>
Ontvangen bedankjes 1108
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Roed en Wit 70 schreef :
p.s. Wordt 't niet weer eens tijd voor een nieuwe pakkende opkomsttune ?
Schapendonk schreef :
Roed en Wit 70 schreef :
A.u.b. niet!! Van mij mogen al die tunes weg, zelfs geen boxen,speaker,entertainer, muziek. Al dat overheersend gedreun. Geef mij maar net als vroeger twee rivaliserende supporters groepen die de sfeer maken. En de staan tribunes terug ( als dat nog eens kon). Wat een ambiance was dat. Maar helaas, komt nooit meer terug. Heden ten dage moet je zowat de oordoppen meenemen door wat uit die boxen knalt. Met een rede gedaan natuurlijk.
Je hebt gelijk...maar als het dan toch gebeurt. De huidige opkomsttune wordt toch alweer lange tijd gebruikt.Schapendonk schreef :
Schapendonk schreef :
Roed en Wit 70 schreef :
A.u.b. niet!! Van mij mogen al die tunes weg, zelfs geen boxen,speaker,entertainer, muziek. Al dat overheersend gedreun. Geef mij maar net als vroeger twee rivaliserende supporters groepen die de sfeer maken. En de staan tribunes terug ( als dat nog eens kon). Wat een ambiance was dat. Maar helaas, komt nooit meer terug. Heden ten dage moet je zowat de oordoppen meenemen door wat uit die boxen knalt. Met een rede gedaan natuurlijk.
Beetersjap Tuor !Tuor schreef : Kon gister door een after vastelaovend griepje niet aanwezig zijn....
Verrips hield ons in de wedstrijd met een geweldige redding bij 3-1. Verder weinig te doen gehad.
Napoleon schreef : De rotte appels Maee en Ogujimi niet meer opstellen en meer gaan voor jongens idd die wel willen
Ze hebben - denk ik - de begrafenisstemming al voorvoeld. Vanmiddag toch even kijken bij de beruchte "Nijmeegs Jopie".J.P. Ler schreef : Zwarte Vogel, waren de zwarte jassen met capuchon afgelopen week in de aanbieding in Nijmegen???