>
Ontvangen bedankjes 200
Tuor schreef : Kortsluiting. Ik vond mezelf terug op de vloer voor de tv. Wat een ontlading. Ongelooflijk.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Dan kan en mag de scheidsrechter niet eens doen. Het teruggeven van de bal is namelijk een ongeschreven regel. Wanneer bij het teruggeven de bal ongelukkig toch in het doel valt, is het gewoon een geldig doelpunt.Jacques schreef : Interessant moment aan het begin van de wedstrijd trouwens. MVV had een blessure, Cambuur trapt de bal uit, en Ippel wil hem naar hun keeper schieten. Iets te hoog gemikt, de bal zeilt bijna het doel in. Hilariteit alom. Maar dan denk je even verder na: Stel die bal valt binnen. Dan kan MVV wel Cambuur laten terugscoren. Maar dan staat het 1-1, en dan is het uitdoelpunt van Cambuur waardeloos. Dat zou een heel interessant moment geweest zijn... Scheids zou dan eigenlijk moeten ingrijpen en doelpunt Ippel ongeldig verklaren, maar ja, doe dat maar eens...
Lassie80 schreef : Haha! Hier hetzelfde; mijn zoontje van twee jaar keek mij stomverbaasd aan terwijl ik als een orang-oetan door de kamer aan het rennen was!
precies hetzelfde al eens gehad in een wedstrijd tegen Psv ( toen nog met van Breukelen en Romario) 3-3. MVV scoorde de 3-3 in de laatste minuut door Kortaguin. Ik omhelsde iemand die zijn zonnebril aan touwtjes had omhangen. Daarna zag ik hem in de lucht zwaaien met zijn kapotte zonnebril. Niks boeide meer.Mappie schreef :
Lassie80 schreef : Haha! Hier hetzelfde; mijn zoontje van twee jaar keek mij stomverbaasd aan terwijl ik als een orang-oetan door de kamer aan het rennen was!
Haha, nou wij dan in het uitvak. Iedereen werd gek en sprong alle kanten op. Ik heb in korte tijd nog nooit zo veel mensen omhelsd die ik niet eens kende.
Terwijl Gerets van woede zijn schoenen de dug-out uit gooide uit frustratie toen Robson hem wisselde...heerlik iddSchapendonk schreef :
precies hetzelfde al eens gehad in een wedstrijd tegen Psv ( toen nog met van Breukelen en Romario) 3-3. MVV scoorde de 3-3 in de laatste minuut door Kortaguin. Ik omhelsde iemand die zijn zonnebril aan touwtjes had omhangen. Daarna zag ik hem in de lucht zwaaien met zijn kapotte zonnebril. Niks boeide meer.Mappie schreef :
Haha, nou wij dan in het uitvak. Iedereen werd gek en sprong alle kanten op. Ik heb in korte tijd nog nooit zo veel mensen omhelsd die ik niet eens kende.
Mappie schreef :