreef : Het is Gari Kasparov en het is Tsun Tsu. maar goed. Ome ron heeft ook een boekje. Hoe win ik 2 wedstrijden in 4 dagen.
Goede analyse. De wedstrijd tegen RKC valt echter buiten de periode, dus die is in deze context niet relevant. De wedstrijd tegen De Graafschap zou inderdaad wel beslissend kunnen zijn. Maar laten we eerst maar eens zorgen dat we zo ver komen.Tuor schreef : Maar ook omdat de vierde periode nog te vergeven is, waarin we de beide koplopers daarvan nog gaan treffen.
Zelfs als De Graafschap de periode wint, wat ik verwacht, hebben we op dit moment 11 punten voorsprong op de niet-play off-plaats. De kans dat we dat nog weggeven, lijkt me minimaal. Overigens ook gewoon erg opvallend dat we gewoon weer tweede staan. We hebben duidelijk een mindere periode gehad, overigens zonder door de ondergrens gezakt te zijn met vooral veel gelijke spelen, maar staan dus gewoon weer tweede. De recente 6/6 laat zien dat MVV er nog steeds staat. Het valt me dit seizoen op dat MVV er goed in slaagt om tegen de mindere teams veel punten te halen. Dat was vaak anders. Ons programma is op papier niet zo zwaar met alleen nog moeilijke uitwedstrijden naar De Graafschap en Volendam. Ik word overigens liever derde dan tweede als ik daarmee Cambuur vermijd. Dat lijkt me de tegenstander waar we het minste kans tegen hebben.Olzie schreef : Hopelijk pakt De Graasfschap niet de laatste periode (wat ik wel verwacht), anders is het nog steeds spannend om de play offs te halen. Ook Helmond, wat helemaal weg is gezakt, heeft al een periode!
jeoff schreef : Ik begrijp je sarcasme Houten en dat dit meer humoristisch bedoel is, maar in de eerste helft heeft MVV MET Verheijdt een periode best goed gespeeld en grote kansen gecreeerd. Het had toen al 3-0 moeten staan. Beetje flauw om hem neer te zetten als een of andere minkukel die geen duel gewonnen heeft.