Nog geen topic?
Vanavond uit naar FC Eindhoven. Daar rommelt het al een jaar of twee, op die manier hebben wij een Gunst kunnen binnenhalen. Van vaste deelnemer aan de play-offs is Eindhoven razendsnel afgegleden naar een team dat daar naast valt. Vier jaar geleden nog tweede, afgelopen jaar twaalfde. Dan valt ons verval nog mee
Bij Eindhoven lijkt weinig verbetering aanwezig dit jaar, eerste vier wedstrijden gingen allemaal verloren. Zelf vinden ze dat ze in die wedstrijden wel aardig speelden en recht hadden op meer. En aangezien ook MVV maar vier puntjes uit de eerste wedstrijden wist te sprokkelen, zullen beide clubs deze wedstrijd zien als een goede kans op 3 punten.
Er moet gezegd worden dat met Jong PSV, Go Ahead, Almere City en Sparta FC Eindhoven een zwaar programma had, ik verwacht al deze clubs in het linkerrijtje aan het eind van het seizoen, al is de precieze kracht van de Jong-teams nog wat onduidelijk met de nieuwe regels. Op papier hadden wij het gemakkelijker met TOP Oss en Telstar ipv Jong PSV en Sparta, maar ik moet inmiddels bekennen dat ik Oss zo op het eerste oog zwaar onderschat had.
Ik hoef er verder weinig woorden aan vuil te maken. Komende tegenstanders? Eindhoven, Dordrecht, Jong Utrecht. De komende drie competitiewedstrijden moeten veel punten opleveren. Te beginnen in Eindhoven. We moeten ze niet onderschatten, maar Eindhoven is te pakken.