Volgens het interview kijkt Fuat Usta niet naar de ranglijst en keek hij een paar weken geleden ook niet naar het clubblad waar Gijs Eigenwijs een kolom heeft
Nee onze Fuat ziet MVV wekelijks beter worden er wordt zelfs gesproken van een stijgende lijn.... ik weet het niet zeker maar volgens mij stonden we vorige week 18de en speelde we gelijk en staan we nu 19de en hebben we verloren....maar misschien moet ik het andersom zien.
In ieder geval hele duidelijk taal van de trainer ... MVV wordt met de week beter ...man dat gaat nog een top seizoen worden.
Op dit forum schreven een paar zeer gewaardeerde forum leden dat het niet de schuld is van de trainer dat de kansen niet worden gemaakt , immers kan onze Fuat ze zelf de ballen er niet in schieten... Leuk beeld trouwens Fuat op dit moment in een MVV shirt.... ik denk dat Masita die maat niet heeft liggen en snel moet worden gemaakt..
Maar even zonder gekheid, natuurlijk is Fuat die gemiste kansen wel schuld , hij is er zelfs 100% voor verantwoordelijk dat de Hulk ze niet maakt... Als je vanaf dag 1 van de competitie zo loopt te goochelen dat zelfs Hans Klok het niet meer snapt als het gaat om je opstelling en je wissels dan weet je bijna met 1000% zekerheid dat er geen enkele ritme in de ploeg kan komen en dat hebben we ook gezien , de eerst 8 wedstrijden stond de Hulk zowat op een eiland en kreeg zelden of nooit een fatsoenlijke bal. Dat hij niet volledig uit vorm is dan is dat een gevolg van het gegoochel in opstellingen en wissels van Dhr Fuat Usta.
Het hele vreemde daar van is dat die zelfde heer Fuat Usta vorig seizoen een heel jaar met MVV1 heeft meegelopen en dus wist wat hij in huis had en ook wist wat en welke combinatie werkte bij MVV. Voor iedereen hier, Deom -Holtby was toch een tandem wat gerant stond voor spelbeleving en creativiteit. Verleden jaar voldoende laten zien , dit jaar maar haperend door onze trainer "ontdekt" . En inderdaad de laatste weken gaat het gelukkig voetballend iets beter, alleen hebben we onze spits een doelpunten burn-out bezorgt door hem stelselmatig te verwaarlozen . Daarbij opgeteld dat ons technisch Directeur verzaakt heeft om een 2de spits op de bank te hebben zitten ... hebben we dus een doelpunten probleem. Want ook onze Joeri wordt in de malaise mee getrokken en mist de touch op dit moment ...
Wat een balans 8 doelpunten in 12 wedstrijden... dat kun je eigenlijk niet geloven... als we ere-divisie zouden spelen dan zou je zeggen , voila ... maar volgens mij spelen we toch op het laagste niveau betaalt voetbal.... en we hebben bijna een historisch dieptepunt bereikt.... dat is plek 20.
Ik hoop dan wel dat onze Angel_side de vuurpijlen klaar heeft liggen en ons bestuur de champagne koud heeft staan....want daar gaan we dan op proosten... 20st in de eerste divisie ... prachtig.... Wellicht draait Usta het programma boekje om , want dan sta je zowaar eerste ... en dan heb je de stijgende lijn inderdaad heel snel te pakken...
Nee beste mensen.... ik ga niet in herhaling vallen , ik drijf er maar de spot mee ... dan beleef ik nog enig plezier en deze complete onozelheid en wanprestatie ... Gelukkig hebben we een trainer die niet naar de ranglijst kijkt , die niet het clubblad leest , die niet met 2 wat mondige spelers kan werken.... nee gelukkig hebben een trainer die bondscoach van Turkije wilt worden en die een geweldige stijgende lijn ziet..... man wat ben ik een gelukkige supporter met ons bestuur dat ze deze krenten uit de pap voor ons weten te vinden !!