NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017

29 sept 2017 19:26
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #31
Als ie Schroyen echt helemáál naar de klote wil helpen moet je m zo inderdaad linksback zetten.

Komt niet op fox zeker?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

29 sept 2017 22:28
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #32
Tja, duidelijk is nu wel dat als er een paar uit de basis wegvallen (en daardoor omzettingen komen), we zeer kwetsbaar zijn. De kleine selectie gaat ons opbreken. Ik hou mijn hart vast voor volgende week uit naar Almere, ws ook nog zonder Martina en Pereira en Mmaee en weet ik wie nog meer.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

29 sept 2017 22:45 29 sept 2017 22:45 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #33
Piet poulisma zou zeggen het is betrokken en word steeds donkerder...met andere woorden,een (te)kleine selectie die elke week smelt door schorsingen,blessures interland verplichtingen...enz
Hoe gaat elsen dit oplossen...met almere uit en dan de ploeg uit sittard die nu al 4 pnt voor staat...of ben ik nu te negatief?...gr opa ;)

....

30 sept 2017 00:00 30 sept 2017 00:02 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #34
De analyse van Ron bij de persconferentie zegt het verhaal van deze wedstrijd. Daar is eigenlijk niks aan toe te voegen.
Nederlaag is obv de kansen en de sterke opening van NEC verdiend. De 4-1 valt obv de 2e helft en het herstel van MVV te hoog uit. Maar goed, Verrips verricht een paar wereld reddingen, zo eerlijk moet je ook zijn. Een pak-m-beet 7-3 was eigenlijk ook goed mogelijk geweest.
De aanvallend individuele kwaliteiten van NEC zijn groot. Ferdi Kadioglu is een geweldenaar en de absolute spelmaker in dit team. En moet nog 18 jaar worden volgende maand....en die linksbuiten Groeneveld is ook geen misselijke. Mn in de omschakeling was NEC heel gevaarlijk.
Die eerste nederlaag moest een keer komen. En natuurlijk missen we een paar basisspelers. Maar ik kan niet zeggen dat de vervangers het slecht hebben gedaan. Het was onwennig in het begin maar de ploeg herpakte zich toch aardig en daardoor bleef het een wedstrijd tot de 2-1. Die viel in een fase dat wij de 1-2 op de voet hadden. Zonde.
Volgende week Almere wordt inderdaad bijzonder met onze afwezige internationals. Zonde dat Shermar nog niet fit is. Zou de tweeling wel eens samen als centraal duo willen zien. Dat was daar de uitgelezen kans geweest. Ik heb begrepen dat Loshaj wel beschikbaar zou zijn volgende week. hoop dat dat klopt.

30 sept 2017 08:18
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #35
Conclusie: NEC is een maatje te groot
Feit: Weer eventjes met beide benen op de grond.

MVV begon de wedstrijd zeer zwak en slordig. Het was een wonder dat het bij rust nog maar 1-0 was. Met een beetje pech hadden we deze wedstrijd met 9-3 verloren. NEC kreeg verschrikkelijk veel ruimte en kansen. Vroeger bij de jeugd kregen we al geleerd dat we bij de tegenstander moesten blijven. Dat was gisteren bij MVV niet te zien. Constant liepen er mensen van NEC gewoon vrij, waardoor er vele doelkansen kwamen. Hulde aan onze keeper dat hij zijn doel nog lang schoon wist te houden, want hij was de enige die iedere keer wel goed stond.
Tweede helft ging het voor ons iets beter. Na de 1-1 had ik nog zoiets van, het kan nog. De goal valt dan niet aan onze kant maar helaas voor NEC, en dan is het over en uit. Jammer dat we verloren hebben maar NEC is voor mij dan wel kampioenskandidaat nummer 1.

Wat de support betreft: Geweldig !!
Chapeau voor onze supporters die in grote getale naar Nijmegen zijn afgereisd.
Hopelijk de volgende week, en zeker de week erop, een beter resultaat.
Ik hoor nu al mensen zeggen: Fortuna heeft alleen maar makkelijke tegenstanders gehad.
Mag ik jullie eraan herinneren dat wij bij Telstar niet verder kwamen dan een 0-0 B)

30 sept 2017 09:14 30 sept 2017 09:14 door Boe is dat feeske?.
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #36
Mehjao Zwegel, Telstar had zelfs 0x verloren tot gisteren. Dus Fortuna zal wel kampioen worden dan?
Wat Ron zegt, balans kun je eens opmaken na een wedstrijd of 10-12. Nou daar zijn we pas in november.

Gruuts op de 7 bussen uitsupport!!! Met 4-1 klop krijgen en na de wedstrijd feest in t uitvak alsof we gewonnen hebben. Respect! We staan steeds meer op de kaart!!

Boe is dat feeske?

30 sept 2017 09:32
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #37
Door de goede start van de competitie zijn de verwachtingen gelijk al behoorlijk hoog . Alleen met een hele jonge een krappe selectie is dat gewoonweg niet vol te houden, wat dat betreft zijn we echt minder dan verleden jaar . Toen hadden we jongens als Guvenc, Mustafa en Nkoyi op de bank zitten.
Tuurlijk de doelstelling blijft het zelfde PO halen en daar pieken en hopen op promotie.
Via de competitie is dat gewoonweg niet mogelijk. Je moet natuurlijk wel proberen in die top 7 te blijven. Als ik dan verneem wat volgende week allemaal verplichtingen heeft dan wordt je daar ook niet blij van.

Had zelf nog beetje hoop na de 1-1 op een stuntje , echter toen wij de 1-2 moesten maken valt deze aan de andere kant , jammer toen was t voorbij.
Ik hoop dat deze groep aangevuld wordt met 2-3 spelers met ervaring en wat mij betreft met Tom Daamen erbij . We moeten zolang mogelijk bovenin meedoen, waarom ? levert extra publiek op en verhoogt de spanning.

Vraag me ook af of er nog geld is ( zou er wel moeten zijn na vorig jaar) maar voor mij gevoel zijn we in de breedte erop achteruit gegaan, hier en daar in kwalitieit op vooruit maar zeker niet in de hele linie

De groep is te jong om te dit vol te houden !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, bokkesprongen, Zwegel

30 sept 2017 09:35
Zwegel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #38

Boe is dat feeske? schreef : Mehjao Zwegel, Telstar had zelfs 0x verloren tot gisteren. Dus Fortuna zal wel kampioen worden dan?
!

Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat sommige lieden zeggen dat Fortuna alleen maar 'zwakkere' tegenstanders heeft gehad en dat MVV bij deze 'zwakkere' broeder niet verder is gekomen dan 0-0.
Fortuna zal zeker niet kampioen worden en ook nog wel tegen de lamp lopen, echter ook zij hebben een goede ploeg.
Ik denk dat NEC op de sloffen kampioen gaat worden, en ik schat ons in op plek 4 t/m 8, niks mis mee toch ?? Beetje realiteit moet kunnen vind ik.

30 sept 2017 09:43
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
NEC - MVV MAASTRICHT 29-09-2017 #39
Klote? Ja. Een ramp? Nee. De groep is door blessures en schorsingen behoorlijk uitgedund. Over de oorzaken kunnen we heel lang bakkeleien, maar het feit is dat we het er maar mee moeten doen. NEC is een maatje (misschien wel een paar) te groot. Dat kan en mag ook wel gezien de verhoudingen (financieel, organisatorisch etc.). Was het resultaat anders geweest met een volledige selectie? Misschien wel. Maar het is wat het is. Wonden likken, leren van de fouten (die zijn kennelijk wel gemaakt, heb het alleen via de radio kunnen volgen) en met de borst vooruit en opgeheven hoofd doorgaan.

Tijd voor maken pagina: 0.234 seconden