>
Ontvangen bedankjes 723
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Zakelijk schreef :
Napoleon schreef : Je gaat toch niet dat een van de mensen die verantwoordelijk is vóór aanstellen van Usta terug voor de groep zetten ... dat is idd een zwakte bod , dat gaan we niet doen
In gesprek met Maurice Steijn zien wat mogelijk is ...ik wil best dat gesprek voeren en weet zeker dat ik een goede deal met hem kan maken die past binnen MVV budget !!
Wat is het budget van MVV dan? En wat vangt Steijn op het gebied van salaris ongeveer?
Hill28 schreef : “ Wat is het budget van MVV dan? En wat vangt Steijn op het gebied van salaris ongeveer?”
Ja hallo, dat lijkt me moeilijk onderhandelen als je dat van te voren hier al gaat neerzetten.
Maarre zorgen we eerst nog even dat Usta zijn biezen pakt of blijven we voor onze laptopjes zitten?
Napoleon schreef :
Zakelijk schreef :
Napoleon schreef : Je gaat toch niet dat een van de mensen die verantwoordelijk is vóór aanstellen van Usta terug voor de groep zetten ... dat is idd een zwakte bod , dat gaan we niet doen
In gesprek met Maurice Steijn zien wat mogelijk is ...ik wil best dat gesprek voeren en weet zeker dat ik een goede deal met hem kan maken die past binnen MVV budget !!
Wat is het budget van MVV dan? En wat vangt Steijn op het gebied van salaris ongeveer?
We moeten in gesprek en dan komen we er achter , maar ik maar beter deals dan Ron , geloof me...Soms gaat niet alles om geld , maar ook om charme , gunnen , gevoel ga maar door .
jeoff schreef : Stel Usta vertrekt, dan heeft MVV 0 Euro (nul) budget voor een nieuwe coach. Iemand die anders beweert weet niet waar hij het over heeft.
Zelfs Usta liet zich tijdens het praotcafe laatdunkend uit over het salaris dat hij krijgt, dan hebben we het over een beginnend coach.. Sinds zijn aantelling vallen de sponsorinkomsten en toeschouwersaantallen tegen en is Ward Vleugels opgestapt. en als je Usta ontslaat moet je hem ook nog een vergoeding meegeven.
Hill28 schreef : Je zou usta bij de jeugd kunnen laten trainen, dan is hij nog steeds trainer. Dat geld was toch al begroot. Of je moet hem ontslaan. Bij Nys en Gunst had MVV daar ook vrij weinig problemen mee.
Dan Elsen voor de groep voor de rest van het seizoen, zodat je in het beste geval nog ergens voor een periode meedoet. Dan komend seizoen met een goede nieuwe trainer aan de slag.
Napoleon schreef : @zakelijk ... kennis van voetbal wereld heb ik . De contacten heb ik ook en de ingangen .
Napoleon schreef : @zakelijk ... kennis van voetbal wereld heb ik . De contacten heb ik ook en de ingangen . Goed dat je mee denkt , mensen met commercieel talent zijn nodig , want er zal extra budget moeten komen voor investeringen en die wil ik gedekt hebben met cash !