>
Ontvangen bedankjes 262
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Tuor schreef : Dus als zichtbare MVV supporter ben je niet welkom in de Helmondse binnenstad. En als onzichtbare? Als in, wat definieert dat ik 'zichtbaar ben als MVV supporter?' Moet ik daarvoor een sjaal om hebben ofzo? Of een paar heel hard Sjengen on Tour roepen, terwijl ik de plaatselijke Hema in loop? En als ik gewoon zonder clubkleuren of wat dan ook er ben, ben ik dan onzichtbaar en mag ik dan wel de binnenstad in? Wat een gestuntel weer allemaal... En dat dat verhaal van die Vlemmings, wat een boter heeft die op zijn hoofd zeg.
Maar goed, balen van het verbod. We zullen voorlopig nog wel even de kop van jut blijven.
Tuor schreef : Dus als zichtbare MVV supporter ben je niet welkom in de Helmondse binnenstad. En als onzichtbare? Als in, wat definieert dat ik 'zichtbaar ben als MVV supporter?' Moet ik daarvoor een sjaal om hebben ofzo? Of een paar heel hard Sjengen on Tour roepen, terwijl ik de plaatselijke Hema in loop? En als ik gewoon zonder clubkleuren of wat dan ook er ben, ben ik dan onzichtbaar en mag ik dan wel de binnenstad in?
Boe is dat feeske? schreef : In het verleden is het zo geweest dat clubs bij toegang tot het stadion dan ID controle deden. Had je dan Maastricht in je ID staan, dan kon je geweigerd worden.
Sjarelke schreef :
Tuor schreef : Dus als zichtbare MVV supporter ben je niet welkom in de Helmondse binnenstad. En als onzichtbare? Als in, wat definieert dat ik 'zichtbaar ben als MVV supporter?' Moet ik daarvoor een sjaal om hebben ofzo? Of een paar heel hard Sjengen on Tour roepen, terwijl ik de plaatselijke Hema in loop? En als ik gewoon zonder clubkleuren of wat dan ook er ben, ben ik dan onzichtbaar en mag ik dan wel de binnenstad in? Wat een gestuntel weer allemaal... En dat dat verhaal van die Vlemmings, wat een boter heeft die op zijn hoofd zeg.
Maar goed, balen van het verbod. We zullen voorlopig nog wel even de kop van jut blijven.
Los van het incident in Enschede hebben we 'de kop van Jut zijn' te danken aan een aantal relschoppers dat zich logischerwijs (immers, die komen niet voor het voetbal) niet kan gedragen in een stadion. Dat de diverse clubs uit het betaald voetbal gewaarschuwd zijn voor MVV hebben we te danken aan bijvoorbeeld het gedrag tijdens de play-off MVV-Roda van twee jaar geleden, het recente incident in Utrecht en de gebeurtenissen rond de wedstrijden tegen Helmond van de afgelopen jaren. Ik erger me er dood aan, maar begrijp ook wel de redenen van de lokale driehoeken in den lande. Zolang deze 'nep-supporters' zich niet fatsoenlijk gedragen in andere stadions zal dit zo blijven. Dit is ook een reden dat ik al jaren niet meer af en toe mee ga naar uitwedstrijden. Ik wil best met eigen vervoer gaan, maar laat me niet als vee behandelen in een bus waarbij je bij aankomst wordt behandeld als een crimineel. Nogmaals, deze combi's zijn er alleen maar dankzij het wangedrag van een klein groepje raddraaiers. De echte supporters (en groot respect voor de mensen die altijd naar uitwedstrijden gaan om MVV te steunen) worden genaaid.