FC Oss - MVV
17 dec 2017 12:29
Nao Väöre
Platinum Boarder
Onderwerp Auteur
Vrijdag 22 december staat de uitwedstrijd tegen FC Oss op het programma.
Ik heb goede hoop, dat we een overwinning kunnen bijschrijven (1 - 3 ).
Daarnaast is het te hopen, dat de langdurig geblesseerden weer kunnen aansluiten.
Spelers die broodnodig zijn in de jacht op een play-off ticket
Aon de géng
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
19 dec 2017 09:29
RedWhiteArmy
Gold Boarder
Deze pot moeten we winnen om in ieder geval de bovenste plaatsen in zicht te houden. Ik ben er weer bij jiehaaa!!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jesfen
21 dec 2017 19:00
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Goed om te lezen dat de ziekenboeg steeds verder leegstroomt (Ogunjimi) en dat Pereira terug is van een schorsing. Hopelijk vertaalt een bredere bank zich ook in een goed resultaat. Aan voorspellingen waag ik me niet. Ik hoop op minimaal een punt en dan vol goede moed (en met een fitte selectie) aan de tweede seizoenshelft beginnen.
23 dec 2017 00:42
Nog geen enkele reactie op de uitslag hier en op Trepke B. De berusting overheerst blijkbaar. Ben toch flink teleurgesteld in dit resultaat. Weet verder niet hoe MVV gespeeld heeft.
Hopelijk kan er wat versterking aangetrokken worden in de winterstop en komt er wat vertrouwen terug in de ploeg na wat rust.
23 dec 2017 08:41
Napoleon
Platinum Boarder
Jammer , bij winst hadden we in de top 8 gestaan . Nu hebben we ons gevestigd op plek 11 met natuurlijk nog alle mogelijkheden voor plaatsing PO.
Dat dit geen spectaculair seizoen gaat worden mag denk ik wel duidelijk zijn. Het animo neemt behoorlijk af , wat dat betreft heeft die finale ronde PO vorig seizoen ons geen goed gedaan. Hoop toch echt dat er in de winterstop iets verrassend gaat bijkomen wat het vuurtje weer doet opleven. Al ik niet denk dat het bestuur geld gaat uitgeven voor de korte termijn, vraag me ook af of dat verstandig is . Aan de andere kant is het voetbal eigenlijk alleen maar korte termijn en ben je zo afhankelijk van de stand op de ranglijst.
Dat we van Oss verliezen , dat is een club geworden zoals wij zijn. Tuurlijk is onze historie en potentieel veel groter maar op dit moment komt dat er even niet uit. Maar 3 keer achter elkaar winnen en alles ziet er weer anders uit, dat was bijna gebeurd . Helaas gister is dat ons niet gelukt.
Geen paniek , hopen toch op 1-2 versterkingen en wie weet wat 2018 gaat brengen, ik geloof zeker niet in een promotie met dit team maar de PO hoop ik wel dat we die halen
23 dec 2017 11:17
M.V.V. steit mèt 1-0 achter en krijg in de allerallerallerallerlèste menuut 'n corner. En wat doen die knuppele....????? Ze laote 4 maan op de eige hèlf stoon!!!!!!
Um mer 'ns 3 sjoen Mestreechse wäörd hei veur te gebruke: FOI FOI FOI!!!
Tijd voor maken pagina: 0.303 seconden