>
Ontvangen bedankjes 2147
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
middenstip schreef : Waar werk jij "boe is het feeske", wordt voor jou de rode loper uitgelegd als je op je werk verschijnt! Krijg je van je collega's of je chef een donderend applaus voor iedere handeling wat je doet! Kom op zeg. Chauvinisme ten top.
Boe is dat feeske? schreef :
middenstip schreef : Waar werk jij "boe is het feeske", wordt voor jou de rode loper uitgelegd als je op je werk verschijnt! Krijg je van je collega's of je chef een donderend applaus voor iedere handeling wat je doet! Kom op zeg. Chauvinisme ten top.
Haha, voor mij heeft nog nooit iemand geapplaudisseerd middenstip. Maar dat doet niet ter zake en is ook een krom vergelijk. Het voetbal dat op de mat gelegd wordt is zeker een Factor voor de mate van support, maar mag nooit de Reden zijn.
Maar goed dat is een mening natuurlijk. Publiek was vroeger een wapen in Mestreech, om het team over een dood punt heen te helpen. Dat is t allang niet meer.
Komopdieroeie schreef : Wat kan de stemming toch snel omslaan. Zijn we die mooie zondagmiddag tegen Roda alweer vergeten? Gezien het materiaal en de schorsingen en blessures en het feit dat wedstrijden tegen jong ploegen nou eenmaal niet leven (wat in mijn ogen nog altijd volkomen logisch is) zat het er dik in dat dit een vervelende pot zou worden. Als we reëel zijn en de balans opmaken ziet het er op papier prima uit en halen we 7 punten tegen achtereenvolgens Aken Noord, beloften van Ajax en AZ. Daar mogen we toch niet over klagen. En ja als je er een van deze 3 moet winnen is het juist tegen die laatste maar het is en blijft een gekke competitie.
Het voetbal dat op de mat wordt gelegd is vaker wel dan niet zorgelijk, maar bij welke ploeg in deze competitie niet? Die zijn op een hand te tellen. De ultieme kampioenskandidaten Twente en Sparta gaan kansloos onderuit tegen middenmoter jong Ajax (waar wij een week geleden in Amsterdam nog 3 punten halen) en laagvlieger varkens sport. Ik wil hiermee alleen maar de situatie in de competitie schetsen en laten zien dat het er allemaal zo slecht nog niet voor staat. Zeker niet als het zou lukken om de selectie in de winterstop nog op een paar plekken te versterken. Voor de winterstop komen nu nog een paar belangrijke wedstrijden waarin we hopelijk minimaal een puntje of 5 weten te sprokkelen om niet weg te zakken.
Het pessimisme dat ik hier lees gaat mij te ver, we weten toch al van het begin van het seizoen dat we geen ploeg hebben voor de eerste 7 plekken? Dan doe je het met een tiende plek tot nu toe gewoon prima, ook al is het soms niet om aan te gluren.