>
Ontvangen bedankjes 262
Boe is dat feeske? schreef : Te veel eer voor een beloftenelftal, de titel
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
jeoff schreef :
Boe is dat feeske? schreef : Te veel eer voor een beloftenelftal, de titel
Heb de titel maar even aangepast.
Ik verwacht verder niet veel van de wedstrijd, maar als we verliezen kun je nu alvast zien waar we staan: plek 15.
jeoff schreef : Ik verwacht verder niet veel van de wedstrijd, maar als we verliezen kun je nu alvast zien waar we staan: plek 15.
Jacques schreef : Ze mogen zelfs helemaal niet meedoen! Dat maakt het helemaal interessant. Ik dacht dat die regel was afgeschaft dit seizoen omdat er op andere punten strenger is geworden (oa leeftijd – daarom keept Koopmans nu bij ons). Mijn vergissing.
Concreet; gisteren tegen Emmen zaten de volgende spelers op de bank die soms bij Jong PSV meedoen:
Keeper Van de Meulenhof (normaal gezien de vervanger van de geblesseerde Van Osch!), Obispo (normaal aanvoerder van Jong PSV), Teze, Ramselaar, Rigo, en Sadilek. Voeg daar aan toe Van Osch met blessure en Lundqvist en Duarte die weg zijn, en Jong PSV mist in totaal voor 101 wedstrijden dit seizoen aan spelers. Een flinke aderlating. 23 doelpunten, 22 assists zijn er niet bij. Nog eens anders bekeken: in Maastricht speelden we 2-2 tegen Jong PSV. Bij Jong PSV stonden toen onder meer Van Osch, Obispo, Teze, Rigo, Duarte, Lundqvist en Gakpo in de basis. Zeven spelers die er amper drie maanden geleden nog bij waren, vandaag niet.
Aan onze kant? Ippel, Nys, Martina en Moustafa zijn onzeker of er zeker niet bij. Maximaal vier afwezigen ten opzichte van toen.
Het wordt alsnog niet gemakkelijk want er staan nog altijd leuke namen bij Jong PSV met Kun, Abels, Frey en Piroe, maar er liggen wel degelijk kansen.