Cambuur - MVV
- Charmeur
-
- Platinum Member
-
Re: Cambuur - MVV
26 Apr 2019 22:12Please Log in or Create an account to join the conversation.
- iggyinthehouse
-
- Senior Member
-
26 Apr 2019 22:14 - 26 Apr 2019 22:15Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
26 Apr 2019 22:33 - 26 Apr 2019 22:36iggyinthehouse wrote: Is toch nog kans? Wij moeten winnen van NEC en die anderen niet winnen van Volendam...er is nog een Jong Ajax dat niet meetelt qua playoffs...of zie ik dat verkeerd?
Plek 10 is de laatste play-off plek. RKC staat daar met drie punten meer dan ons. die hebben een doelsaldo van plus 10. Wij hebben een doelsaldo van min 4. Oftewel zij moeten verliezen van FC Eindhoven en wij moeten een nieuw clubrecord verbreken met 14 doelpunten tegen NEC thuis. Oftewel, einde seizoen..
Het lichtpuntje is wel dat *oda vandaag failliet is gegaan. (4 miljoen begroting volgend seizoen (Degradatie regeling weg), ik zie het niet gebeuren, zelfs zonder huur..)
De rest is diep en diep triest (Ook de scheidsrechtelijke dwalingen dit seizoen.). Zonder Koopmans waren we zelfs een heel stuk lager beland. Dat gaat nog wat worden volgend seizoen als hij vertrekt. De Jo-Jo lijkt geknapt na de Jo-Jo Jaren.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SintServaos
-
- Away
- Platinum Member
-
26 Apr 2019 22:38Please Log in or Create an account to join the conversation.
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
26 Apr 2019 22:55Dan heb je ook nog eens de pech dat Eagles onthutsend zwak speelt en Twente in De Goffert over het veld zwalkt. Allemaal leuk en aardig, maar het ligt uiteindelijk aan onszelf. Te weinig punten (en attractief en gedurfd voetbal) in eigen huis. Het wrange is dat we vorig jaar met 50 punten op de tiende plek eindigden. Drie minder dan we nu hebben. Toen was het genoeg, nu niet. Dat zegt overigens ook wat over de sterkte van de eerste divisie dit jaar.
Volgende week winnen voor de eer en om boven Roda te blijven staan. En dan wordt het weer een lange zomer.
- Sjonnie
-
- Platinum Member
-
26 Apr 2019 23:13Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jeoff
-
Topic Author
- Administrator
-
26 Apr 2019 23:58houtengerard wrote: Zonder Koopmans waren we zelfs een heel stuk lager beland. Dat gaat nog wat worden volgend seizoen als hij vertrekt..
Ja zo ken ik er nog wel een paar.. zonder Joerie waren we ook een heel stuk lager beland. Zonder vd Hurk ook.
Je kunt ook doorslaan.
- tuutsje
-
- Platinum Member
-
27 Apr 2019 00:24Deze deceptie zal nog een tijdje gaan nadreunen. Ik heb even getwijfeld of ik mijn seizoenskaart ga verlengen. Alleen als puntje bij paaltje komt verleng ik hem toch. Het is voor mij een uitlaatklep in het bijzijn van een aantal kameraden. We proberen iedere thuiswedstrijd er een feestje van te maken. Al koste het dit seizoen flink wat energie. Energie wat ik helaas niet terug vond bij het huidige MVV. Alleen vraag ik me wel af of de huidige supporters dezelfde gedachtengang hebben, zo niet zullen er mensen afhaken. Sjaak afhaak kost je geld en daar hebben we te weinig van. Mensen tot snel in het topic transfergeruchten.....
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
27 Apr 2019 07:22 - 27 Apr 2019 07:24Wat vooral blijft hangen en waarom de teleurstelling bij velen van ons zo groot is, is het matige spel dit seizoen. En natuurlijk de onmacht in thuiswedstrijden. Dat heeft ons uiteindelijk natuurlijk ook grotendeels de kop gekost. Te vaak niet gepresteerd en dan kan je zomaar naast de boot vallen, blijkbaar zelfs met 53 punten. Dat blijf ik toch best bizar vinden. Dat dit seizoen gevoelsmatig alles behalve goed/leuk was, maar toch qua puntenaantal beter is dan het vorige. En dat in een ijzersterke competitie. Het is al vaak genoeg gezegd en geschreven maar toch blijf ik dat wel iets vinden waar we niet te makkelijk over moeten denken. Een eerste divisie met Twente, Sparta, Go Ahead, NEC, Roda, Den Bosch met een financiële injectie..dat is toch echt niet mis. Wat dat betreft hebben we het zo slecht nog niet gedaan, qua punten dan. Je hoort mij niet zeggen dat ik tevreden ben met het spel dat dit seizoen op de mat werd gelegd.
Enfin, de thuiswedstrijd tegen NEC is een formaliteit. Daar zullen de spelers nog wel een passend afscheid willen geven (velen zullen we volgend seizoen niet meer terugzien zoals gewoonlijk), maar anderzijds betwijfel ik of ze in een dergelijke situatie het echt kunnen opbrengen om nog één keer alles te geven. Maakt verder ook niet veel uit, behalve dan dat je natuurlijk wel graag wil zien dat de spelers blij zijn het MVV shirt te mogen en kunnen dragen. Maar dat is misschien wat optimistisch gedacht in de huidige (voetbal)wereld.
De grote wel/niet seizoenskaart verlengen show gaat nu weer van start en de tendens lijkt toch dat er weer aardig wat mensen verstek zullen laten gaan. Voor mij persoonlijk is het komende seizoen er eentje om naar uit te kijken. Na 4 jaar buiten Maastricht te hebben gewoond voor studie keer ik van de zomer eindelijk weer terug naar mijn geliefde stad. Zoals Benny Neyman ooit al zong; altied zal se blieve...
Automatisch houdt dat in dat ik eindelijk weer structureel plaats kan nemen op de tribune. Wat mij betreft dus een vinkje bij de seizoenskaart. Lekker putje ergeren op de vrijdagavond. Wat wil een mens nog meer? Zonder gekkigheid, ik heb dit echt gemist de afgelopen 4 jaar. Ook al ziet het er op het veld vaker niet uit dan wel. En nu op naar een hele lange zomer met de nodige transfergeruchten, teleurstellingen, gezapige oefenduels, contractverlengingen, slapeloze nachten badend in het zweet van de extreme hitte en de hoop op een mooie transfer..Mannen, tot volgend seizoen! We spreken ons binnenkort in de transfergeruchtenmolen

- Driver
-
- Platinum Member
-
27 Apr 2019 08:58Ik heb altijd een seizoenkaart gehad maar veel zin om komend seizoen weer aan te schaffen is er momenteel niet. Moe wordt ik van de uitstraling van Mvv "we hebben geen geld en we zijn al blij als er spelers naar ons toe willen komen".
Er is maar 1 oplossing zoek aub een fatsoenlijke investeerder zodat wij supporters ook weer eens kunnen genieten van Mvv. Ik haak met velen af als we op deze manier blijven doorgaan, zonder ambitie en geen enkele rol van betekenis spelen in de KKD divisie.
Zonder keeper Koopmans hadden we nu ergens onderaan gebengeld, maar ook hij gaat ons weer verlaten.
Triest allemaal want Mvv is echt een mooie club die ik nooit zal verruilen voor een andere club!!
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
27 Apr 2019 11:43Spelers als Holby, Croux, van de Hurk etc moet je in je voorbereiding in je selectie hebben en die moeten vanaf dag 1 en wedstrijd 1 spelen. Dan kost het maar wat meer maar nu heb je een seizoen gehad waarin alles alleen maar minder is geworden met als resultaat dat je geen PO haalt. En dat laatste is puur te verwijten aan spelopvatting/tactiek en vooral ook de selectie op orde hebben voor de eerste wedstrijd dus beleid.
Voor mij is het nu echt tijd dat er een andere trainer voor de groep komt dat het geld wat verdiend is(winst) direct vanaf dag 1 wordt geinvesteerd in de groep en dat we op het veld eens wat laten zien ( zeker in thuis wedstrijden). Een visie van buitenaf en een andere blik op onze club zou wenselijk zijn als het gaat om aankoop beleid en spelopvatting. Ik zie graag een jonge trainer voor de groep die durft te voetballen en met passie zijn tegenstanders opvangt en van slag weet te brengen . Ron en Co zijn antiek en totaal niet vernieuwend maar veel te conservatief in opvattingen en aanpak. Je ziet bij ons ook geen spelers beter worden door toe doen van trainen of manier van spelen . Ik vind dat werkelijk een aanfluiting als je iedere dag met spelers werkt dan moet je verbetering zien maar die zie ik nimmer bij MVV.
Ik ben er goed ziek van maar ik zag het al het hele seizoen gebeuren , we leveren niet op het veld en dan is dit het resultaat . Heel seizoen gespeeld en eigenlijk voor de kat zijn klote .....We hebben het thuis goed laten liggen.
Bestuur en trainers bedankt voor jullie waardeloze seizoen !
- Kletswief
-
- Platinum Member
-
27 Apr 2019 15:04En ja de ene vindt dat het de trainer schuld is...
Mijn mening is dat aan het begin van het seizoen er in ieder geval te weinig kwaliteit aan spelers op het veld stond... vaak heeft een financiele oorzaak... budget bepaalt... en andere clubs gaan ons op financieel gebied voorbij... dus hopelijk komt er in de toekomst een investeerder of gebeurt er iets op sponsorgebied bv. dat een aantal sponsors zich substantieel gaan inzetten of dat sponsoren in het algemeen meer gaan bijdragen om er iets van te maken

- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Cambuur - MVV
27 Apr 2019 19:15 - 27 Apr 2019 19:18Dit, het gedoe met randzaken, play offs gemist, gaat zijn uitwerking hebben op de seizoenkaartverkoop met wellicht ook nog duurdere prijzen.
Wellicht doet mvv er verstandig aan een soort early bird verkoop met korting te houden om in ieder geval zo snel mogelijk dit geld binnenboord te halen. Losse kaartverkoop wordt nog onzekerder.
Zowel op commercieel vlak alswel technisch gebied lijkt er te weinig creativiteit danwel voetbalnetwerk om groot geld of betere spelers binnen te halen. MVV mag zich in zijn handjes knijpen met veer zien mvv anders was het nog dramatischer (en geen Croux/Holtby in de winterstop bijv). Voor de rest hoor je zeer weinig op sponsorgebied. Allemaal kleintjes voor 2000 euro redt je het niet mee.
Ben dus benieuwd naar het ambitieniveau van kantoor komend seizoen. Contract van Shermar Martina, Kostons, Holtby en 2 reserve doelmannen is verlengd. Nijs, Gunst, Abubakhar, vd hurk hadden nog een contract. Lavalee, Deom, Vermeijl, Croux en koopmans, de beteren, weg. Met de overige 7 spelers (ippel, schrooyen, martina, mustafa, golpek, mares, houben) zou worden gepraat over contractverlenging. Alle 7? Als je vooruit wil, laat je er zeker 3-4 afvloeien. Mares, Schrooyen, Houben zou ik proberen te houden. Een ippel was altijd het boegbeeld, maar je moet zakelijk denken. Iemand die zoveel geld verdient en moeite heeft met het tempo en blessuregevoelig is, moet je je afvragen om te verlengen. Beter een goeie vervanger die je voetballend verder brengt. Everaers en reck hebben weinig mogen laten zien. En er komen nog meer jeugdspelers aan. Is dit vulling of zit er 'n idee achter.
En wat gebeurt er met de trainersstaf, denk dat velen 'n nieuw gezicht voor de groep willen zien.
Nog 1 wedstrijd...gelukkig...en dan 3.5 maand wachten op wat komen gaat.
- RedWhiteArmy
-
- Elite Member
-
- MOF NOT TOF
27 Apr 2019 19:34Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
27 Apr 2019 22:11Bij letterlijk alle clubs in de KK divisie zeike de fans dat t voetbal niet om aan te gluren is. Ja ook bij Twente, Sparta, NEC, Moffen en zoveel grotere clubs meer. Sterker nog, in de hele eredivisie zeikt men. PSV? Feyenoord? Ken vele supporters die het spel daar vreselijk vinden al jaren.
Ik kijk liever niet naar anderen, zo bedoel ik t niet. Maar dit is het niveau tegenwoordig. Dat dat de schuld is van een trainer vind ik niet reëel.
Bij MVV kom je om met je vrienden of familie te aw horen, pelske te drinke en uitlaatklep te hebben.
Verder ben ik eens met velen dat een club als MVV de playoffs zou moeten halen, ook al was de competitie dit jaar erg zwaar en heb je met 53 punt (en nog een match te gaan) meer punten dan vorig jaar, het niet halen van dat doel is een faal, zwoer kloete. Selectie was niet in evenwicht op t middenveld, hebben we hele seizoen achteraan gelopen. Misser van de staf.