>
Ontvangen bedankjes 2877
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Boschpoort schreef : Ben benieuwd bij wie Siemen Mulder bij de kerstdis aanschuift dit jaar.
Ik gok op die nummer 7 van Cambuur, Kallon de Schwalbe keizer.
Wat een mismieters.
Jo70 schreef : m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp?uid=343565
En zo wordt alles weer lekker verdraaid en krijgen de supporters van MVV weer letterlijk en figuurlijk de "Zwarte Piet" toegeschreven!! Wat een zielige mismieter die Kallon!!! Als je het presteert om na een "schwalbe" het publiek uit te dagen kun je dit verwachten!!! En dan weer lekker in de krant de vermoorde onschuld spelen!!! Maar ja, dit is het gedrag van die andere vermoorde onschuld, Sylvana Simons!! Om van te kotsen!!! Ik zou zeggen eerst de hand in eigen boezem steken en daarna klagen!!!
MVV FOREVER FC LIMBURG NEVER
Volgens de site van de KNVB is Xavier Mbuyamba voor 1 wedstrijd geschorst n.a.v. de rode kaart. Ook Deom is voor 1 wedstrijd geschorst (5e gele kaart?). Benieuwd hoe het met de nieuwe blessure van Ippel gesteld is. De spoeling wordt alweer dun anders.De Zwarte Vogel schreef : Als ik eerlijk naar de beelden kijk, vermoed ik ten zeerste dat de scheidsrechter benaderd is door een of ander goksyndicaat. Die speler van Cambuur behoort geel te krijgen voor een schwalbe en daarna voor onsportief gedrag. Of MVV nou goed of slecht gespeeld had, de bonus moest en zou naar de arbiter gaan!
De_Lange schreef : Kan het niet anders dan volledig met je eens zijn Houtengerard.
Alleen jammer dat zelfreflectie binnen de bond edn totaal onbekend iets is. Zeker kun je in de snelheid van het spel wel eens verkeerd zitten maar op een dergelijke manier de 'spelregels' toe te passen is een heel andere zaak.
Een dergelijk persoon is dan ook nog verbaasd dat er emotie ontstaat op de tribunes, als deze man een dergelijk stempel drukt kan hij ook het gevolg snappen. Echter in de huidige maatschappij mag emotie niet meer getoond worden, dit zie je ook terug in de reactie van ons bestuur. Nu zijn de supporters weer de lul, want ja, dit gaat geld kosten maar er wordt vergeten naar de oorzaak te kijken. En die flapdrol mag na de kerst weerwedstrijden gaan verneuken want zelfreflectie en/of een spiegel is in zeist iets vreemds