>
Ontvangen bedankjes 860
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
MVV werd in het laatste deel van de eerste helft en tot de 1-2 wat overlopen op het middenveld. Volgens mij was de wissel Holtby-Mares bedoeld om wat meer stabiliteit op het middenveld te creëren. Deom zat in mijn beleving, maar ik heb gekeken op een niet heel scherpe stream, niet heel erg in de wedstrijd en met Kostons hebben we nu natuurlijk een prima vervanger op de bank voor zijn positie. Prima winst inderdaad. Nu volgende week 'gewoon' de punten thuis houden en je staat er prima voor om de laatste periode van het seizoen aan te vatten.M.V.V. 1902 schreef : Twee keer scoren uit een corner (oké, een keer uit een situatie die volgde op een corner) en een puike kopbal van Kostons. Leker hoor!
Als ik het radioverslag moet geloven was het een redelijk gelijkopgaande wedstrijd. Gelukkig was MVV op de bepalende momenten vaker beslissend.
Tien punten uit de laatste vier wedstrijden is gewoon een prima resultaat. En als je naar de laatste drie wedstrijden kijkt, is het resultaat gewoon goed: drie overwinningen op rij en een doelsaldo van 8-1. Weliswaar tegen twee ploegen die onder ons staan (Helmond, Telstar) en een ploeg die wel boven ons staat, maar danig uit vorm is (Top Oss). Kortom: overwinningen die we goed konden gebruiken. Zeker gezien het programma dat ons nog rest. De echte test volgt de komende wedstrijden. Dan weten we of we een nacompetitieplek kunnen vasthouden.
MVV begon vandaag in mijn ideale basisopstelling. Toch werden twee sterkhouders gewisseld (Deom, Holtby). Weet iemand wat daar de reden voor was? Risico op een kaart, last van een blessure of werd er te weinig gebracht?
Mooi dat Lavalée weer beresterk speelde. Stoomt ogenschijnlijk gemakkelijk op in aanloop naar de 3-1. En lekker dat Croux vervolgens meteen zijn waarde bewijst met een assist. Kostons maakt vervolgens echt een goede kopgoal. Prettig weekend!
Ik had de indruk dat het een heel bewuste actie was. MVV had na rust de wind mee. Het gevaar met corners is dan dat ze te snel richting doel draaien. Corners zijn vaak gevaarlijker als ze blijven 'hangen' met tegenwind. Door de corner kort te nemen en de bal van die positie hard voor te brengen, werd het versterkt door de wind, een gevaarlijke voorzet.Schapendonk schreef : Ik kan me een goal herinneren van Mario Engels, nog niet zo heel lang geleden. Die ging er precies hetzelfde in als die van Schroijen. Bijna een kopie, maar dan van de andere kant.L eins en Fox vonden het geweldig. Niemand die het over geluk had en niemand die er ook iets van zegt dat hij zo hoog in de topscoorders lijst staat met zijn 10 penalty's. Maar ja, zo stijgt wel zijn marktwaarde....
Zou dat ook een besparingsmaatregel zijn? Gelukkig gaat de temperatuur stijgen, dus vrijdag zal het wel meevallen.Jacques schreef : PS Ik heb nog geen enkele wedstrijd dit seizoen een MVV'er in wedstrijdshirt met lange mouwen gezien, Zwarte Vogel. Wel dragen spelers vaker een rood ondershirt zodat het wellicht lijkt op een shirt met lange mouwen. Lavalée stond een paar weken geleden tegen Helmond toen het gevoelstemperatuur -5 was, gewoon met blote onderarmen op het veld.