Cambuur-MVV
21 mei 2017 18:07
Ik ben door deze wedstrijd 10 jaar ouder geworden, wat een spanning. En wat is het heerlijk om in de blessuretijd de winnende goal te maken! Mijn dank gaat uit naar het hele team, wat een inzet. Gestreden tot het laatste, met als beloning de wedstrijd van de eeuw.
Vanavond op naar het stadion om de spelers op te wachten. Dit verdienen ze!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
21 mei 2017 18:12
SJENG@BOSCHPOORT
Gold Boarder
Heerlijke match!
Wat een vreugde zo vlak voor tijd
Een topprestatie van het hele team.
Vanavond massaal naar de geusselt om ze te bedanken en toe te juichen, want dat verdienen ze!
21 mei 2017 18:14
in elke topic die je ziet over MVV - R*da, gunt iedereen MVV het !!
21 mei 2017 18:14
Josef1982 schreef : 1-1 , omdat elsen altijd laat wisselt zijn deze spelers in de verlening nog fit. En hebben 30 min de mogelijkheid om de wedstrijd te draaien ipv maar 10 min.
Zodat t bies ergens laat in de verlenging met een goede kopbal de 1-2 inkopt...
Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Kun je ook de volgende wedstrijd a.u.b. ff voorspellen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Josef1982
21 mei 2017 18:44
Wow, fantastisch! Door het dolle heen, dat gebeurt me niet vaak.
Eigenlijk hadden dit de twee promovendi moeten zijn die hier tegen elkaar speelden. Gelukkig trekken wij aan het langste eind in plaats van alleen met complimenten van de tegenstander achter te blijven. Nu vol vertrouwen op naar de twee belangrijkste wedstrijden van de eeuw.
21 mei 2017 19:12
Nog steeds buiten zinnen van vreugde! Ongelofelijk wat een climax!
We hebben met zijn allen nogal wat kritiek gehad op Ron Elsen dit jaar, maar vandaag moet ik hem toch een groot compliment maken. De spelers gingen vandaag over lijken door het vuur. Zag zelfs N'Koyi in de 85ste minuut nog de keeper opjagen. Martina, Ippel, Pereira, wat een strijdlust!
Ook waren de wissels vandaag meer dan logisch. Nys was de juiste man op plaats te maken voor wat extra aanvallende impulsen en had bovendien al een gele kaart. Daarna had ik ergens vrees dat Verheydt erin zou komen voor N'Koyi, zoals in de competitie een aantal keren is gebeurd bij wedstrijden waarin we moesten scoren. Ron koos vandaag om precies op het juiste moment een centrale verdediger eruit te halen. Wanneer we langer zo aanvallend hadden gespeeld, was het geheid een keer fout gegaan achterin. We mogen meneer Houtkoop dankbaar zijn voor zijn gebrek aan doelgerichtheid.
Man of the match was voor mij overduidelijk Pereira. Zonde dat hij donderdag geschorst is, maar zijn plaats kan worden overgenomen door de Kuuper, die sowieso moet spelen tegen Kerkklaar. Ook Martina speelde een puike pot en verdient het om te blijven staan, dus wat dat betreft wordt Ron hier een luxeprobleem uit handen genomen.
Verder is het te hopen dat iedereen zonder kleerscheuren uit de wedstrijd is gekomen. Nys leek toch niet helemaal okselfris te zijn en afgelopen donderdag had Geens last en kampte Nwakali met kramp.
Aken-Noord heeft ook geen volledige selectie trouwens. Paulissen, El Makrini en Rosheuvel geschorst. Mevrouw van Hyfte ziet sterretjes en Kum werd na een half uur gewisseld (blessure?)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Sjotelsplak, Lassie80
21 mei 2017 19:56
Weet al iemand hoe laat de bus terug is?
21 mei 2017 19:59
Napoleon
Platinum Boarder
Fantastische overwinning ....je ziet met lef wisselen loont !
Maar we hebben nog helemaal niks, alleen een mooi affiche en 2 super spannende wedstrijden voor de boeg
Volgende week zondag zijn we in euforie of we balen als een stekker !!
21 mei 2017 20:03
jasonke7
Platinum Boarder
De volgende gebruiker (s) zei dank u 007
21 mei 2017 20:25
Ik heb die goal van Verheydt nu al 100x bekeken. Wat een prachtgoal. Laat hem dit kunatatukje maar 3x herhalen op donderdag en zondag. Manjefiek!
21 mei 2017 21:46
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Ik heb een harde plasser daar wordt je akelig van. Geweldig maar nu niet verzaken tegen die Adolfs!!!!!! Nu wil ik ze afmaken.
21 mei 2017 22:42
ouwe rot
Platinum Boarder
Benoit Wesly stond Leeuwarden op het veld met Ron Elsen te lachen.
Als bestuurslid of sponser?
21 mei 2017 23:29
Roei baank
Platinum Boarder
Bonsoir gamins. Net terug van een legendarisch uitje Leeuwarden. De thuisblijvers hebben echt iets gemist. Wat een ontlading.
Het Cambuur bestuur had veel complimenten voor MVV en haar supporters en was uiterst sportief na afloop. Chapeau.
Echter het wonder moet nog gaan gebeuren. Alle vertrouwen in Ron Promotion dat Us matadoren proper geprepareerd op de mat staan. #Laotusdruime
Observateur foot Euregio
"Supporter MVV Maastricht est un acte de résistance"
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?, Jacques, damske, Tuor, Lassie80, Boschpoort, Zoewiezoe
22 mei 2017 00:01
22 mei 2017 00:02 door Zoewiezoe.
Volgens mij was Wesly meegekomen met onze voorzitter. De voorzitter ging het veld op, en Wesly ging mee....
Het Cambuur kamp was inderdaad zeer sportief en vond het doorgaan van MVV absoluut verdiend. Cambuur was vandaag minder dan afgelopen donderdag in Maastricht. Eigenlijk best bijzonder; de ploeg die de 2e seizoenshelft het beste spel heeft laten zien komt in 2 wedstrijden tegen MVV gewoon tekort. Ik denk dat mn een stuk onderschatting Cambuur fataal is geworden. Het ietwat gelukkige gelijkspel voor hun in de 1e wedstrijd heeft hun in slaap gesust. Roei Baank kwam voor de wedstrijd bij de administratie van Cambuur en daar kwamen steeds mensen vragen wanneer de voorverkoop voor de finale tegen Roda begon.....en dat zat ook in de ploeg op het veld. En die vaan us hebben dat goed uitgebuit. En deden zeker in fases voor rust hetzelfde als zij bij ons in de 1e wedstrijd en wel op de goede momenten hoog druk zetten waardoor ze niet tot een opbouw kwamen en hun keeper onder druk veel lange ballen moest spelen. En ondanks dat Cambuur een fysieke sterke ploeg met grote mannen heeft leverde dat weinig op voor hun. Ons centrale duo deed dat ook in de lucht gewoon goed. Perreira was het mannetje vandaag en Martina was wederom goed en clever. Ik heb het al eens vaker geschreven. Die broers gaan ons nog veel plezier brengen. Slim, rustig, fysiek prima.....voor mij kloppen ze allebei nadrukkelijk op de poort voor een basisplaats.
Wederom geven we weinig kansen weg en blijven toch gewoon in de wedstrijd. Hun 1-0 was wel weer weer een beauty trouwens.... Maar na de 1-1 zag je de angst toenemen in hun spel en het vertrouwen bij ons groeien. OP het moment dat t Bies erin komt neemt de paniek toe bij hun. Geweldig toch ! En wat een fantastisch doelpunt !
Een punt van zorg wil ik toch wel nog uitspreken. In grote delen van de 2e helft , en zeker na de 1-0, deed Cambuur er alles aan om die vaan us uit het spel te halen en te provoceren. Daar zag je het verschil tussen een ervaren ploeg en een ploeg die nog niet zover is. Laat dat een goede les zijn voor de komende finale ! Ook daar zullen fases komen dat de tegenstander ons zal proberen kaarten etc aan te smeren als ze het voetballend niet kunnen oplossen....
Kom op die roeie! Noe geit t gebäöre !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roei baank, Jacques, Huib, Tuor, Lassie80, Boschpoort
22 mei 2017 00:02
Tijd voor maken pagina: 0.331 seconden