>
Ontvangen bedankjes 1705
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjappie schreef : Heeft iemand een idee of hier een verplichte buscombi geldt? Ik zit wegens privé omstandigheden in het Wilhelmina KinderZiekenhuis in Utrecht dus zou met het OV snel bij stadion kunnen komen.
Boe is dat feeske? schreef : FOX heeft ervoor gekozen om Gemert - Feyenoord live uit te zenden donderdag als enige wedstrijd, op de andere kanalen komt 'Ajax TV'. Helaas dus geen Utrecht - MVV op TV. Het blijft een kutzender!
Lijnsje@tappunt schreef : Het is toch lachwekkend dat je bij een bekerwedstrijd tegen FC Utrecht wél met de auto mag gaan, terwijl je naar Telstar uit als een stel boeven moet worden vervoerd....
Maar goed, wij dus met vijf man gepropt in een auto. Want ja, Draankorgel heeft besloten om eens niet de uitweg te zoeken in de drank maar de uitweg te zoeken van het stadion (ingang als we komen, altijd zeer handig). Zeikbak is ook present, dus de nodige tussenstops zullen ook bij de rit inbegrepen zijn. Waaronder de tussenstop om de kaart op te halen. Trouwens, die prijzen van de toegangskaarten mogen van mij iedere week worden gehanteerd; €5,- per stuk!
Dan de wedstrijd. Ik verwacht meer van onze heen- en terugreis, dan van de wedstrijd. MVV heeft niets te verliezen, dus ben eens benieuwd of Ron vasthoudt aan de basis met dezelfde tacktiek of dat hij iets anders uit de hoge hoed gaat toveren op advies van Streppel. Utrecht verwacht ik met de sterkste 11 aan de aftrap: lang niet gewonnen, trainer ontslagen, zondag verloren en dus zal er zelfvertrouwen getankt moeten worden. Met een beetje pech wordt MVV een schiettent daar.
Maar goed, we zijn (relatief) weinig gepasseerd deze competitie. Als ik toto mocht zetten, zet ik één hoge uitslag van 5/6-0 in en een gelijkspelletje.
ALLEMAOL NAOR UTRECHT HENNEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEES
Lijnsje@tappunt schreef : Weten jullie wat typisch MVV is?
Vanavond voor een stunt zorgen en maandag verliezen