>
Ontvangen bedankjes 723
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Hill28 schreef : “De sfeer van een mortuarium”. Het kan beter inderdaad, maar de Angel Side liet zich nog goed horen. Boschpoort helaas niet.
Mestreech28 schreef : Als MVV voor iedere scheet wat wordt gelaten een SV blijft uitdelen, zal de sfeer in het stadion er niet beter op worden.
mvv supporter schreef : Een stadion verbod voor een sjaal voor gezicht? Lijkt me niet dat dit kan? en mag? Aangezien hier niks strafbaars aan is.
Echter als die persoon in de buurt stond of liep van ongeregeld heden kan ik me er iets bij voorstellen maar zou ik het nog vreemd vinden.
Dat er af en toe mensen onterecht een stadion verbod krijgen kan ik geloven en vind ik heel erg om te horen. Maar meestal is er toch echt wel meer aan de hand...... je moet gewoon uit de buurt van rotzooi blijven. Is er gezeiks naast je dan loop je weg zodat ook op de camera beelden te zien is dat afstand neemt van de rotzooi. Ik ken meerdere personen die een stadion verbod hebben gekregen of ooit gehad. NOOIT was het onterecht gegeven.
mvv supporter schreef : Een stadion verbod voor een sjaal voor gezicht? Lijkt me niet dat dit kan? en mag? Aangezien hier niks strafbaars aan is.
Echter als die persoon in de buurt stond of liep van ongeregeld heden kan ik me er iets bij voorstellen maar zou ik het nog vreemd vinden.
Dat er af en toe mensen onterecht een stadion verbod krijgen kan ik geloven en vind ik heel erg om te horen. Maar meestal is er toch echt wel meer aan de hand...... je moet gewoon uit de buurt van rotzooi blijven. Is er gezeiks naast je dan loop je weg zodat ook op de camera beelden te zien is dat afstand neemt van de rotzooi. Ik ken meerdere personen die een stadion verbod hebben gekregen of ooit gehad. NOOIT was het onterecht gegeven
mvv supporter schreef : Hoezo is mijn antwoord raar?
In de winter heb ik altijd een muts op een sjaal voor mijn gezicht.
Ik ben hier nog nooit op aangesproken en heb nog nooit een stadion verbod ontvangen.
mvv supporter schreef : maar er word hier gereageerd alsof alle heiligen een stadion verbod gekregen hebben, en alle langslopende mensen met een sjaal allemaal een stadion verbod gekregen hebben.
Frank Salemans schreef : Waar het om gaat bij gezichtsbedekking, staat beschreven in de Richtlijn Termijn Stadionverboden van de KNVB. www.knvb.nl/downloads/sites/bestand/knvb...tadionverbod-2018/19
Ik citeer: "Het zodanig bedekken van het gezicht waardoor herkenning door stewards en/of beveiligings- personeel en/of de politie en/of biometrische toepassingen (deels) onmogelijk wordt gemaakt" (levert een SV op van 9 maanden). Belangrijk hierbij is natuurlijk de context: als iemand zijn gezicht bedekt en daarna tegen de regels gaat handelen, dan is dat wat anders dan iemand die zijn gezicht bedekt omdat hij het koud heeft en zich voor de rest volgens de regels gedraagt.