>
Ontvangen bedankjes 1705
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
M.V.V. 1902 schreef : Ik kan schrijven over de ontknoping in Enschede en Eindhoven.
Zwegel schreef : Goede wedstrijd van MVV, alhoewel ik toch enige tijd (na de 1-1) mijn hart heb moeten vasthouden.
Maar wat ik mij nu afvraag: 'waar zijn al die criticasters van Elsen & Co nou ?'
Weet niet wat ik allemaal gelezen heb: tijd voor vernieuwing, de chemie is weg, deze man is geen trainer, etc. etc.
Nu win je 5 keer op rij, en je hoort niemand meer.
Ik heb Elsen nog altijd hoog zitten en was het dan ook nooit eens met alle 'kritiek' op hem.
Hij bewijst nu voor de zoveelste keer van grote waarde te zijn voor dit MVV.
Hopelijk kan MVV deze goede reeks voortzetten met als kers op de taart een overwinning in de veredelde circustent.
De rest zien we dan wel weer, het is gewoon een kwestie van 'pieken op het juiste moment'
Komopdieroeie schreef :
Zwegel schreef : Goede wedstrijd van MVV, alhoewel ik toch enige tijd (na de 1-1) mijn hart heb moeten vasthouden.
Maar wat ik mij nu afvraag: 'waar zijn al die criticasters van Elsen & Co nou ?'
Weet niet wat ik allemaal gelezen heb: tijd voor vernieuwing, de chemie is weg, deze man is geen trainer, etc. etc.
Nu win je 5 keer op rij, en je hoort niemand meer.
Ik heb Elsen nog altijd hoog zitten en was het dan ook nooit eens met alle 'kritiek' op hem.
Hij bewijst nu voor de zoveelste keer van grote waarde te zijn voor dit MVV.
Hopelijk kan MVV deze goede reeks voortzetten met als kers op de taart een overwinning in de veredelde circustent.
De rest zien we dan wel weer, het is gewoon een kwestie van 'pieken op het juiste moment'
Criticasters zijn altijd nergens te bekennen wanneer het lekker loopt, als Ron volgende week een onverwachte beslissing maakt tegen GAE en je verliest daar dan begint het bij deze mensen langzaam weer te borrelen. Zo gaat het nou eenmaal, niet te veel woorden aan vuil maken.
P.S. ik kan mij vergissen maar Zwegel, gaf jij niet nog maar een week of wat geleden in dit forum aan dat je het niet meer kon opbrengen om MVV supporter te zijn? Kan dat bericht nergens meer terugvinden dus of ik zoek slecht of diegene heeft dat bericht verwijderd om vragen te voorkomen, maar als mijn geheugen mij niet in de steek laat was jij dat. In dat geval ben je wel weer heel snel van gedachten veranderd. Corrigeer mij als ik het mis heb.
Correctie: Ik heb het bericht gevonden, in het topic over de wedstrijd tegen Jong Utrecht. Ik Quoteer Zwegel:
''Ik krijg het na bijna 40-jaar niet meer opgebracht om de club te steunen.
Een club die geen respect toont naar haar supporters is niet mijn club. (natuurlijk kan de club hier niet alleen iets aan doen)
Ik wens niet langer als een crimineel behandeld te worden bij een voetbalwedstrijd.
En dan heb ik het over Twente uit, Twente thuis, 045 thuis , en zo zijn er nog wel een paar voorbeelden.
Twente thuis was voor mij de druppel, en heb ik besloten om maar andere leuke dingen te gaan doen op de vrijdagavond. (en geloof me, ik ben niet de enige!)
Dit bevalt me prima tot nu toe.
Na de klachten, die bij MVV en de politie zijn ingediend nav de gebeurtenissen na afloop van de wedstrijd MVV-Twente, was misschien een simpele persoonlijke excuusbrief van MVV genoeg geweest om mijn beslissing te herzien. Maar van MVV kant kwam er eigenlijk alleen een standaard mailtje, waarin er ook nog werd geschreven achter het politie optreden te staan. Voor mij onaanvaardbaar !! (als er iets gebeurd was zou ik het begrijpen, maar er was totaal niks aan de hand).
Uiteraard begrijp ik dat de echte boosdoeners op het stadhuis zitten, maar MVV moet niet zo met zich laten spelen.
Dit soort praktijken zie je zelfs bij de grote clubs niet, maar in Maastricht schijnt dat allemaal zomaar te kunnen.
Verder respecteer ik ieder zijn mening, en wens ik de mensen die wel blijven gaan veel plezier toe.
Ik ben ervan overtuigd dat als dit zo doorgaat, dat er over 3 of 4 jaar nog maar 2500 man op de tribune zitten.''