MVV - Helmond

23 nov 2017 15:34
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Helmond #1
Ben benieuwd of Nys en Martina mee kunnen spelen morgen.

van MVV.nl:

Voor de wedstrijd MVV Maastricht - Helmond Sport (24/11/17, 20.00 uur) wordt er een voorwedstrijd gespeeld tussen Oud-MVV en Oud-Bayer Leverkusen. De voorwedstrijd gaat van start om 17.30 uur in De Geusselt. Bij Oud-Bayer Leverkusen zullen o.a. Ulf Kirsten, Falko Götz, Thomas Zdebel en Simon Rolfes meespelen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

24 nov 2017 06:03
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Helmond #2
Sammy Mmae zou alweer fit zijn?? Weer iemand of dat betekent dat hij weer aan looptraining kan gaan doen en meer niet, of echt dat hij in principe vanavond alweer zou kunnen spelen? Is in Luik razendsnel gerevalideerd.

Nys kan (en zal) vanavond in de basis staan.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

24 nov 2017 11:27
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Helmond #3
Wat een enthousiasme.....
Geld ook voor mij.
Ook al staat Helmond 18de het zijn maar 5 punten minder als ons.
Letterlijk alles kan gebeuren en zover ik me kan herinneren hebben we het altijd moeilijk tegen helmond.
Laat staan met een gehavend team en geen spitsen word het moeilijk

24 nov 2017 22:48 24 nov 2017 22:51 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Helmond #4
Nou met geluk dan toch gewonnen. Helmond heeft genoeg (grote) kansen gehad om hier in ieder geval een punt te pakken. Gelukkig speelde Verrips een topwedstrijd! Daarbij is het niet zo verwonderend dat het achterin wat minder stabiel stond met zo veel geblesseerden en Thuys als centrale verdediger (die het niet eens zo slecht deed).

Maar goed, MVV mag ook wel eens geluk hebben na alle tegenslagen! Leuk dat Kostons zijn eerste goal heeft gemaakt, knap afgerond!

edit: wat een sukkeltje was die nr 10 van Helmond.. heeft iig bij ons op de tribune voor genoeg gelach gezorgd!

24 nov 2017 23:03
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Helmond #5
Als Okita in plaats van solitair, solidair speelt en dat balletje gewoon breed legt voor doel, dan was dat hele circus het laatste kwartier helemaal niet nodig geweest. Dan kon Ron het handje gaan schudden bij de andere dug-out en was het klaar geweest. Maar goed,hij is niet voor niets de club-topscorer, hij geeft geen bal af aan anderen voor het doel. Nu kon Verrips gaan breakdancen voor de kist en gelukkig deed hij dat voortreffelijk, anders mocht Okita zich die eigenzinnigheid aanrekenen (!). Zoiets kan je gewoon de wedstrijd kosten, met dat plak en lijmwerk achterin.

Het is gewoon een mirakel dat wij hier drie punten pakken, tegen een tegenstander die vooral het laatste kwartier (gelukkig) tegen zichzelf aan het voetballen was. Maar die duels heb je er ook meestal tussen zitten tijdens de vriesmaandjes, waar de toevalligheid de boel bepaalt. Een gelijkspel was voor beide kreupele ploegen nog teveel van het goede geweest gezien het spelbeeld. Maar ik ben blij met de punten, vooral met die loodzware uitwedstrijd tegen Emmen voor de boeg.

24 nov 2017 23:15
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Helmond #6
Het was allemaal niet even hoogstaand (zacht uitgedrukt), maar wie maalt daarom als je wint? Ik in ieder geval niet. Goed voor het vertrouwen dit.
Ik bekijk het positief: bij vlagen weer eens wat aardige combinaties gezien. Een aantal spelers hield MVV op de been. Verrips twijfelt te veel bij hoge ballen uit corners en vrije trappen, maar verricht (met name op de grond) cruciale reddingen. Vond Nys weer eens zijn oude niveau halen. Overiges vond ik Thuys absoluut niet slecht. Moest in het begin even wennen (dekte aan de verkeerde kant), maar ging naar verloop van de wedstrijd doen wat-ie moest: ballen wegwerken zonder risico.

24 nov 2017 23:15
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Helmond #7

houtengerard schreef : Als Okita in plaats van solitair, solidair speelt en dat balletje gewoon breed legt voor doel, dan was dat hele circus het laatste kwartier helemaal niet nodig geweest. Dan kon Ron het handje gaan schudden bij de andere dug-out en was het klaar geweest. Maar goed,hij is niet voor niets de club-topscorer, hij geeft geen bal af aan anderen voor het doel.

Tsja ik snap wat je bedoeld, maar in de eerste helft gaf hij wel een paar keer een bal af en gebeurde er verder niet veel mee. Ik denk dat we dankbaar moeten zijn dat Okita niet meegetrokken is in de blessuregolf anders konden we er beter helemaal mee ophouden. Hij is voor mij een van de weinige lichtpuntjes voor mij dit seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

24 nov 2017 23:41
houtengerard
Administrator
Administrator
Meer
MVV - Helmond #8

jeoff schreef :

houtengerard schreef : Als Okita in plaats van solitair, solidair speelt en dat balletje gewoon breed legt voor doel, dan was dat hele circus het laatste kwartier helemaal niet nodig geweest. Dan kon Ron het handje gaan schudden bij de andere dug-out en was het klaar geweest. Maar goed,hij is niet voor niets de club-topscorer, hij geeft geen bal af aan anderen voor het doel.

Tsja ik snap wat je bedoeld, maar in de eerste helft gaf hij wel een paar keer een bal af en gebeurde er verder niet veel mee. Ik denk dat we dankbaar moeten zijn dat Okita niet meegetrokken is in de blessuregolf anders konden we er beter helemaal mee ophouden. Hij is voor mij een van de weinige lichtpuntjes voor mij dit seizoen.

Dat is hij ook. Het is ook zijn verdienste dat hij altijd dreigend is via de flanken, en altijd een touwtje aan de bal heeft, al staat hij achter de man, hij weet hem toch weer terug te veroveren, met iedereen die hij voorbij rent gaat hij in de tango en komt er swingend met een bal uit, een genot om te zien. Ook mooi aangenomen bij de 1-0 en afgerond. Maar toch mis ik bij hem een stukje chemie tussen hem en de spits. Yildirim loopt zich vaak goed vrij, maar wordt nooit door dat gaatje bedient, niet alleen door Okita hoor. Ook de voorzetten van Ciranni en Houben op de flank waren vanavond ondermaats vind ik, daar kun je als spits helemaal niets mee. Altijd achter de man, altijd zonder te kijken of recht in de voeten van de tegenstander. Het hele seizoen eigenlijk al een beetje. De hele aanval verdwijnt in het water omdat in die laatste schakel niemand het overzicht houdt, dat heeft ons al veel punten gekost dit seizoen.

25 nov 2017 06:29
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Helmond #9
Hopenlijk is de weg naar boven ingeslagen.

Martina haakte geblesseerd af in de warming up?
Dus hij was nog steeds licht geblesseerd? Elsen moet die grapjes dan eens achterwege laten. Als spelers nog licht geblesseerd zijn om ze toch op te stellen nog.
Verrips speelde een puike partij alleen hij mag de ballen nog iets vaker klemvast hebben.
Verder onze stille kracht Nys vond ik ook goed spelen.
En over de bal die Okita zelf schoot ipv afgeven.. Ben blij dat we nu een speler hebben die vaker zelf durft te schieten.
Ben het mee eens dat het beter was om af te geven maar bij dit soort spelers word het zwart voor ogen behalve de goal zien ze. En dat is ook goed om zo'n speler erbij te hebben.
Hij is dan ook niet voor niks onze topscoorder die ook nog eens mooie goals maakt.
Mooi dat Kostons scoort, laat hem vaker speler dit seizoen en je hebt profijt volgend seizoen of het seizoen erop.

25 nov 2017 08:05
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Helmond #10
Ben het volledig met Jeoff eens , als we ook nog eens over Okita gaan zeuren dat hij eens voor eigen succes , hij is idd het beste wat MVV dit seizoen heeft en brengt . En als hij er nog eens 8 of 9 inschiet dan zijn we hem zeker na dit seizoen kwijt
Verder vond ik Verrips en Nijs beide goed en nuttig spelen . Verrips alleen de hoge balen is een ramp , hij durft niet te komen. Verder speelde hij goed. Ook Thys op CV deed het zeker niet slecht .
Wie ik werkelijk een regelrechte ramp vond was Ciranni , man wat is dat een overschatte voetballer . Werkelijk als mensen denken dat die een niveau hoger aan kan dan zijn ze niet wijs. Die bakt er werkelijk wekelijks niks van , gister ook . die jongen is niet geschikt voor betaalt voetbal .

Vond ons spel slecht maar had ook geen goed voetbal verwacht , komen wel goed op 1-0 en ook op 2-0 , prima spitsen goal en dan moeten we de 3-0 gewoon maken.
Helmond bleef gevaarlijk en gelukkig viel de goal pas laat . Toen waren ze axhterin al 1-1 aan t spelen en komen wij via een goed uitgespeelde counter op 3-1 mooi . Punten zijn hard nodig met Emmen uit en Ajax thuis . Gister 3 spelers van boven de 25 op het veld en de rest jong, heel jong
Elsen klaagde van de week wel over de blessurs en de selectie die zo jong is, maar volgens mij heeft hij hem toch echt zelf samen gesteld

25 nov 2017 09:52
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Helmond #11

Napoleon schreef : Ben het volledig met Jeoff eens , als we ook nog eens over Okita gaan zeuren dat hij eens voor eigen succes , hij is idd het beste wat MVV dit seizoen heeft en brengt . En als hij er nog eens 8 of 9 inschiet dan zijn we hem zeker na dit seizoen kwijt
Verder vond ik Verrips en Nijs beide goed en nuttig spelen . Verrips alleen de hoge balen is een ramp , hij durft niet te komen. Verder speelde hij goed. Ook Thys op CV deed het zeker niet slecht .
Wie ik werkelijk een regelrechte ramp vond was Ciranni , man wat is dat een overschatte voetballer . Werkelijk als mensen denken dat die een niveau hoger aan kan dan zijn ze niet wijs. Die bakt er werkelijk wekelijks niks van , gister ook . die jongen is niet geschikt voor betaalt voetbal .

Vond ons spel slecht maar had ook geen goed voetbal verwacht , komen wel goed op 1-0 en ook op 2-0 , prima spitsen goal en dan moeten we de 3-0 gewoon maken.
Helmond bleef gevaarlijk en gelukkig viel de goal pas laat . Toen waren ze axhterin al 1-1 aan t spelen en komen wij via een goed uitgespeelde counter op 3-1 mooi . Punten zijn hard nodig met Emmen uit en Ajax thuis . Gister 3 spelers van boven de 25 op het veld en de rest jong, heel jong
Elsen klaagde van de week wel over de blessurs en de selectie die zo jong is, maar volgens mij heeft hij hem toch echt zelf samen gesteld

Ik lees juist de laatste tijd (o.m. in de krant en in het programmaboekje) dat Elsen het niet meer wil hebben over het blessureleed. Dat dit juist de kans is voor bankzitters en talenten om 'op te staan' en te laten zien wat ze kunnen.
Hoe dan ook het scheelt toch behoorlijk dar Nys weer terug is op het middenveld.

25 nov 2017 09:57
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Helmond #12

M.V.V. 1902 schreef :

Napoleon schreef : Ben het volledig met Jeoff eens , als we ook nog eens over Okita gaan zeuren dat hij eens voor eigen succes , hij is idd het beste wat MVV dit seizoen heeft en brengt . En als hij er nog eens 8 of 9 inschiet dan zijn we hem zeker na dit seizoen kwijt

Ik lees juist de laatste tijd (o.m. in de krant en in het programmaboekje) dat Elsen het niet meer wil hebben over het blessureleed. Dat dit juist de kans is voor bankzitters en talenten om 'op te staan' en te laten zien wat ze kunnen.
Hoe dan ook het scheelt toch behoorlijk dar Nys weer terug is op het middenveld.

Nys kreeg gisteren zijn vijfde gele kaart en is dus voor maandag geschorst. Helaas.

25 nov 2017 12:17
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Helmond #13

Napoleon schreef : Wie ik werkelijk een regelrechte ramp vond was Ciranni , man wat is dat een overschatte voetballer . Werkelijk als mensen denken dat die een niveau hoger aan kan dan zijn ze niet wijs. Die bakt er werkelijk wekelijks niks van , gister ook . die jongen is niet geschikt voor betaalt voetbal .

(...)

Wow...hij is weer op dreef hoor....schoft.

Boe is dat feeske?

25 nov 2017 12:43 25 nov 2017 12:45 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Helmond #14
Ciranni niet geschikt voor betaald voetbal? Teveel gezopen gister? Zoniet dan kan ik je helaas niet meer serieus nemen.

Ciranni is juist heel waardevol, door zijn snelheid, maar ook door zijn goede, positieve coaching naar jonge talenten als Kostons en Houben. En laten we ook niet zijn gave vergeten om vrije trappen in de kruising te pegelen, wat ons al vaak genoeg belangrijke punten heeft opgeleverd.

Anyway, goede overwinning! Thuys die ik vorige keer niet echt bijster vond, deed het toch goed achterin vond ik, veel zekerder dan bv een Martina! Okita weer geniaal bij vlagen. Kostons veelbelovend!

Zin in de volgende!

25 nov 2017 13:04
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
MVV - Helmond #15
@Hill, ik vind Ciranni welke op de eerste plaats een verdediger is van de zwakke schakels binnen dit MVV. Hij is veel te klein, verliest ieder kopduel . Fysiek heeft hij weinig in te brengen en laat verdedigend vaak zaken lopen of verliest het overzicht ( zo ook de 1-0 vorige week tegen Eindhoven)
Opbouwend maakt hij veel fouten , veel te veel ballen achteruit ipv vooruit . Aanvallend komen er amper fatsoenlijke voorzetten , corners zijn bijna altijd te kort . Wat blijft er over eens een vrije trap die erin gaat. Ik vind hem mega overschat op alle fronten .

Vond die linksback van HS geen verkeerde trouwens , ook een voetballende back , en die 10 van hun had ik er ook wel graag bij gehad

Tijd voor maken pagina: 0.307 seconden