Re:Fc Den Bosch - MVV
- AngelsideE
-
- Visitor
-
Re: Fc Den Bosch - MVV
18 Sep 2019 11:13Mer de knop moot um, bei de staf, speulers en aoch bei us. T seizoen is nog laank, mer de umslaag moot noe toch wel kaome....
Vriedag neuje kansen en veur t biste goon.
G huur geruchten dat ver mit unne groete groep de mannen daor goon steunen, iech hoop t.
Iech bin in eeder geval derbei,
Kom op die Roeje
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
19 Sep 2019 11:39Uitwedstrijd Den Bosch: geen peil op te trekken. Allereerst wil ik de heer Jordania bedanken voor zijn doortastend werk en voor Den Bosch te gaan. Ik geloof er heilig in wanneer Jordania niet in deze club had geïnvesteerd, dat de heer De la Vega deze club wilde ''redden''. De goaltune met de zin ''en nemen dan ook onze sombrero's mee'' , dat kan maar een ding betekenen: Mexico. Het land waar het hartje van meneer De la Vega sneller van gaat kloppen. Godzijdank was Jordania hem voor en heeft Mauricio nu fantastische plannen met onze buren! Nee, we moeten morgen even Jordania bedanken. Wellicht kan nog een leuk spandoek in elkaar geflanst worden?
De selectie van Den Bosch is in één woord raar te noemen. Ze hebben nog een aantal toppers/dure krachten van het vorig seizoen rondlopen met een aantal ''vreemde vogels'' van dit seizoen. Nog geen enkele wedstrijd gewonnen. Publiek daar is aan het morren. Afgelopen week met 5-1 afgeserveerd door Jong Utrecht (hadden wel een aantal leuke namen erin lopen). Wat kun en moet je verwachten? Werkelijk waar geen idee.
De een zal zeggen dat ze gebrand zijn om resultaat te halen, de andere zal zeggen dat het typisch is dat MVV dan verliest en weer een ander zegt dat je deze wedstrijd ''gewoon'' moet winnen. Waarheid? Net zoals een open deur intrappen, ergens in het midden.
Ik verwacht ook binnen de basis van MVV enkele mutaties. Vrijwel zeker gaat Bertrams keepen. Jammer voor Deusings, maar we zijn geen liefdadigheidsinstelling. Vorig jaar min of meer ''beloofd'' dat hij eerste keeper ging worden, maar maakt het niet waar. Geen ontiegelijke blunders, maar straalt niets uit, heeft weinig klem en ging bij de 0-2 van De Graafschap en 0-1 van Telstar toch enigszins de fout in.
Achterhouden weinig wissels; Frenoy voor de alweer geblesseerde Vermijl. Man, wat is dat een Arjan Robben 2.0 inmiddels aan het worden. Kan van enorme worden indien enkele weken fit. Laat dat nu net het manco zijn bij hem.
Middenveld verwacht ik één wissel, hoever je kunt spreken van middenveld. Ik verwacht Goppel aan de aftrap. Heeft volgens sommige wellicht nog niets laten zijn, maar met zijn snelheid heb je toch een extra wapen door de bal gewoon ver achter de laatste man te peren. Goppel op de brommer, Anthony op de juiste plek en je hebt kassa. Klinkt erg makkelijk, maar zo kan het ook zijn.
Laten we nu niet allemaal met de koppies naar beneden gaan lopen. We zijn net gestart en het gezeik is alweer begonnen. Ja, het is niet goed. Ja, er moet nog een hele hoop veranderen. Ik heb er nog steeds vertrouwen in!
HAW PIN!
- Oldchap
-
- Senior Member
-
19 Sep 2019 13:30Schrooijen-vd Hurk-Goppel
Martina-Nissila -den Acker -Kot
Bonifazi-Martina-Mares-Frenoy
Bertrams
- stef
-
- Senior Member
-
19 Sep 2019 13:36Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Sjeng043
-
- Senior Member
-
19 Sep 2019 13:44 - 19 Sep 2019 13:46Bertrams
Frenoy - Mares - Martina - Bonifazi
Holtby - Van den Acker
Goppel - Nissila - Schrooijen
Van den Hurk
Martina op het middenveld vind ik moeizaam spelen, Holtby brengt net iets meer en met Van Acker heb je al een slot op de deur. Daarnaast zijn de standaardsituaties van Holtby meestal heel gevaarlijk.
Kot lijkt me niet iets voor aan de zijkant, eerder back-up voor Nissila. Daarom Goppel, hopen dat hij het waar kan maken.
- middenstip
-
- Platinum Member
-
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
19 Sep 2019 14:19middenstip wrote: Is Deom, al uit gerangeerd?
Ik snap het ook niet.
Dat je wisselt als de resultaten tegenvallen, kan ik volledig inkomen. Dat je een vaste gedachte hebt om een nieuwe speler niet meteen de eerste de beste wedstrijd erin te zetten, kan ik ook geloven als je dit adequaat doet. Maar niet zoals het nu gaat.
Van Acker (vind het best een aardige speler overigens) staat meteen basis t.o.v. Deom. Waarom? Geen idee. Ik vond Deom redelijk tot goed spelen en zie (de 90 minuten die ik wekelijks zie) nu geen directe reden om hem te slachtofferen. Het standaard ''geblesseerd'' paradepaardje met de oogjes dicht en de beentjes vooral niet gestrekt, Martina, mag wel blijven staan. Ook dit enorme talent zie ik week in week uit spelen. Dat je die wisselt, ja. Maar nee, Usta kiest juist voor het omgekeerde.
Als je dit doet, doe het dan consequent. Laat dan ook Bertrams keepen op het moment dat je hem haalt. Niet van ''ja, een echte blunder heeft Deusings nog niet gemaakt''.
Wellicht zit er een bepaalde gedachtegang achter zijn keuzes, maar ik zie ze niet....
- HIER!!
-
- Elite Member
-
19 Sep 2019 14:34Holtby
Deom... drie dezelfe spelers.. en allemaal 1,70;)
- Oldchap
-
- Senior Member
-
19 Sep 2019 16:33Martina-Nissila -den Acker
Bonifazi-Martina-Mares-Frenoy
Bertrams
Een mens kan zich ook vergissen
- Schapendonk
-
- Banned
-
19 Sep 2019 18:18 - 19 Sep 2019 18:28Please Log in or Create an account to join the conversation.
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
19 Sep 2019 20:14We zullen zien ............ Toch veel succes bij MVV .....
- AngelsideE
-
- Visitor
-
20 Sep 2019 14:19Aaongezeen Fuat lang mit Fernado gevoetbald heet zouw t sjoen zien es aoch ver in de 43ste minuut der even stil bei stoon mit un sjoen applaus
- Jim Cemint
-
- Platinum Member
-
20 Sep 2019 15:41Bertrams
Frenoy - Martina - Mares - Bonifazi
Van Acker - Deom
Goppel - Nissila - Schroyen
Vd Hurk
En dan zijn Holtby en Kot inderdaad kind van de rekening. Jammer, want het zijn goede voetballers. Aan de andere kant ook helemaal niet jammer want dat betekent dat de selectie breed genoeg is om dit soort mannen op de bank te zetten. Er is dus concurrentie. Helemaal niet verkeerd. De nieuwelingen moeten het nu wel laten zien, want er staan er een paar in hun nek te hijgen. Luxe toch?
- Schapendonk
-
- Banned
-
20 Sep 2019 16:55 - 20 Sep 2019 16:59Jim Cemint wrote: Ik zou zo beginnen:
Bertrams
Frenoy - Martina - Mares - Bonifazi
Van Acker - Deom
Goppel - Nissila - Schroyen
Vd Hurk
Jammer, want het zijn goede voetballers.
Dat heb ik in ieder geval (nog) niet kunnen ontdekken tegen Telstar. Ten minste niet iets om de uitspraak te doen; "we willen binnen 2 jaar promoveren". Dan moet je in ieder geval eerst naar de top 5. Als Andries Jonker deze uitspraak had gedaan, dan had ik na vorige week gezegd: " ja, daar zit iets in". Maar bij MVV kan ik het nog niet zien.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-