>
Ontvangen bedankjes 5010
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
De periodes duren tegenwoordig 9 wedstrijden Jacques. De laatste wedstrijd is dus een paar dagen later tegen Jong PSV.Jacques schreef : De laatste wedstrijd van die periode is uit in Doetinchem. Dat zou wel eens een heel belangrijke kunnen worden, vooral voor De Graafschap, voor wie een periodetitel de enige weg naar de play-offs lijkt. Maar goed, dat is toekomstmuziek, zoals altijd moeten we het wedstrijd voor wedstrijd bekijken.
Clochard schreef : Weet iemand of het een verplichte buscombi is, of kan ik gewoon vanuit Amsterdam de wedstrijd bezoeken?
De wedstrijd SC Telstar - MVV Maastricht is een A-wedstrijd, dus vrij vervoer. Kaarten kunnen gekocht worden t/m woensdag 15 maart, 17.00 uur. De kassa aan het uitvak in Telstar is gesloten. Deze regel is ons opgelegd door Telstar/lokale driehoek IJmuiden.
Clochard schreef : Lekker dan. Zoveelste uitwedstrijd die ik niet kan bezoeken omdat ik in Amsterdam woon.
jeoff schreef :
Clochard schreef : Lekker dan. Zoveelste uitwedstrijd die ik niet kan bezoeken omdat ik in Amsterdam woon.
Misschien kun je eens met MVV bellen om te zien of er toch iets te regelen is?
Of proberen een kaartje te kopen voor een normaal vak aangezien het een A-wedstrijd is (is wel een gok).
tuutsje schreef : Iemand een stream voor vanavond?
Ik ben bang van niet want als onderstaande site het al niet doorgeeft .......
www.rojadirecta.me/en?0