>
Ontvangen bedankjes 1107
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
De Zwarte Vogel schreef : Ik kom per pedes apostellorum.
Frank Salemans schreef : Camera's werken vaak goed om regelovertreders te pakken. Op basis daarvan kunnen stadionverboden worden opgelegd. Maar in de praktijk blijkt het zeer moeilijk te zijn om KNVB-boetes en schadevergoeding te verhalen op supporters. Als MVV aan KNVB en Den Bosch in totaal 15000 euro moet betalen (schade, boete), aan welke supporters moet MVV dat dan verhalen?
Oldchap schreef : Vermoedelijke opstelling:
Schroijen-vd Hurk-Goppel
Deom-Kostons-Holtby
Last-Mares-den Acker-Vermijl
Bertrams
Reserve:Duijsings-Kujovic-Mahmutovic-Martina-Kot-Nissila-Vlijter.
bokkesprongen schreef : Dat gezeik met vuurwerk gooien moet maar eens af gelopen zijn ,Hoe lang is dat gezeik al bezig en toch word er weer gegooid De knvb is
dit terecht beu en straft MVV .... De samenleving tolereert het gedrag niet meer ......dan moet de knvb toch ingrijpen gebeurt dit niet komt
rechtstaat in gevaar .
Die vuurwerk gooiers zorgen er ook voor dat sponsoren weg blijven , ik ben lid van Veer Zien MVV en van mijn geld worden de boetes betaalt daar pas ik voor.
mvv supporter schreef :
bokkesprongen schreef : Dat gezeik met vuurwerk gooien moet maar eens af gelopen zijn ,Hoe lang is dat gezeik al bezig en toch word er weer gegooid De knvb is
dit terecht beu en straft MVV .... De samenleving tolereert het gedrag niet meer ......dan moet de knvb toch ingrijpen gebeurt dit niet komt
rechtstaat in gevaar .
Die vuurwerk gooiers zorgen er ook voor dat sponsoren weg blijven , ik ben lid van Veer Zien MVV en van mijn geld worden de boetes betaalt daar pas ik voor.
Ik vind de vuurwerk gooiers geen MVV supporters, deze mensen kosten MVV geld. Ik kan me ook niet voorstellen dat er iedere keer andere mensen meegaan die vuurwerk gaan gooien. Vandaar dat ik vind dat de vaste club uit supporters hier verantwoordelijk voor is. Schijnbaar durft niemand elkaar aan te spreken op zijn of haar gedrag. Schijnbaar is iedereen die meegaat het er mee eens dat er vuurwerk op het veld gegooid word, ( jong en oud ).
Want leg mij anders eens uit waar NIEMAND MAAR DAN OOK NIEMAND elkaar aanspreekt op het gooien van vuurwerk op het veld.
Maar wel klagen hier op het forum of zeiken. Geef die mensen toch eens een knal voor hun kop. Rapporteer ze bij MVV. Maak duidelijk foto's en stuur die op.
Ik zal wel weer te makkelijk denken of te dom denken.
maar zo moeilijk kan het niet zijn om uit 80-100 man een paar mensen te halen die het vuurwerk gooien.
Heel kort door de bocht is iedereen die er bij staat medeplichtig..........................
Ik ga niet mee naar uitwedstrijden dus doe lekker wat jullie willen. geef MVV maar een slechte naam, zorg maar dat we niet welkom zijn in andere stadions. Zorg maar voor politie begeleiding en verplichte buscombies. Maar stop met het klagen als we opeens niet welkom zijn of er weer een buscombie word opgelegd.
Boys_in_Red schreef : Als we het dan toch over Den Bosch uit gaan hebben (ook ik was erbij), dan kunnen we ook nog ff mededelen dat de gebeurtenissen daar allemaal zwaar overtrokken zijn. Laat ik voorop stellen (net als anderen) dat vuurwerk niet op het veld hoort, maar ditmaal werden er stroboscopen (geen brandende fakkels) op de uitloopstrook van het veld gegooid (dus buiten het speelveld). Dat maakt voor mij persoonlijk wel een groot verschil.
Boe is dat feeske? schreef :
Boys_in_Red schreef : Als we het dan toch over Den Bosch uit gaan hebben (ook ik was erbij), dan kunnen we ook nog ff mededelen dat de gebeurtenissen daar allemaal zwaar overtrokken zijn. Laat ik voorop stellen (net als anderen) dat vuurwerk niet op het veld hoort, maar ditmaal werden er stroboscopen (geen brandende fakkels) op de uitloopstrook van het veld gegooid (dus buiten het speelveld). Dat maakt voor mij persoonlijk wel een groot verschil.
De gebeurtenissen zijn bij sommigen altijd overtrokken. De huisregels van een stadion zijn er niet voor niets, je bent een gast in een huis waar regels zijn. Waarom moeten mensen dan altijd hun eigen moraal toepassen bij het naleven van die regels?