>
Ontvangen bedankjes 256
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
houtengerard schreef : Einde Play-Offs, ik zie die nog geen 3 punten meer pakken dit seizoen. De reservebank van vorig seizoen was er blijkbaar toch niet klaar voor.
Wellicht ook vier ton teveel bezuinigd op het eindproduct dit jaar. Je zult die buffer hard nodig gaan hebben, want de klantenbinding was wederom 0,0 dit seizoen. Het overtreft zelfs in den treurnis het vorige seizoen. Toen werden we nog thuis een beetje vermaakt.
Lichtpuntje: 14 doelpunten van Anthony van Den Hurk dit seizoen, en dat alléén op een eiland, als dat geen survival skills zijn dan weer ik het ook niet meer.
Voor minimaal 115,50 euro per jaar (excl. consumpties), ontsnap je per voetbalseizoen minimaal 19 keer aan de controlerende blik van de vrouw des huizes, en kun je jezelf ongestoord laten vollopen, voetbal krijg je wel niet meer te zien bij die prijs. Maar of het dat waard is, dat laat ik in het midden, ik ken de thuissituatie niet. Mijn punt is: Is dat er zeker een toekomst is voor MVV, ook zonder voetballiefhebbers en geheelonthouders.
En mocht het financieel nog meer gaan tegenzitten, dan kan er zelfs nog meerbezuinigdwinst gemaakt worden op voetbalzaken, neem dan afscheid van het betaald voetbal, schrijf jezelf uit bij de KNVB, neem afscheid van het veld en huur nog maar een half stadion, veeg alle supporters bij elkaar op één tribune en zet er een groot scherm neer. Je hebt minimaal 100 jaar aan beeldmateriaal in het archief liggen, daar kun je leuke avonden van maken, niemand weet nog alle uitslagen uit zijn hoofd.
omnisciens schreef : Wat mij nog het meeste stoort is de lakse, visieloze, ruggengraatloze houding van onze club.
Wij als supporters steken uren vrijwillig in onze club. Overleg hier, ideeën daar.
Het antwoord is altijd nee, kom je met een uitgewerkt plan voor een digitaal scorebord met verdien model... Nee doen we niet.
Heaters is het dak, nee stadion is van de gemeente, vragen heeft niet eens zin.
Uitgewerkt plan voor supportershome onder de boschpoort tribune, nee we doen liever iets anders.
Geen lef om te zeggen we gaan voor promotie, nee want volgens ons budget staan we hoger dan de rest.
Steeds vaker vraag ik en vele naast me af waarom, waarom steek ik al die tijd en energie in een bodemloze put, in een ambitieloze troosteloze, sfeerloze club. Zonder enige ballen.
Het is voor mij dat ik al 26 samen met mijn vader naar het voetbal kan gaan, echt zo een vader zoon moment, en volgend jaar zitten we er weer.
Maar toch is het jammer de ivoren toren van mvv, een slap bedrijf, welke het wel prima vind zo. Ach ja waar zit ik me eigenlijk druk om te maken, er veranderd toch niks
Ben Salemans schreef : Ook ik zal mijn seizoenskaart verlengen. Maar ik word wel doodziek van het bedroevende voetbal dat MVV laat zien, zeker in thuiswedstrijden. Vaak is het niet om aan te gluren. En ieder jaar kunnen we weer van vooraf aan beginnen. Hoe lang duurt deze ellende nog? Het is haast niet om vol te houden...
tuutsje schreef :
Dat is ook misschien een gedeelte van het probleem. Men weet toch dat 3000 man hun kaart gaan verlengen kost wat kost. Wellicht is het dan eens een idee om eens een keer een statement te maken als hondstrouwe supporters! Dit kan toch niet langer zo?
Ik kan wel in mijn eentje voor de bestuurskamer gaan staan maar dat heeft geen effect. We moeten ons als supporters samen gaan pakken en actie gaan ondernemen. Op welke manier weet ik nu zo snel even niet maar wellicht heeft iemand anders een goed idee? Ik sta er iig open voor. Schiet maar los!