>
Ontvangen bedankjes 1604
jeoff schreef :
Napoleon schreef : @zakelijk ... kennis van voetbal wereld heb ik . De contacten heb ik ook en de ingangen .
Heb je die ook meer dan Vleugels, Erik Meijer, Van Marwijk etc?
Ik hoop het van harte. De enige andere manier is middels een investeerder, met alle risico's van dien.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Lijnsje@tappunt schreef : Beste Napoleon,
Eerlijk zal ik bekennen dat ik de laatste tijd niet meer alles op dit forum volg. Puur omdat er een hoop teleurstelling heerst, maar ook dat er opeens 20x zoveel berichten worden geplaatst door mensen die hier nog nooit eerder zijn geweest en ik geen zin om iedereen zijn geklaag te lezen. Mooi dat het forum dus “groeit”, maar de reden vind ik minder. Ik heb een paar berichten gemis, maar kan het toch niet laten om te reageren.
Volgens mij is je triomftocht begonnen door openheid van zaken te geven (voor hoever deze correct is) omtrent Gunst en Nys. Voor vele een antwoord waar ze lang op hebben zitten wachten. De eerste volgers waren in de tas.
Hierna heb ik een heleboel reacties, geklaag en berichten geskipt. Reden is hierboven al aangegeven. Ik haak nu weer in bij een bericht waarin je pronkt met goede connecties, netwerk met kennis en een bericht waarin jij oppert om wel even een nieuwe trainer te gaan contracteren.
Ik begrijp dat je een groot fan bent van Online Soccer Manager. Daar kun je zonder enig inzicht binnen een club zaken regelen. Zelfs na 4 dagen kun je een speler kopen van Juventus als trainer van Jong AZ! Fantastische wereld waar je je in waant tijdens het spel.
Maar ik lees nu dat jij wel een trainer gaat contacteren. Jij een netwerk hebt met kennis. Is dit dan niet juist een netwerk dat je eerder zit af te kraken met de term “ons-kent-ons”?
Weet jij de financiele mogelijkheid van MVV, kun je de wensen van een beoogd trainer dermate binnen de kaders van MVV inwilligen / beantwoorden en vervolgens contacteren? Dan ben je een hele grote hoor. Dan heb je niet zo zeer een netwerk vol kennis, maar mijn inziens eerder een netwerk dat zit te azen op functies / baantjes binnen MVV en op alles lopen te schampen waar het maar even kan om zelf een betere uitgangspositie te creëren.
Ik ben ook niet blij met de huidige prestaties, maar om supporters die (vaak) uit emotie handelen een club te laten runnen en jij als nieuwe God wordt gezien? Dit begint enge vormen aan te nemen
mvvke4life schreef : Alleen jammer dat je met dit bestuur en deze trainer geen resultaten krijgt, ja een lege geusselt.
Zakelijk schreef :
mvvke4life schreef : Alleen jammer dat je met dit bestuur en deze trainer geen resultaten krijgt, ja een lege geusselt.
Penders zat er ook toen de play-offs werden gehaald toch? Elsen dan wel in een andere functie, maar hij was er wel. Hier en daar een ander poppetje dat klopt.