>
Ontvangen bedankjes 773
Huub F schreef : Opgelucht met de drie punten!!
Maar als trouwe supporter (meer dan 30 jaar), schaam ik me KAPOT. De manier waarop de 'supporters' zich vandaag hebben laten horen is SCHAAMTELOOS.
90 minuten lang de trainer en directie op die manier te belagen. Ipv dat iedereen achter de ploeg staat in zware tijden, doen ze dit.
Zelfs na een 3-2 overwinning in de laatste minuut. ABSURD als je het mij vraagt.
Van een respectvolle behandeling (waar zij altijd hun mond van vol hebben), is totaal geen sprake. De directie en de trainer werken zich kapot voor ONZE club. Iedere dag weer opnieuw. Clubmensen moet je eren en behandelen met respect.
Nee. Ik heb met een beschamend gevoel het stadion verlaten.
MVV onwaardig!!
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Vluuzak schreef : FF wat anders...….doet Trepke B niet meer mee op Facebook????
Hill28 schreef : Fijn om eindelijk weer eens te winnen. Al zal Usta zijn ‘gelijk’ en superieuriteit nu bewezen achten en tot het einde van dit seizoen blijven zitten.
Joeri was ook uitdagend bezig naar de Boschpoort tribune. Waarschijnlijk beseft hij niet dat zijn team onderaan staat en de nog aanwezige toeschouwers zijn salaris betalen!Maosbrögk schreef :
Ook ik had Schrooyen er al lang uitgehaald. Opvallend ook dat hij voor de 2e keer dit seizoen tijdens de wedstrijd een woordenwisseling heeft met het publiek; eerst met Noordtribune, nu met Angel Side. Joeri zit duidelijk niet lekker in zijn vel.Hill28 schreef : Fijn om eindelijk weer eens te winnen. Al zal Usta zijn ‘gelijk’ en superieuriteit nu bewezen achten en tot het einde van dit seizoen blijven zitten.
De Zwarte Vogel schreef : Joeri Schroijen heeft goed gekeken naar Christiano Ronaldo. Hij kan zo lichtvoetig vallen. In het interview bij FOX gaf hij dat ook toe. Hij zei echter nog iets meer over het trainen. Het was kryptisch, maar het wees wel in een richting die veel supporters graag zouden inslaan.