>
Ontvangen bedankjes 381
Zwegel schreef : Wat is je punt Komopdieroeie !!
Dat ik voorlopig niet meer bij MVV kom uit principe wil niet zeggen dat ik het niet meer volg.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Mijn punt is, zoals ik al zei, dat je aangeeft de club niet meer te steunen. Vervolgens post je na de overwinning van gisteren een redelijk positief bericht waaruit men kan opmaken dat je de club nog wel degelijk steunt of wil steunen. Dat vind ik, binnen een week tijd, een snelle omslag. Verder heb ik niets gezegd.Zwegel schreef :
Frostie_999 schreef : Yup, qua uitwedstrijden 2e. Over de thuiswedstrijden zullen we het maar niet hebben
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Schapendonk schreef :
Frostie_999 schreef : Yup, qua uitwedstrijden 2e. Over de thuiswedstrijden zullen we het maar niet hebben
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
Jawel, doe toch maar. Op welke plek staan we in de thuiswedstrijden?? 2e in de uitwedstrijden is natuurlijk bizar goed voor MVV. Dat was vroeger wel anders.
Mestreech28 schreef : Mocht Twente de periodetitel pakken en wij als tweede eindigen en Twente uiteindelijk kampioen worden, wat gebeurd dan met die periodetitel? Gaat die dan na de club wat in die periode tweede stond?
Schapendonk schreef : Is het niet zo dat de nr.2 tegen de nr.5 speelt in de nacompetitie? Want dat is op dit moment fc den Bosch. En ik zie die wel als 2e eindigen. Of MVV hier nu zo blij mee moet zijn? Ik zou die graag aan Roda gekoppeld willen zien, want op dat prikbord zijn ze al vanaf de 3e wedstrijd ongeveer, naar NAC Breda aan het kijken. Schijnbaar hun favoriet, en over fc den Bosch spreken ze niet eens haha. Wellicht kan MVV nog ff doorvlammen en 3e of 4e worden. Op Fox werd gister overigens gezegd dat MVV op de 2e plek staat in de uit wedstrijden.