>
Ontvangen bedankjes 5006
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Kay schreef : Enige mogelijkheid om met eigen vervoer toch in het uitvak plaats te nemen?
Lijnsje@tappunt schreef : Precies wat jij aangeeft Jacques. RKC heeft niet eens zo een hele slechte selectie. Ik denk ook dat ze te laag staan gezien de ''namen'' in hun selectie.
Vaessen is op zich een degelijke keeper die alleen ontiegelijk veel kaarten pakt. Paar keer mee springen in een luchtduel en hij gaat al door zijn plaat. Verder vind ik de achterhoeden , als enigste linie, zeer zwakjes. Gaari, Quasten, Van Weert en Meulensteen zijn geen hoogvliegers voor dit niveau. Quasten heeft nog wel eens een aardige voorzet in huis, maar dan houdt het ook op. Ik denk een ideaal centraal duo voor Van den Hurk.
Hansson, Mulder en Vermeulen zijn voor KKD-niveau een goed middenveld. Hansson talent van Feyenoord, Mulder en Vermeulen twee routiniers. Voorin hebben ze met Maatsen snelheid, Bergkamp (als dit speelt) een aanspeelpunt en Seys (als die speelt) een goede buitenspeler.
Als we verdedigend de mensen terug hebben (Vermijl-Mares-Lavalee-Gunst), winnen wij morgen !
1-3: 2x V. d. Hurk, eenmaal Golpekkie!
jeoff schreef : Wat is het toch weer fijn om MVV supporter te zijn