>
Ontvangen bedankjes 540
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
ouwe rot schreef : Ron Elsen vandaag in dagblad de Limburger.
Dat hij te weinig kwaliteit in zijn elftal heeft.
De spelers die hij in het begin van het seizoen wilde zijn door allerlei omstandigheden niet gekomen.
Gaat Ron de pijp aan maarten geven?
Sjarelke schreef : Ja je zou het wel zeggen, ik vind het een opvallende uitspraak. Hij kraakt zijn eigen (voor)werk dus af, immers, Ron Elsen is, al dan niet tegen wil en dank, zowel trainer als TD en dus zelf verantwoordelijk voor de wel of niet gehaalde spelers. Misschien had hij eerst nieuwe, minstens gelijkwaardige spelers moeten vastleggen voordat hij andere spelers de deur uit liet lopen (zoals Koolhof en Okita). Men heeft tijd genoeg gehad, ik denk dat de scouting gewoon slecht is. Eigenlijk zou je nu al spelers op het oog moeten hebben voor komend seizoen. Elke andere club weet altijd wel twee of drie spelers die iets bovengemiddeld kunnen boven water te toveren (ook RKC met bijvoorbeeld Saeijs, terwijl hun selectie gemiddeld echt niet zoveel beter is). MVV lukt dat gewoon niet. Wellicht het verkeerde netwerk?
mvv supporter schreef : Ik zal na enige tijd niet reageren toch nog eens mijn mening geven:
De stand op de ranglijst is nog OKE te noemen maar de manier waarop we hier terecht gekomen zijn vind ik niet OKE.
De prestaties zijn veel te wisselvallig, kansen worden al seizoenen niet benut of afgemaakt.
Op iedere positie zijn we wel plekken die beter ingevuld hadden kunnen worden.
Al met al gewoon weer een seizoen waarin veel mis kan gaan.
Je kunt je wel verbergen achter het feit dat andere het ook niet goed doen of dat andere ook niet constant presteren.
Maar we leren onze kinderen altijd om niet te kijken naar andere.
Daarom zijn sommige reacties best vreemd in mijn ogen. Iedereen wilt dat MVV goed presteert.
Maar op het moment dat we dat niet doen gaan we ons verschuilen achter resultaten van andere clubs.
Laten we gewoon eerlijk zijn naar elkaar en zeggen dat het Elsen alweer niet gelukt is om iets leuks op het veld te zetten.
Dat spelers niet gekomen zijn heeft MVV aan zichzelf te danken. Verwachten dat spelers komen voor het minimaalste salaris is gewoon onzin.
Zodra ergens anders 5 euro meer te krijgen is gaan die spelers daar heen.
Het word weer een seizoen waarin je niet kunt zeggen wat het word, nacompetitie of niet met dit team heb je niks te zoeken in de ere divisie.
Zeker niet met dit aanschaf beleid......................................
mvv supporter schreef : Ik doel niet specifiek op mensen hier op het forum.
Maar in het algemeen als ik mensen spreek over MVV. Het is altijd ja maar de andere verliezen ook.
Of ja maar de selectie. of ja maar dit.
boe is dat feeske heeft iedere week wel een reden waarom gelijk spel of verlies goed te praten is.