NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017
28 sept 2017 15:12
Jim Cemint
Platinum Boarder
Zou ook zo nog maar eens kunnen dat Schrooijen linksback gaat spelen en Golpek zijn eerste basisplaats krijgt.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
28 sept 2017 15:13
Verwacht ook Schroijen linksachter.
En als het een officieel interandweekend is kun je niet als club weigeren een speler af te staan.
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
28 sept 2017 16:11
28 sept 2017 16:15 door Tuor.
Zonde die blessures! Maarja, dit wisten we vantevoren en dit is simpelweg het verschil tussen ons en een Cambuur, Go Ahead of NEC. Die hebben een bredere selectie en kunnen het wegvallen van 4 basisspelers gemakkelijker opvangen. Bij ons hakt dat er meer in. Maar goed, laten we ook niet te zeer wanhopen. Martina heeft het recentelijk prima gedaan achterin. Loshaj doet het als vervanger van Ippel niet slecht op het middenveld. En Schroyen heeft vaker op linksback gespeeld (mocht hij daar morgen staan, wat de logische oplossing zou zijn). We gaan het merken morgen!
Is er trouwens bekend, of een idee over, hoe lang eea gaat duren en al deze spelers uitgeschakeld zijn? Zie dat Janssens er in elk geval even uitligt.
28 sept 2017 16:20
houtengerard
Administrator
Flinke aderlating dit. Een selectie van 22 spelers , waaronder jeugdspelers is te weinig. Jammer dat MVV zich transfervrij niet heeft kunnen versterken. Een vleugelverdediger zou geen overbodige luxe zijn geweest. Moet je voorstellen als we nog zouden bekeren, dan was het helemaal huilen met de pet op.
Je kunt trouwens beter 3-4-3 gaan spelen, dan Schroijen op de back positie zetten. Want Joeri heeft evenveel met verdedigen, als Marijke Helwegen heeft met taekwondo. Tenzij we een verkeersregelaar nodig hebben op die flank, want de afgelopen twee jaar liet hij ze gewoon kinderlijk voorbij hollen. Joeri zal het van zijn aanvallende kwaliteiten moeten hebben. Anders speel je met tien man.
Het was al een lastige klus. Maar ik zou blind tekenen voor een puntje daar. Voor Ogunjimi herhaalt de geschiedenis zich helaas weer. (Eeuwig blessureleed bij iedere club sinds 2013). Gelukkig hebben we Yildirim nog. Dit moet gewoon niet te vaak gaan voorkomen, want dat kan je uit de flow brengen, ook nu je drie internationals in je selectie hebt terwijl de competitie doorloopt. Ik hoop dat MVV nog bezig is op de transfermarkt, al is het een amateurcontract. Want er moeten gewoon nog twee namen bij. Tenzij ik een jeugdtalent over het hoofd zie die dit scenario kan voorkomen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Hill28
28 sept 2017 17:51
Hopelijk is dit de kans voor Tuur Houben om te laten zien dat hij daadwerkelijk een ontzettend goede voetballer is. Wat hij me voorheen heeft laten zien kon me wel bekoren. Zeer vaardige speler.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, VakD
28 sept 2017 18:06
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Jammer en zorgelijk. Van de andere kant: als de spelopvatting 'niet zeuren' is, zoals Elsen aangeeft, kun je er prima op klappen. Niks te verliezen daar met een gehavend team tegen een sterke tegenstander.
Je kunt ook 4-4-2 spelen:
Verrips
Ciranni - Mmae - Thuys - Martina
Nys - Loshaj - Koolhof - Schroijen
Okita - Yildirim
28 sept 2017 21:59
les rouges blancs
Platinum Boarder
Gein awwieverpraot...
Gewoen draon goon!
Veer hubbe e gooj stel jonges...
Die good en sjoen kinne balle...
Tusse de oere zit ut dao aoch good!
Dus boerum prakkeseere en al die bedingkinge...!
Zeet us clubleed neet..
.hup, hup, hup MVV
Es geer wult MVV....
Zjus....
Veer zien noe al good op weeg...
Dus vriedaag gewoen die drei punt met nao Mestreech bringe...
1:2
EN DAAN...
HUP HUP HUP....
ZITTERD EIN OP DIE NEUT GEEVE
3:0
29 sept 2017 08:31
Napoleon
Platinum Boarder
Verleden seizoen hebben we blijkbaar de minste spelers van de hele competitie gebruikt.
Het is jammer dat MVV niet een 1 of 2 spelers nog heeft weten op te pikken op amateur basis of met een klein contract . De selectie is echt te klein als je het een tijdje wilt volhouden . Niks nieuws natuurlijk maar wel enorm jammer dat we ons budget niet echt omhoog krijgen om uiteindelijk dit soort klappen te kunnen opvangen.
29 sept 2017 08:56
Eens met de reacties, en vooral een extra vleugelverdediger hadden we goed kunnen gebruiken. Jammer dat Hawbir weg wilde bijvoorbeeld.
Les rouges blancs: we spelen volgende week eerst nog uit tegen Almere, Fortuna is pas over twee weken...
You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
29 sept 2017 09:43
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Niemand een antwoord op Mn vraag?
Boe is dat feeske?
29 sept 2017 09:55
Jacques schreef : Eens met de reacties, en vooral een extra vleugelverdediger hadden we goed kunnen gebruiken. Jammer dat Hawbir weg wilde bijvoorbeeld.
Les rouges blancs: we spelen volgende week eerst nog uit tegen Almere, Fortuna is pas over twee weken...
Weg wilde?
29 sept 2017 10:39
Dit word een hele zware wedstrijd, maar in deze wedstrijden is MVV wel altijd het sterkst verwacht een 2-2
Selectie is inderdaad veel te smal, Elsen vertelde toch in de Media dat Yildirim niet te veel moest eissen, omdat MVV na Yildirim nog steeds niet klaar was met de selectie?
29 sept 2017 10:55
Boe is dat feeske? schreef : Hmm hier schrik ik wel een beetje van. Van een (vrijwel) complete selectie de eerste 6 rondes na een zwaar gehavend team in ronde 7. Vooral die verdediging...
Volgens MVV.nl/selectie zijn er zelfs geen verdedigers meer... Wie opstellen als nog iemand uit gaat vallen?
Kun je, in teambelang, weigeren bepaalde spelers uit te lenen aan de landenteams? Ik weet t, het zou zwaar demotiverend zijn en not done, (als het al mag), maar lijkt me dat bij hoge nood het clubbelang voor zou moeten gaan, de speler is immers werknemer van de club.
Dat vroog iech m'ch ouch al aof. De regels zien ze sjijf es ze mer zien kinne wat dat aongeit. Iech höb zoe 't idee tot dit 'n vraog is boe'ste noets 'n helder antwoord op geis kriege, umtot alle instanties mèt 't vingerke nao ein wieze.
De clubs nao KNVB, de KNVB nao de UEFA, de UEFA nao de FIFA. En ouch die speule de bal daan vas weer door.
29 sept 2017 12:15
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Hallo mensen. Heel laat wellicht. Maar is het mogelijk voor mij om een uitkaart te kopen en me dan bij jullie aan te sluiten te Nijmegen?
29 sept 2017 12:19
Boe is dat feeske? schreef : Niemand een antwoord op Mn vraag?
Jawel, had ik al gegeven hierboven ergens. Officieel interlandweekend kun je als club afstaan van speler niet weigeren.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boe is dat feeske?
Tijd voor maken pagina: 0.291 seconden