Almere City - MVV

03 sept 2018 09:32
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Almere City - MVV #1
De nieuwelingen kunnen meteen aan de bak aangezien de Martina's een interland spelen en Gunst geschorst is.
Ik neem aan dat Lavalee, Vermijl en Bijelic in hun plaats spelen? Wordt hoe dan ook een interessante wedstrijd.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

03 sept 2018 09:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City - MVV #2
Of Schroijen naar achter en Golpek op plek Schroijen. Heeft niet mijn voorkeur maar heeft Elsen wel vaker gedaan.

Almere scoorde zes keer in zijn eerste drie wedstrijden, opmerkelijk genoeg vijf keer door een middenvelder, Calcan en Vossebelt (en in mindere mate Receveur) zorgen voor de goals met Loen en Kip die vooral de assists geven. Ze spelen dan ook een soort 4-5-1 op de counter, en typisch genoeg wonnen ze hun uitwedstrijden maar verloren thuis, omdat ze tegen Roda wél het spel wilden maken en achterin ruimte weggaven.

Wordt een interessante wedstrijd. Curaçao speelt "pas" op maandag, zijn de Martina's echt vrijdag al weg? Las ergens ook dat ze nu al weg zijn, gaan ze daar een hele week trainen? Ook niet erg efficiënt.

Let wel: onze nieuwe spits heeft ook roots op Curaçao... als die goed begint te draaien, gaan we die ook missen tijdens interlandweekends.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

03 sept 2018 19:50
Boe is dat feeske?
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City - MVV #3
Wat een KUTclub dat Almere Shitty! Veredelde amateurclub die stukken meer geld heeft dan MVV, wat doen wij verkeerd of zij zo goed? :blink:

Politie Almere is ook erg gastvrij...

Achja, hoop dat we ze verschalken, áls we dan een traditie verbreken moeten, is het Almere en Eindhoven uit verlaten met 0 punt!

Boe is dat feeske?

04 sept 2018 21:46
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Almere City - MVV #4
Almere City is iig een Auto / Buscombi en er is bier in het uitvak.. voor het geval dit sommigen overhaalt om die kant op te rijden ;)

www.mvv.nl/fanzone/supportersoverleg/uitwedstrijden

05 sept 2018 11:29
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City - MVV #5
Gunst een wedstrijd geschorst.
Van de Hurk gisteren niet bij selectie (geblesseerd ? ) .
Vreemd dat Penders gisteren bij tv Maastricht niet de naam wilde zeggen van de duitse speler.naar dat verslaggever er naar vroeg.
Naam is bij iedereen bekent.

07 sept 2018 09:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City - MVV #6
Ik bezoek graag de fansite van de club waar we tegen spelen om te weten wat we gaan treffen. Zo vond ik de voorbeschouwing van Almerecityfans.nl, niveau is om te huilen. Vol spelfouten/taalfouten en onlogische zaken. Almere kan de beste seizoenstart (één s, Almere City fans!) pakken, maar ze vergelijken dan wel 4 wedstrijden (dit seizoen) met 5 wedstrijden (2011) ?? Los daarvan totaal geen informatie over geblesseerde of geschorste spelers of zo. Maar wie toch wil lezen:

Voorbeschouwing: Almere City FC – MVV Maastricht

Vrijdagavond om 20:00 uur staat in het Yanmar Stadion de wedstrijd tegen MVV Maastricht op het programma. Almere City FC en MVV Maastricht staan vrijdagavond voor de vijfde keer tegen over elkaar in 2018.

Voor de vijfde keer in 2018

In Februari moest Almere City FC zijn meerdere erkennen tegen MVV, in stadion de Geuselt won MVV met 3-0 van City. In de play-offs om promotie naar de Eredivisie daar in tegen, bewaren de spelers en supporters goede herinneringen. In de eerste ronde won City op bezoek in Maastricht met 1-3 door een hattrick van Mirani, in Almere maakte de ploeg van Jack de Gier het karwei af door met 3-2 te winnen. Almere City FC bereikte vorig seizoen in de Play-Offs de finale waar De Graafschap over twee duels te sterkt bleek. In de voorbereiding op dit seizoen speelde beide ploegen ook tegen elkaar. Het was de openingswedstrijd van Almere City FC op het nieuwe grasveld in het Yanmar Stadion. Dat duel werd met 1-1 gelijk gespeeld.

Thuisbelans in voordeel City

Almere City FC en MVV Maastricht stonden dertien keer eerder tegen over elkaar in het Yanmar Stadion. Almere City heeft 6 keer gewonnen en 5 keer verloren en 2 keer werd er gelijkgespeeld. Van de laatste 6 ontmoetingen wist Almere City FC maar liefst 5 keer te winnen en werd er 1 keer verloren van de ploeg uit Zuid-Limburg. Doelpunten zijn gegarandeerd vrijdagavond, nog nooit eindigde een duel in de Flevopolder in een 0-0 stand.

Beste seizoensstart ooit?

MVV is terug te vinden op de 15e plaatst met 3 punten uit 3 duels. Almere City FC staat op de 6e plaats met 6 punten. Bij winst evenaart Almere City FC het clubrecord uit 2011/2012 als beste seizoenstart ooit, toen wisten de Almeerders 9 punten te halen uit de eerste 5 duels. Vrijdagavond om 20:00 uur gaat de bal weer rollen. Zorg dat je erbij bent en koop nog snel online je kaarten via www. almerecity.nl/tickets

Ook interessant: op de officiële site van Almere City staat een voorbeschouwing, met informatie over blessures et cetera, van de wedstrijd van Almere tegen... Eindhoven. :?: :lachen:

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

07 sept 2018 10:49
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City - MVV #7
Omroep Flevoland biedt uitkomst:

Trainer Santoni kan tegen MVV geen beroep doen op doelman Joshua Smits, Jergé Hoefdraad en Joudrick Pupe, die allen nog geblesseerd zijn. Ook middenvelder Anass Ahannach is niet beschikbaar: het talent debuteert donderdag voor Jong Marokko tegen Ivoorkust.

07 sept 2018 22:42 07 sept 2018 22:43 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City - MVV #8
Ik heb het met het radioverslag moeten doen. Das toch altijd wat enerverender dan een wedstrijd zelf zien.
Als ik de verslaggevers mag geloven was het een leuke wedstrijden met twee ploegen die aan elkaar gewaagd waren in een wedstrijd die op en neer ging. Kennelijk heeft de ploeg keihard gewerkt. Vermijl werd meerdere malen een prima aanwinst genoemd. Iemand die iets meer kan vertellen over zijn vertoonde spel?
Het elftal in ieder geval mentale weerbaarheid getoond door terug te komen na een 2-1 achterstand. Almere heeft twee uitwedstrijden gewonnen (Jong AZ en Eindhoven) en thuis nipt verloren van Roda. Al met al kan ik leven met een 2-2.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

08 sept 2018 00:34
jeoff
Administrator
Administrator
Meer
Onderwerp Auteur
Almere City - MVV #9
Zowel hier als op Facebook nauwelijks een reactie op de wedstrijd. Ik denk dat velen een beetje gemengde gevoelens hebben over de wedstrijd. Op zich fijn dat het team is blijven vechten en op het laatst een punt heeft kunnen meenemen, maar tegelijkertijd is het resultaat ook een beetje teleurstellend. Ik heb verder ook eigenlijk niks kunnen zien van de wedstrijd dus ben benieuwd naar de verslagen van degenen die in Almere aanwezig waren.

08 sept 2018 01:25 08 sept 2018 01:36 door Zoewiezoe.
Zoewiezoe
Gold Boarder
Gold Boarder
Meer
Almere City - MVV #10
Dan zal ik een poging wagen...ik ging vooraf met een goed gevoel richting de polder. De eerste wedstrijden van de competitie zijn mij zeker niet tegengevallen en ik had dus een overwinning ingevuld in de poule. En ik vond ook dat we goed begonnen. Een levendig duel van beide kanten maar de kansen waren wel echt voor ons. Binnen 1 minuut zelfs 2 hele goede en op dat moment hadden wij gewoon op voorsprong moeten komen. Het speelveld werd van beide kanten klein gehouden en er werden weinig kansen uitgespeeld. Toch komen we door een goede bal door het midden en een echte spitsenafronding verdient op 0-1. Maar voordat we goed en wel weer zaten was het weer 1-1 door en geweldige poeier van die nieuwe linksbuiten van Almere. Prachtig schot.
ik vond dat wij daarna in de rest van de eerste helft wel erg diep inzakten waardoor we enerzijds eigenlijk niks weggaven (prima dus) maar anderzijds zelf onvoldoende aan fatsoenlijke aanvallen toekwamen. Terwijl mn de openingsfase had laten zien dat wij dat spelletje echt wel beheersen.
Na rust hebben we het moeilijk. Niet dat we iets weggaven maar Almere had een optisch overwicht en wij kwamen ook nauwelijks in de buurt van de 16. En dan valt uit een corner toch de 2-1. Eigen doelpunt. Verdiend? Mwah, niet echt , maar van de andere kant lieten wij ook niks meer zien.
De omstandigheden werden er niet beter op. Slagregens aan een stuk. Overigens wel een mooie, nieuwe , echte grasmat in de polder.. Chapeau Almere ! Maar MVV rechte de rug. Golpek en Tuur erin en later ook nog Kostons erbij. Er werd in de handen gespuugd en gevochten voor minimaal 1 punt. En dat werd beloond. Vriend en vijand waren het erover eens dat dat meer dan verdiend was.
Vermijl: als ik eerlijk moet zijn is hij me niet echt opgevallen. Is dat een goed of slecht teken? Hij heeft zijn job denk ik goed gedaan; zijn tegenstander is niet of nauwelijks in beeld geweest terwijl een van de mannen van Almere mij vooraf attent op die jongeling maakte en zei dat die per wedstrijd 3 kansen creeert. Niet dus. Dus als dat de maatstaf is heeft hij het goed gedaan. Maar hij is mij ook niet positief opgevallen met aanvallende impulsen of zo.
Ik ben weer positief verrast door het centrale duo. Mn Mares kan mij echt bevallen. Rustig, overzicht, sterk in de duels. Lavalee ook goed maar hij moet oppassen dat hij in de duels niet te opzichtig het fysieke alpha-mannetje wil zijn. Dat heeft hij niet nodig; zijn motoriek en handelingssnelheid lijken mij goed genoeg om zaken ook anders op te lossen.
Ik was verder onder de indruk van de invalbeurt van Tuur. Hij voegde iets toe. Zeker in de kleine ruimte kan hij uit de voeten en hij zoekt de mogelijkheden om op doel te schieten. Maar ook Deom vond ik zeker niet verkeerd. Goed overzicht, sterk aan de bal. Die gaat zijn kansen nog krijgen dit seizoen. En natuurlijk echt belangrijk: vd Hurk scoort vandaag ! Top. En hij laat zich de kaas niet van het brood eten in de 1 op 1 duels...zijn tegenstander heeft ook wel eens verzorging nodig...
Uiteindelijk tevreden met een punt in de slotfase. Dik verdiend en op basis van de echte kansen had er zelfs meer in gezeten. De komende 2 wedstrijden zijn tegen de laatsten op de ranglijst. Zal niet eenvoudig zijn maar daar liggen natuurlijk wel gewoon kansen op punten. Lukt dat dan staan we er over 2 wedstrijden prima bij. Het team laat zien dat men ervoor wil gaan. Dus laten we meegaan in de strijd en die vaan us ondersteunen. Het team verdient wat mij betreft onze volle support !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Roed en Wit 70, Roei baank, Jacques, Huib, middenstip, johan, opadiehard, Tuor, Lassie80 en5 andere mensen hebben ook bedankt..

08 sept 2018 12:37
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Meer
Almere City - MVV #11
Vooral mentaal heel prettig dat we nog een punt eruit slepen. Verlies je gister, dan sta je na 4 wedstrijden op 3 punten en 3x verlies, waarvan 3x onnodig en 3x met prima inzet en vechtlust. Nu voelt het toch heel anders, ondanks dat we maar 1 punt meer hebben. Komende wedstrijden Eindhoven, Dordt en Jong Utrecht. Allemaal niet makkelijk, maar ook een mooie gelegenheid om een mooie reeks meer te zetten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Tijd voor maken pagina: 0.271 seconden