MVV - FC Eindhoven
10 apr 2019 03:19
boerka;s helmen,maskers en anderen gezichtsbedekking mag na Juli ook niet meer niet in , gemeentehuis, scholen en anderen openbaren ruimte's dus zal bij mvvke dus ook niet mogen
Groeten oet ; Hamburg . duitsland
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
10 apr 2019 07:16
Ik vind dat eigenlijk wel goed. De petjes met muts tijd moet eens plaats maken voor wat meer openheid van zaken.
10 apr 2019 12:47
10 apr 2019 12:48 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Maar wat als je een dubbele pet op hebt?
10 apr 2019 13:11
mvv supporter
Platinum Boarder
@webmasterFM ik geef hier gewoon mijn mening, als dat voor jou een reden is om persoonlijk te worden zegt in mij ogen genoeg over jou dan over de kennis die ik eventueel heb van de stand van zaken of stadion verboden die worden uitgegeven.
Dat iedereen een andere visie heeft over voetbal kijken en het geen wat er allemaal bij hoort of bij komt kijken is logisch.
Maar laten wie elkaars meningen dan wel accepteren.
Net zoals de mensen het heel normaal vinden om de A2 op te lopen zijn er ook mensen die dit niet normaal vinden.
Is hun wereld dan ook te klein? zijn het nep supporters? Hebben ze geen ballen?
Dat is gewoon flauw en nutteloos.
Ik geef alleen aan dat ik en mijn vrienden al jaren naar MVV gaan en in de winter een sjaal en muts dragen maar hier nooit iets over gehoord hebben.
Als je geen ID bij je hebt terwijl de wet het voorschrijft, dan kun je een boete krijgen. Stadion verbod lijkt me overdreven.
Maar je mag mij uitleggen hoezo je geen ID bij je hebt maar wel je sleutels , telefoon, geld, kaart om bij MVV drinken te kopen. Sommige vrouwen zelfs DEO.
Er is gewoon geen goede reden te bedenken waarom je je ID thuis zo laten.
Echter kan jou mening hier in verschillen, dat kan en mag. Echter een Wet is een Wet.
Als jij bij politie optreden je gezicht afdekt, zou ik verwachten dat je iets wil verbergen of niet herkent wilt worden. Dan kun je verwachten dat ze je eruit pikken.
Ik vind dat meer dan logisch, Jij mag daar zeker anders over denken. Echter denkt het merendeel van de buitenwereld niet zoals een voetbal supporter en zal men dit vreemd vinden. En kom op ben eerlijke je herkent de supporters die niet herkent willen worden meteen.
Helaas zijn er ook mensen die zonder goede reden een stadion verbod krijgen, of net op het verkeerde moment aanwezig zijn. Dit is gewoon uiterst vervelend en MVV zou het moeten opnemen voor deze supporters. Maar het is nu eenmaal zo dat voetbal supporters in het algemeen al geen goede naam hebben. Hoe we dit kunnen oplossen weet ik niet. maar ik deel wel de mening dat het MVV en de Politie niks boeit en ze er ook niks aan zullen doen om dit te veranderen.
10 apr 2019 15:33
mvv4ever
Platinum Boarder
peeke schreef : boerka;s helmen,maskers en anderen gezichtsbedekking mag na Juli ook niet meer niet in , gemeentehuis, scholen en anderen openbaren ruimte's dus zal bij mvvke dus ook niet mogen
Gewoon hoofdoekje opdoen niemand die ziet of en je een vrouw of man bent.
Dit is niet verboden en toch makkelijk om jezelf niet te laten herkennen.
Als ze het goed willen doen moeten ze het echt goed doen..
11 apr 2019 16:01
De_Lange
Platinum Boarder
Ik denk eigenlijk dat het onderwerp incl. handelen van autoriteiten een eigen topic verdient, helaas. Wat we gisteren weer konden zien in Amsterdam ging ook alles te boven.
ME wat niet wist waar ze mee bezig waren en supporters een gesloten stadion proberen in te slaan.
Jammer dat de normalisatie bij de overheid nog steeds niet doordringt. Als je mensen behandelt als varkens, gaan ze zich ook zo gedragen. Ze maken op deze manier alles kapot incl het respect voor deze diensten.
Tijd voor maken pagina: 0.280 seconden