MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45
- Hill28
-
Topic Author
- Visitor
-
Re: Re:MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45
08 Oct 2019 18:36 - 08 Oct 2019 18:36Oldchap wrote: Niet vergelijkbaar,domme reactie.
Er is inderdaad een belangrijk verschil: De La Vega wist het ten minste nog leuk te brengen.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- EJHP1993
-
- New Member
-
Re: MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45
09 Oct 2019 13:17Bertrams;
Frenoy, Vermijl, Mares, Bonfazi;
Kostons, v Acker, Deom;
Goppel, vd Hurk, Vlijter..
Ik hoop eigenlijk op Holtby ipv Vlijter, maar daar zal Usta wel niet voor kiezen. Jammer want Holtby is nog best jong en heeft bij vlagen laten zien dat hij vooral aanvallend een hoop kan toevoegen.. Alleen al met standaardsituaties bijvoorbeeld.
Wat ik me trouwens afvraag, beide Martina's zijn basisspeler en je weet dat je ze elk interlandweekend mist. Waarom spelen wij dan toch gewoon door in deze interlandweekeinden? Hierdoor missen we deze jongens 4x dit seizoen? Best onprofessioneel als je het mij vraagt.
- Boe is dat feeske?
-
- Platinum Member
-
09 Oct 2019 14:07Ik ben iemand die een trainer een kans geeft, maar dit kan niet jongens. Nys is een leuke gast, gaat misschien wat weinig naar de kapper, maar soit, we hebben allemaal wel wat. Er moet een verdraaid goede uitleg komen vanuit de technische staf wat er gaande is!
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
09 Oct 2019 14:45Boe is dat feeske? wrote: Mij boeit deze match eigenlijk geen klote meer. Er moet iets veranderen bij mijn club. Spelers als Nys, Holtby, Gunst bij het grof vuil zetten, dat gaat mij te ver.
Ik ben iemand die een trainer een kans geeft, maar dit kan niet jongens. Nys is een leuke gast, gaat misschien wat weinig naar de kapper, maar soit, we hebben allemaal wel wat. Er moet een verdraaid goede uitleg komen vanuit de technische staf wat er gaande is!
Wellicht heb ik iets gemist, maar wat is er dan aan de hand?
- De Zwarte Vogel
-
- Platinum Member
-
- nao väöre
10 Oct 2019 11:01De interland Panama-Curaçao is geannuleerd, dus S & S zijn wel aanwezig.Lijnsje@tappunt wrote: Beide Martina's hebben interlandweek met Curacao en zijn dus (ook al was er een schorsing van één wedstrijd) niet bij aanstaande vrijdag.
- Oldchap
-
- Senior Member
-
10 Oct 2019 12:34Kot- vd Hurk-Goppel
Kostons-den Acker-Deom
Last-Mares-Vermijl-Zeegers
Bertrams
Reserve:
Holtby-Cavcic-Vermijl-Everears-Deusings-Kujovic
Niet inzetbaar om welke reden dan ook:
Mahmutovic-Gunst-Nijs-Martina(2x)-Frenoy-Nissila-Bonifazi
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Re:MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45
10 Oct 2019 12:40Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
- Lassie80
-
- Elite Member
-
10 Oct 2019 13:27Oldchap wrote: Reserve:
reserve Vlijter i.p.v. Vermijl?
- Hill28
-
Topic Author
- Visitor
-
10 Oct 2019 14:00 - 10 Oct 2019 14:00Zou Usta zijn doelpunt van de week vergeten zijn dat hij scoorde in de weinige minuten die hij mocht maken. Let maar op, die jongen is in de winterstop weg.
- Oldchap
-
- Senior Member
-
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
10 Oct 2019 16:27Oldchap wrote: Vermoedelijke opstelling n.a.v de training.
Kot- vd Hurk-Goppel
Kostons-den Acker-Deom
Last-Mares-Vermijl-Zeegers
Bertrams
Reserve:
Niet inzetbaar om welke reden dan ook:
Mahmutovic-Gunst-Nijs-Martina(2x)-Frenoy-Nissila-Bonifazi
Je vraagt je af wat Holtby misdaan heeft (als dit echt de opstelling zou zijn). Onder normale omstandigheden zou ik altijd met Holtby beginnen op de plek van Kostons.
- jeoff
-
- Administrator
-
10 Oct 2019 16:33De ervaren middenvelder kwam de afgelopen weken al nauwelijks in actie voor de Maastrichtenaren, maar mag vrijdag plaatsnemen op de tribune.
„Om voetbaltechnische en -tactische redenen kies ik voor andere jongens op het middenveld”, stelt MVV-trainer Fuat Usta. „We hebben een druk bezet middenveld. Iedereen moet nu knokken voor zijn plek. Vorige jaren was dat anders. Maar dat heb je met een brede selectie en zo gaat het in topsport. We zitten in een situatie dat iedereen in de spiegel moet kijken en bij zichzelf moet afvragen: ‘Wat doe ik er voor en doe ik het allemaal goed?’.”
Ook Maxime Gunst wordt opnieuw buiten de selectie gelaten. „Ik neem alleen spelers mee die ik kan gebruiken”, zegt Usta over de Belgische linksback die dit seizoen nog geen minuten maakte voor MVV. „Op zijn positie heeft Maxime vier spelers voor zich.”
MVV heeft een lange lijst afwezigen voor de strijd tegen de Friezen, die tweede staan op de ranglijst. De broers Shermar en Shermaine Martina zijn beiden op pad met het nationale team van Curaçao. Facundo Bonifazi is nog geblesseerd, Urho Nissilä heeft last van een liesblessure, Natanaël Frenoy is de afgelopen week ziek geworden en is in twee dagen vier kilo afgevallen. Joeri Schroijen is daarnaast geschorst. De Enes Mahmutovic en Lars van Meurs zijn al langer uit de roulatie en zijn nog steeds niet inzetbaar.
Vermoedelijke opstelling MVV: Bertrams, Vermijl, Van Acker, Mares, Last, Deom, Kot, Kostons, Goppel, Van den Hurk, Vlijter
www.limburger.nl/cnt/dmf20191010_0012700...-nys-uit-de-selectie
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Re:MVV - Cambuur 11 oktober, 20:45
10 Oct 2019 17:20Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk
- Boredass
-
- Platinum Member
-
10 Oct 2019 18:45Dat heeft niks te maken voetbaltechnische keuzes.
- Schapendonk
-
- Banned
-
10 Oct 2019 18:52 - 10 Oct 2019 18:54Please Log in or Create an account to join the conversation.