>
Ontvangen bedankjes 5007
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boschpoort schreef : Dat was te verwachten.
en dat zijn nu net de wedstrijden waar alleen de échte fans heen gaan. een jong team, op maandagavond...
Die worden weer gedupeerd.
Brncic schreef : Het 'bah, bah, bah' moet hier vooral gericht worden aan die eencelligen die zich voor de zoveelste keer niet konden beheersen. Het maakt niet uit of er geprovoceerd werd, of er een hek open stond of wat dan ook. Je kunt ook gewoon weglopen en naar huis gaan. De enige benadeelde in dit verhaal is namelijk
JE EIGEN CLUB!
Jacques schreef : Dank je Brncic. Voor ik mijn bericht als reactie op Boschpoort plaatste, kwam ik naar het forum omdat ik iets op facebook las dat ik wilde delen. Ik las het bericht van Boschpoort en werd afgeleid.
Ik zie op facebook posts van mensen dat ze trots zijn dat MVV wel gelukt is wat Ajax en Feyenoord niet gelukt is. Dat de MVV-fans uitgedaagd werden en als beesten behandeld. Dat het prachtig was, en vet. Volwassen mannen, geen gastje van 19 of iemand met de neus vol poeder. Vandaag gepost, niet gisteravond vol adrenaline, maar na er een nachtje over geslapen te kunnen hebben. Ik begrijp dat echt niet. Ik snap best dat een bepaalde groep dit stoer vindt of zo. Maar bij iemand van die leeftijd en zo, is daar nou echt niemand in de omgeving die tegen hem zegt dat dit niet kan?
Jacques schreef :
Waarmee je ook precies aangeeft dat dit 100% symbolische straffen/maatregelen zijn. De daders voelen dit niet, de keurige fans wel. Zoals zo vaak.