>
Ontvangen bedankjes 241
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ik vind dit zo`n typische is het glas halfvol of halfleeg reactie. Het is maar hoe je naar de wereld kijkt. Ik vind jouw reactie vooral halfleeg, terwijl ik toch eerder halfvol kijk naar deze selectie.Driver schreef : De spelers valt niet zoveel te verwijten. De inzet is er wel maar ze missen bijna allemaal de kwaliteit om op dit (laag) niveau al mee te kunnen. De beleidsmakers van Mvv hebben volledig gefaald, ze hebben meer geld binnen gekregen door verkoop van maar Mvv heeft de zwakste selectie sinds jaren.
Koopmans:We mogen blij zijn dat hij bij Mvv speelt, prima keeper.
Gunst: wie scout nu zo'n speler, kan het niveau niet aan.
Moustafa leuke gast maar ongeschikt voor dit niveau.
Abubakar:ziet er allemaal ongemotiveerd uit.
Houben: werkt hard maar mist niveau.
Deom: onervaren, moet zich nog bewijzen
Lavelee: onervaren, moet zich nog bewijzen.
Shermaine Martina: dekt meestal lucht.
Shermar Martina: redelijke verdediger, geen topper op eerste divisie niveau.
Mares: Matige verdediger, geen topper in de eerste divisie
Ippel: veel inzet, heb je nodig op het middenveld maar vaak te weinig overzicht en te onbesuisd.
Nys: keiharde werker, verovert vaak de bal maar verliest ook veel de bal. Geen toegevoegde waarde.
Van den Hurk: valt mij tegen, niet de spits wat wij nodig hebben.
Golpek: hij behoort opvallend vaker tot de betere spelers, hij kan zeker voetballen.
Vermijl: kan volgens mij veel beter.
Al met al een zeer matige selectie, hopelijk echte versterkingen in de winterstop.
Ik dacht dat die langdurig geblesseerd was. Kan me vergissen.Schapendonk schreef : Hoe is het met Jordy Croux trouwens. Zit hij nog bij Willem II op de bank? Tjonge, zo'n goeie vleugelspeler. Meteen een half jaartje huren als ik MVV was. Als hij niet aan spelen toekomt. Dan is het toch voor beide partijen beter? En ik denk dat Jordy hier best zou willen terug keren. Kom op MVV, doe iets.